Szczepienie kasztanowców na terenie Gminy Dobra
WÓJT GMINY DOBRA
ogłasza że :
przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na usługi od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:
„Szczepienie kasztanowców na terenie Gminy Dobra ”
1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na zaszczepieniu 405 kasztanowców przed szrotówkiem kasztanowcowiaczkiem na terenie gminy Dobra.
2. Zakres zamówienia obejmuje: usługi polegające na zaszczepieniu 405 kasztanowców przed szrotówkiem kasztanowcowiaczkiem na terenie gminy Dobra.
3. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Termin wykonania – od dnia podpisania umowy do wykonania zadania, maksymalnie jednak do 30.04.2009r.
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy
5) spełniają następujące warunki dodatkowe:
a) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 pracę podobną. Za prace podobne zamawiający uzna:
Zamawiający uzna pracę polegającą na szczepieniu drzew przed szkodnikami.
7. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
8. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
9. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
10. Termin związania ofertą -30 dni
11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
12. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
13. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
14. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w
art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2008, nr 171, poz. 1058)
Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 3 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Marta Pisz – tel.091-422-39-22 Fax. 091-422-39-20
Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a sekretariat, pok. nr 8, w terminie do dnia 20.03.2009r., do godz. 10:30
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 20.03.2009r. o godz. 11.00 w Sali Konferencyjnej „ 0” Urzędu Gminy w Dobrej.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 09.03.2009 pod nr 47587-2009.
Wójt
Teresa Dera
ogłasza że :
przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na usługi od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:
„Szczepienie kasztanowców na terenie Gminy Dobra ”
1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na zaszczepieniu 405 kasztanowców przed szrotówkiem kasztanowcowiaczkiem na terenie gminy Dobra.
2. Zakres zamówienia obejmuje: usługi polegające na zaszczepieniu 405 kasztanowców przed szrotówkiem kasztanowcowiaczkiem na terenie gminy Dobra.
3. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Termin wykonania – od dnia podpisania umowy do wykonania zadania, maksymalnie jednak do 30.04.2009r.
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy
5) spełniają następujące warunki dodatkowe:
a) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 pracę podobną. Za prace podobne zamawiający uzna:
Zamawiający uzna pracę polegającą na szczepieniu drzew przed szkodnikami.
7. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
8. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
9. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
10. Termin związania ofertą -30 dni
11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
12. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
13. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
14. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w
art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2008, nr 171, poz. 1058)
Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 3 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Marta Pisz – tel.091-422-39-22 Fax. 091-422-39-20
Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a sekretariat, pok. nr 8, w terminie do dnia 20.03.2009r., do godz. 10:30
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 20.03.2009r. o godz. 11.00 w Sali Konferencyjnej „ 0” Urzędu Gminy w Dobrej.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 09.03.2009 pod nr 47587-2009.
Wójt
Teresa Dera
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Ogloszenie - szczepienie kasztanowcow (PDF, 37.73Kb) | 2009-03-09 21:04:13 | 1 | |
Ogloszenie - szczepienie kasztanowcow (PDF, 37.73Kb) | 2009-03-10 11:06:50 | 2 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Zalacznik nr 1 - oferta cenowa - szczepienie kasztanowcow (PDF, 28.75Kb) | 2009-03-09 21:04:27 | 50 | |
Zalacznik nr 2 - oswiadczenie - szczepienie kasztanowcow (PDF, 27.15Kb) | 2009-03-09 21:04:46 | 32 | |
Zalacznik nr 3 - wykaz prac podobnych - szczepienie kasztanowcow (PDF, 26.27Kb) | 2009-03-09 21:05:15 | 38 | |
Zalacznik nr 4 - wzor umowy - szczepienie kasztanowcow (PDF, 40.76Kb) | 2009-03-09 21:05:43 | 42 | |
Zalacznik nr 5 - mapy - szczepienie kasztanowcow (EXE, 1.00Mb) | 2009-03-09 21:06:51 | 39 | |
SIWZ - szczepienie kasztanowcow (PDF, 125.71Kb) | 2009-03-09 21:04:13 | 73 |
Wyjaśnienia i modyfikacje
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
odpowiedzi - szczepienie kasztanowcow (PDF, 138.64Kb) | 2009-03-18 16:20:42 | 9 | |
przedluzenie - szczepienie kasztanowcow (JPG, 123.57Kb) | 2009-03-17 18:17:58 | 2 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Uniewaznienie - Szczepienie kasztanowcow (PDF, 151.87Kb) | 2009-04-03 14:34:45 | 33 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Łukasz Dziuban Data wytworzenia:
09 mar 2009
Osoba dodająca informacje
Łukasz Dziuban Data publikacji:
09 mar 2009, godz. 21:04
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
09 mar 2009, godz. 21:04