Remonty dróg na terenie Gminy Dobra
WÓJT GMINY DOBRA
ogłasza, że :
przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8
na:
Remonty dróg na terenie Gminy Dobra
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remontach dróg znajdujących się na terenie Gminy Dobra
2. Zakres zamówienia obejmuje: wykonywanie remontów dróg budowlanych polegających na remontach dróg znajdujących się na terenie Gminy Dobra. Szczegółowy opis robót do wykonania zawierają przedmiary robót i specyfikacja techniczna stanowiące załączniki nr 6a, 6b, 6c, 6d, 6e, 6f i 7 do niniejszej SIWZ.
3. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Termin wykonania zamówienia – sukcesywnie wg zleceń nie dłużej niż do dnia 15.12.2008r.
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy
5) spełniają następujące warunki dodatkowe:
a) dysponują minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania i nadzorowania robót drogowych. Osoba ta musi przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego,
b) wykonali należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 prace polegające na remontowaniu nawierzchni dróg o wartości nie mniejszej niż 50.000zł każda.
c) oferent winien wykazać się możliwością korzystania z niezbędnego do wykonania zadania sprzętu (szczegółowy wykaz stanowi załącznik nr 8 do SIWZ)
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
7. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
8. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
9. Termin związania ofertą -30 dni
10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
11. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
12. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 3 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Marta Pisz – tel.091-422-39-22 Fax. 091-422-39-20
Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a sekretariat, pok. nr 8, w terminie do dnia 20.08.2008r., do godz. 10:30
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 20.08.2008r. o godz. 11.00 w Sali Konferencyjnej „ 0” Urzędu Gminy w Dobrej.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 25.07.2008r. pod nr 172003-2008.
Wójt
Teresa Dera
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Ogloszenie (PDF, 161.17Kb) | 2008-07-26 21:14:39 | 42 |
SWZ
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Informacja o wynikach przetargu (JPG, 279.78Kb) | 2008-08-22 12:12:28 | 37 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Rozalia Adamska Data wytworzenia:
26 lip 2008
Osoba dodająca informacje
Rozalia Adamska Data publikacji:
26 lip 2008, godz. 21:14
Osoba aktualizująca informacje
Rozalia Adamska Data aktualizacji:
26 lip 2008, godz. 21:14