Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Sporządzanie projektów decyzji wraz z analizą o warunkach zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego dla obszarów nie objętych planem zagospodarowania przestrzennego

Dobra: Sporządzanie projektów decyzji wraz z analizą o warunkach zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego dla obszarów nie objętych planem zagospodarowania przestrzennego
Numer ogłoszenia: 252373 - 2013; data zamieszczenia: 26.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:Urząd Gminy , ul. Szczecińska 16A, 72-003 Dobra, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3113048, faks 0914241545.

·         Adres strony internetowej zamawiającego:www.bip.dobraszczecinska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Sporządzanie projektów decyzji wraz z analizą o warunkach zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego dla obszarów nie objętych planem zagospodarowania przestrzennego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia:usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:1. Sporządzanie projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy oraz lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz analizą w zakresie: a) infrastruktury technicznej, b) budownictwa mieszkaniowego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą techniczną, c) inwestycji polegających na budowie obiektów w zabudowie zagrodowej, d) budowy masztów (w tym masztów telefonii komórkowej), wież, garaży powyżej 5 sztuk, itp., e) inwestycji dotyczących rzemiosła, usług, handlu, również w przypadku łączenia z funkcją mieszkaniową i usługową o dużej powierzchni. 2. Sporządzanie projektów decyzji zmieniających wydane decyzje. 3. Projekty decyzji oraz ich zmiany winny być sporządzone zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity: Dz. U. z 2012 r. poz. 647). 4. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich danych pozyskanych w toku realizacji przedmiotu zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):71.40.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:Rozpoczęcie: 02.01.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że dysponuje: DLA CZEŚCI I, II: dysponują lub będą dysponować minimum 1 osobą wpisaną na listę izby samorządu zawodowego urbanistów albo architektów (art. 60 ust. 4) Ustawa z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2012 r., poz. 647) Uwaga: Wykonawcy, którzy składają ofertę na więcej niż jedną część, są zobowiązani wykazać się dysponowaniem po jednej osobie posiadającej uprawnienia opisane w rozdz. V ust. 1 pkt 3 na każdą z części tak, aby na każdą część zamówienia przypadała minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia opisane w rozdz. V ust. 1 pkt 3.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z rozdziałem I pkt 3; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; 2) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 5 zdanie drugie SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział III pkt 1 SIWZ)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobraszczecinska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dobra ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:05.12.2013 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Dobra ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra, selretariat - pok. nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr:1 NAZWA: Wykonanie projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy - część I.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Sporządzanie projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy wraz analizą w zakresie: 1) budownictwa mieszkaniowego jednorodzinnego wraz z infrastrukturą techniczną; 2) sporządzanie projektów decyzji zmieniających wydane decyzje; 3) inwestycji takich jak budynki gospodarcze, garaże do 5 sztuk, wiaty; 4) przebudowy, nadbudowy, rozbudowy; 5) zmiany sposobu użytkowania budynków i lokali mieszkalnych..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):71.40.00.00-2.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania:Rozpoczęcie: 02.01.2014.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr:2 NAZWA: Wykonanie projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy - część II.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:1. Sporządzanie projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy oraz lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz analizą w zakresie: a) infrastruktury technicznej, b) budownictwa mieszkaniowego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą techniczną, c) inwestycji polegających na budowie obiektów w zabudowie zagrodowej, d) budowy masztów (w tym masztów telefonii komórkowej), wież, garaży powyżej 5 sztuk, itp., e) inwestycji dotyczących rzemiosła, usług, handlu, również w przypadku łączenia z funkcją mieszkaniową i usługową o dużej powierzchni. 2. Sporządzanie projektów decyzji zmieniających wydane decyzje..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):71.40.00.00-2.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania:Rozpoczęcie: 02.01.2014.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Załączniki do pobrania

SWZ

Wyjaśnienia i modyfikacje

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
02.12.2013.14.09.41 sprostowanie 001 (JPG, 71.45Kb) 2013-12-02 14:09:41 51

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
20.12.2013.13.21.40 wyniki urbanisci 001 (JPG, 127.69Kb) 2013-12-20 13:21:40 59
20.12.2013.13.21.49 wyniki urbanisci 002 (JPG, 57.50Kb) 2013-12-20 13:21:49 28

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
26 lis 2013

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
26 lis 2013, godz. 13:56

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
26 lis 2013, godz. 13:56