Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Remont pomieszczeń kondygnacji piwnicy w budynku Urzędu Gminy Dobra

WÓJT GMINY DOBRA

ogłasza że :
przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:


Remont pomieszczeń kondygnacji piwnicy
w budynku Urzędu Gminy Dobra
Kod CPV 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne

 

1.Przedmiotem zamówienia jest: remont pomieszczeń piwnicy w budynku Urzędu Gminy Dobra przy ulicy Szczecińskiej 16a.
2.Zakres zamówienia obejmuje:
Remont pomieszczeń piwnicy w budynku Urzędu Gminy Dobra przy ulicy Szczecińskiej 16a w Dobrej. Szczegółowo określony opis robót do wykonania zawiera Przedmiar Robót - zał. Nr 6, Projekt techniczny – zał. nr 7 i specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ
3.Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5.Termin wykonania zamówienia – maksymalnie 90 dni kalendarzowych od dnia przekazania terenu budowy.
6.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
5)spełniają następujące warunki dodatkowe:
1)wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwie prace podobne do prac objętych przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto każda, przy czym za pracę podobną do przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna pracę polegającą na wybudowaniu lub remoncie budynku nie mniejszego niż 100m2 powierzchni użytkowej.
2)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże minimum po jednej osobie posiadającej uprawnienia do:
- pełnienia funkcji kierownika budowy oraz minimum po 1 osobie posiadającej uprawnienia do kierowania robotami ogólnobudowlanymi i robotami elektrycznymi.
Osoby te muszą przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
7.Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
8.Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
9.Termin związania ofertą -30 dni
10.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
11.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
12.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
13.Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 3 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Sylwia Godlewska – tel.091-422-39-22 Fax. 091-422-39-20
Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a sekretariat, pok. nr 8, w terminie do dnia 02.02.2009r., do godz. 10:30
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 02.02.2009r. o godz. 11.00 w Sali Konferencyjnej „ 0” Urzędu Gminy w Dobrej.

                                                                                                Wójt

                                                                                                  Teresa Dera


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Ogloszenie - remont piwnicy UG Dobra (PDF, 556.41Kb) 2009-01-09 19:35:36 11

SWZ

Wyjaśnienia i modyfikacje

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
odpowiedzi - remont piwnicy UG Dobra (PDF, 273.59Kb) 2009-01-28 13:30:36 13

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Informacja o wynikach przetargu - remont piwnicy UG Dobra (PDF, 157.17Kb) 2009-02-19 14:25:28 6

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
09 sty 2009

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
09 sty 2009, godz. 19:35

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
09 sty 2009, godz. 19:35