Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Sławoszewo, wykonanie oświetlenia - lewa strona ul. Złotej w kierunku Bartoszewa oraz ul. Bursztynowa

WÓJT GMINY DOBRA

ogłasza że :
przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:

Sławoszewo, wykonanie oświetlenia - lewa strona ul. Złotej w kierunku Bartoszewa oraz ul. Bursztynowa
Kod CPV 45316100-6

1. Przedmiotem zamówienia jest: oświetlenie ulicy Złotej w m. Sławoszewo
Kod CPV 45316100-6
2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie oświetlenia ulicy Złotej w m. Sławoszewo.
3. Do zakresu zamówienia należy również:
a) regulacja istniejących studni kanalizacji sanitarnej i deszczowej, studzienek telekomunikacyjnych (pod nadzorem TP.S.A.) hydrantów p.poż., zasuw wodociągowych i gazociągowych do poziomu drogi, o ile będzie to niezbędne
b) Wykonawca zapewnia na własny koszt transport odpadów łącznie z masami ziemi do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji.
c) Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia projektu czasowej organizacji ruchu drogowego i stosowania przy realizacji zadania.
Szczegółowo określony opis robót do wykonania zawiera Przedmiar Robót - zał. Nr 6, Projekt techniczny – zał. nr 7 i specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ
4. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Termin wykonania zamówienia – maksymalnie do dnia 30.08.2009r.
5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
5) spełniają następujące warunki dodatkowe:
a) wykonali należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 prace polegające na wykonaniu oświetlenia ulicznego przy czym każda z prac ma obejmować ulice nie krótsze niż 150m każda lub o wartości nie mniejszej niż 100.000zł każda.
b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie prac elektrycznych. Osoby te muszą przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
6. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
7. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
8. Termin związania ofertą -30 dni
10. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
12. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
13. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
14. Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 3 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
15. Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Marta Pisz – tel.091-422-39-22 Fax. 091-422-39-20
16. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a sekretariat, pok. nr 8, w terminie do dnia 17.03.2009r., do godz. 10:30
17. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 17.03.2009r. o godz. 11.00 w Sali Konferencyjnej „0” Urzędu Gminy w Dobrej.
18. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 20.02.2009 pod nr 70663-2009



                                                 Wójt
                                                  Teresa Dera


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Ogloszenie (PDF, 281.60Kb) 2009-02-20 19:57:16 14

SWZ

Wyjaśnienia i modyfikacje

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Wyjasnienia 1 (PDF, 127.23Kb) 2009-03-09 14:01:28 2
oswietlenie uliczne przedmiar (PDF, 34.29Kb) 2009-03-03 13:25:18 1
wyjasnienia (PDF, 129.71Kb) 2009-03-03 13:22:10 1

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Informacja o wynikach przetargu (PDF, 146.73Kb) 2009-03-27 20:19:53 6

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
20 lut 2009

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
20 lut 2009, godz. 19:56

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
20 lut 2009, godz. 19:56