Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Remonty dróg gminnych

Dobra: Remonty dróg gminnych
Numer ogłoszenia: 199661 - 2014; data zamieszczenia: 19.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Szczecińska 16A, 72-003 Dobra, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3113048, faks 0914241545.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dobraszczecinska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty dróg gminnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z remontem dróg gminnych o nawierzchni gruntowej na terenie Gminy Dobra. Wykaz dróg przewidzianych do remontu będzie podawany w miarę potrzeb. Szczegółowy opis robót do wykonania zawierają przedmiary robót i specyfikacja techniczna stanowiące załączniki nr 8, 9, 10 do niniejszej SIWZ.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z remontem dróg gminnych o nawierzchni gruntowej na terenie Gminy Dobra. Wykaz dróg przewidzianych do remontu będzie podawany w miarę potrzeb. Szczegółowy opis robót do wykonania zawierają przedmiary robót i specyfikacja techniczna stanowiące załączniki nr 8, 9, 10 do niniejszej SIWZ

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nieżąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • O zamówienie mogą ubiegać się mogą wykonawcy, którzy wykażą wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, tj. roboty polegającej na wykonaniu remontu nawierzchni drogi o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł, wykonanej w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • O zamówienie ubiegać się mogą wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują lub będą dysponować: - 1 osobą, która posiada zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie budowy dróg

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z rozdziałem I pkt 3; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; 2) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 6 zdanie drugie SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział III pkt 1 SIWZ)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: 1) Konieczność przedłużenia terminu umownego z powodu: a) działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności, - termin przedłużony zostaje o czas, przez jaki trwał przestój w robotach budowlanych, b) z przyczyn zależnych od Zamawiającego. c) nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w czasie realizacji robót, który przy składaniu ofert musi być normalnie brany pod uwagę (wyjątek stanowią przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof). d) w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych lub uzupełniających, których wykonanie ma wpływ na termin realizacji zamówienia; e) w przypadku konieczności usunięcia niewybuchów, niewypałów lub prowadzenia badań archeologicznych. 2) Ograniczenie zakresu robót wynikających z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego. 3) Konieczność wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz itp. 4) Konieczność wykonania robót zamiennych, niewykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, których wprowadzenie będzie konieczne dla wykonania całości robót i uzyskania założonego efektu użytkowego. 5) Zmiana przepisów, które skutkują zmianą pozwolenia na budowę wydanego dla realizowanego zamówienia. 6) Konieczność wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych np. nadzoru budowlanego, PIP itp. 7) Zmiana inspektora nadzoru, kierownika budowy, kierownika robót, koordynatora prac ze strony Zamawiającego. 8) Zmiana Podwykonawców robót z tym, że w przypadku zmiany podwykonawcy, który udostępnił podwykonawcy swój zasób w celu spełnienia warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że inny podwykonawca lub on sam spełnia je w stopniu niemniejszym niż wymagany w SIWZ. 9) Zmiana nr konta Wykonawcy lub innych danych podmiotowych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobraszczecinska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dobra ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2014 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Dobra ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra, sekretariat - pok. Nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
19.09.2014.17.20.55 Ogloszenie (PDF, 152.94Kb) 2014-09-19 17:20:55 76

SWZ

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
19.09.2014.17.21.08 SIWZ (PDF, 415.71Kb) 2014-09-19 17:21:08 140
19.09.2014.17.21.19 Zalacznik nr 1 (PDF, 342.50Kb) 2014-09-19 17:21:19 144
19.09.2014.17.21.30 Zalacznik nr 2 (PDF, 261.27Kb) 2014-09-19 17:21:30 147
19.09.2014.17.21.38 Zalacznik nr 3 (PDF, 172.32Kb) 2014-09-19 17:21:38 130
19.09.2014.17.21.46 Zalacznik nr 4 (PDF, 175.17Kb) 2014-09-19 17:21:46 127
19.09.2014.17.21.54 Zalacznik nr 5 (PDF, 142.11Kb) 2014-09-19 17:21:54 122
19.09.2014.17.22.02 Zalacznik nr 6 (PDF, 150.94Kb) 2014-09-19 17:22:02 124
19.09.2014.17.22.11 Zalacznik nr 7 (PDF, 256.76Kb) 2014-09-19 17:22:11 137
19.09.2014.17.22.38 Zalacznik nr 8.1 09 2014 PR Nawierzchnia z tA ucznia kamiennego (PDF, 48.75Kb) 2014-09-19 17:22:38 179
19.09.2014.17.22.56 Zalacznik nr 8.2 09 2014 PR Nawierzchnia z tA ucznia kamiennego+warstwa odsA czajA ca (PDF, 52.91Kb) 2014-09-19 17:22:56 186
19.09.2014.17.23.10 Zalacznik nr 8.3 PR nawierzchnia z pA yt JOMB na podbudowie 12 cm z warstwA odsA czajA ca (PDF, 54.58Kb) 2014-09-19 17:23:10 133
19.09.2014.17.24.36 Zalacznik nr 9 D-01.00.00 (PDF, 196.00b) 2014-09-19 17:24:36 64
19.09.2014.17.27.18 Zalacznik nr 9 00-poczA tek (PDF, 34.91Kb) 2014-09-19 17:27:18 129
19.09.2014.17.27.27 Zalacznik nr 9 D-02.01.01 (PDF, 37.08Kb) 2014-09-19 17:27:27 149
19.09.2014.17.27.35 Zalacznik nr 9 D-01.00.00 (PDF, 16.67Kb) 2014-09-19 17:27:35 175
19.09.2014.17.27.46 Zalacznik nr 9 D-01.01.01 (PDF, 56.10Kb) 2014-09-19 17:27:46 129
19.09.2014.17.27.54 Zalacznik nr 9 D-02.00.00 (PDF, 10.12Kb) 2014-09-19 17:27:54 118
19.09.2014.17.28.02 Zalacznik nr 9 D-02.00.01 (PDF, 86.00Kb) 2014-09-19 17:28:02 141
19.09.2014.17.28.08 Zalacznik nr 9 D-04.00.00 (PDF, 17.78Kb) 2014-09-19 17:28:08 126
19.09.2014.17.28.16 Zalacznik nr 9 D-04.01.01 (PDF, 59.80Kb) 2014-09-19 17:28:16 125
19.09.2014.17.28.23 Zalacznik nr 9 D-04.02.01 (PDF, 70.71Kb) 2014-09-19 17:28:23 130
19.09.2014.17.28.29 Zalacznik nr 9 D-05.00.00 (PDF, 10.14Kb) 2014-09-19 17:28:29 127
19.09.2014.17.28.36 Zalacznik nr 9 D-05.02.00 (PDF, 43.76Kb) 2014-09-19 17:28:36 245
19.09.2014.17.28.44 Zalacznik nr 9 D-05.02.01 (PDF, 71.83Kb) 2014-09-19 17:28:44 127
19.09.2014.17.28.54 Zalacznik nr 9 D-M-00.00.00 (PDF, 161.84Kb) 2014-09-19 17:28:54 118
19.09.2014.17.29.50 Zalacznik nr 10 8 00 poczA tek (PDF, 53.62Kb) 2014-09-19 17:29:50 131
19.09.2014.17.29.58 Zalacznik nr 10 D-00.00.00 (PDF, 160.14Kb) 2014-09-19 17:29:58 116
19.09.2014.17.30.06 Zalacznik nr 10 D-01.00.00 (PDF, 27.31Kb) 2014-09-19 17:30:06 118
19.09.2014.17.30.14 Zalacznik nr 10 D-01.01.01 (PDF, 73.41Kb) 2014-09-19 17:30:14 123
19.09.2014.17.30.44 Zalacznik nr 10 D-02.00.00 (PDF, 19.59Kb) 2014-09-19 17:30:44 98
19.09.2014.17.30.51 Zalacznik nr 10 D-02.00.01 (PDF, 100.52Kb) 2014-09-19 17:30:51 135
19.09.2014.17.31.01 Zalacznik nr 10 D-02.01.01 (PDF, 66.24Kb) 2014-09-19 17:31:01 296
19.09.2014.17.31.07 Zalacznik nr 10 D-04.00.00 (PDF, 26.76Kb) 2014-09-19 17:31:07 119
19.09.2014.17.31.17 Zalacznik nr 10 D-04.01.01 (PDF, 79.91Kb) 2014-09-19 17:31:17 134
19.09.2014.17.31.26 Zalacznik nr 10 D-04.02.01 (PDF, 101.82Kb) 2014-09-19 17:31:26 103
19.09.2014.17.31.34 Zalacznik nr 10 D-04.04.00 (PDF, 106.52Kb) 2014-09-19 17:31:34 93
19.09.2014.17.31.42 Zalacznik nr 10 D-04.04.01 (PDF, 63.36Kb) 2014-09-19 17:31:42 185
19.09.2014.17.31.48 Zalacznik nr 10 D-05.00.00 (PDF, 19.34Kb) 2014-09-19 17:31:48 93
19.09.2014.17.31.56 Zalacznik nr 10 D-05.03.03 (PDF, 74.44Kb) 2014-09-19 17:31:56 628
19.09.2014.17.32.09 Zalacznik nr 10 D-06.00.00 (PDF, 27.74Kb) 2014-09-19 17:32:09 115
19.09.2014.17.32.19 Zalacznik nr 10 D-06.010.1 (PDF, 86.11Kb) 2014-09-19 17:32:19 284
19.09.2014.17.33.04 Zalacznik nr 10 KI nawierzchnia z pA yt JOMB na podbudowie 12 cm z warstwA odsA czajA cA (PDF, 57.77Kb) 2014-09-19 17:33:04 217
19.09.2014.17.33.23 Zalacznik nr 10 KONSTRUKCJA Z PODBUDOWA 12 CM (PDF, 154.79Kb) 2014-09-19 17:33:23 249
19.09.2014.17.33.34 Zalacznik nr 10 PR nawierzchnia z pA yt JOMB na podbudowie 12 cm z warstwA odsA czajA ca (PDF, 54.58Kb) 2014-09-19 17:33:34 214
19.09.2014.17.33.43 Zalacznik nr 10 strona tytuA owa (PDF, 84.36Kb) 2014-09-19 17:33:44 126
19.09.2014.17.33.52 Zalacznik nr 10 strona tytuA owa WERS (PDF, 86.39Kb) 2014-09-19 17:33:52 116

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
07.10.2014.12.42.52 wyniki 001 (JPG, 90.62Kb) 2014-10-07 12:42:52 14
07.10.2014.12.43.24 wyniki 002 (JPG, 43.02Kb) 2014-10-07 12:43:24 88

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Rozalia Adamska

Data wytworzenia:
19 wrz 2014

Osoba dodająca informacje

Rozalia Adamska

Data publikacji:
19 wrz 2014, godz. 17:20

Osoba aktualizująca informacje

Rozalia Adamska

Data aktualizacji:
19 wrz 2014, godz. 17:20