Termomodernizacja budynku szkoły w Mierzynie w gminie Dobra oraz budowa ogrodzenia w szkole w Mierzynie
WÓJT GMINY DOBRA
ogłasza że :
przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na roboty budowlane pn.:
„Termomodernizacja budynku szkoły w Mierzynie w gminie Dobra
oraz budowa ogrodzenia w szkole w Mierzynie”.
Kod CPV 45453000-7, 45344000-2
1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku szkoły w Mierzynie w gminie Dobra oraz budowa ogrodzenia w szkole w Mierzynie.
2. Zakres zamówienia obejmuje: wykonanie robót polegających na termomodernizacji budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Mierzynie, wykonaniu elewacji budynku gospodarczego znajdującego się na terenie szkoły oraz budowę ogrodzenia w szkole. Szczegółowy zakres przedstawiony został w załącznikach nr: 6a, 6b, 7a, 7b, 8a i 8b do niniejszej SIWZ stanowiących kosztorysy ślepe, specyfikacje techniczne oraz projekty budowlano-wykonawcze.
3. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż 45 dni od dnia podpisania umowy.
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy;
5) spełniają następujące warunki dodatkowe:
a) dysponują minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami ogólnobudowlanymi. Osoba ta musi przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego,
b) wykonali należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 prace polegające na wykonywaniu ocieplenia budynków o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł każda.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
7. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
8. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
9. Termin związania ofertą - 30 dni.
10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
11. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
12. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
Dokumenty przetargowe można otrzymać nieodpłatnie w Zespole Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół w Dobrej, ul. Graniczna 31 w godz. od 9.00 do 15.00 lub pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Joanna Hrabska, tel. 091 311 37 38 w godz. 9:00-15:00, fax. 091 424 15 45 (czynny całą dobę).
Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a sekretariat, pok. nr 8, w terminie do dnia 30.06.2008 r. do godz. 10:30.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 30.06.2008 r. o godz. 11.00 w sali konferencyjnej „ 0” Urzędu Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 10.06.2008 r. pod nr 124794-2008
Wójt Gminy
Teresa Dera
ogłasza że :
przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na roboty budowlane pn.:
„Termomodernizacja budynku szkoły w Mierzynie w gminie Dobra
oraz budowa ogrodzenia w szkole w Mierzynie”.
Kod CPV 45453000-7, 45344000-2
1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku szkoły w Mierzynie w gminie Dobra oraz budowa ogrodzenia w szkole w Mierzynie.
2. Zakres zamówienia obejmuje: wykonanie robót polegających na termomodernizacji budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Mierzynie, wykonaniu elewacji budynku gospodarczego znajdującego się na terenie szkoły oraz budowę ogrodzenia w szkole. Szczegółowy zakres przedstawiony został w załącznikach nr: 6a, 6b, 7a, 7b, 8a i 8b do niniejszej SIWZ stanowiących kosztorysy ślepe, specyfikacje techniczne oraz projekty budowlano-wykonawcze.
3. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż 45 dni od dnia podpisania umowy.
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy;
5) spełniają następujące warunki dodatkowe:
a) dysponują minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami ogólnobudowlanymi. Osoba ta musi przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego,
b) wykonali należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 prace polegające na wykonywaniu ocieplenia budynków o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł każda.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
7. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
8. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
9. Termin związania ofertą - 30 dni.
10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
11. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
12. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
Dokumenty przetargowe można otrzymać nieodpłatnie w Zespole Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół w Dobrej, ul. Graniczna 31 w godz. od 9.00 do 15.00 lub pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Joanna Hrabska, tel. 091 311 37 38 w godz. 9:00-15:00, fax. 091 424 15 45 (czynny całą dobę).
Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a sekretariat, pok. nr 8, w terminie do dnia 30.06.2008 r. do godz. 10:30.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 30.06.2008 r. o godz. 11.00 w sali konferencyjnej „ 0” Urzędu Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 10.06.2008 r. pod nr 124794-2008
Wójt Gminy
Teresa Dera
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Ogloszenie (PDF, 341.25Kb) | 2008-06-10 12:21:09 | 7 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Zalacznik nr 1 - oferta cenowa (PDF, 44.38Kb) | 2008-06-10 12:21:33 | 23 | |
Zalacznik nr 2 - oswiadczenie (PDF, 26.99Kb) | 2008-06-10 12:21:53 | 32 | |
Zalacznik nr 3 - wykaz osob (PDF, 24.98Kb) | 2008-06-10 12:22:07 | 24 | |
Zalacznik nr 4 - wykaz prac podobnych (PDF, 25.91Kb) | 2008-06-10 12:22:20 | 33 | |
Zalacznik nr 5 - wzor umowy (PDF, 57.40Kb) | 2008-06-10 12:22:38 | 45 | |
Zalacznik nr 6a - kosztorys slepy - termomodernizacja (PDF, 341.04Kb) | 2008-06-10 12:23:25 | 52 | |
Zalacznik nr 6b - kosztorys slepy - ogrdzenie (PDF, 132.06Kb) | 2008-06-10 12:24:03 | 47 | |
Zalacznik nr 7a - specyfikacja techniczna - termomodernizacja (PDF, 151.28Kb) | 2008-06-10 12:24:36 | 28 | |
Zalacznik nr 7b - specyfikacja techniczna - ogrodzenie (PDF, 141.80Kb) | 2008-06-10 12:25:09 | 34 | |
Zalacznik nr 8a - projekt budowlano-wykonwaczy - termomodernizacja (PDF, 7.62Mb) | 2008-06-10 12:49:37 | 2771 | |
Zalacznik nr 8b - projekt budowlano-wykonawczy - ogrodzenie (PDF, 728.57Kb) | 2008-06-10 12:50:28 | 43 | |
SIWZ (PDF, 125.29Kb) | 2008-06-10 12:21:09 | 37 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Informacja o wynikach przetargu (PDF, 213.25Kb) | 2008-07-02 14:30:42 | 55 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Łukasz Dziuban Data wytworzenia:
10 cze 2008
Osoba dodająca informacje
Łukasz Dziuban Data publikacji:
10 cze 2008, godz. 12:21
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
10 cze 2008, godz. 12:21