Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Remont kościoła filialnego p.w. Św. Antoniego w miejscowości Buk

Parafia Rzymskokatolicka pw. M.B. Królowej Świata

ul. Klasztorna 1, 72-003 Dobra

tel. (91) 422-39-22, fax (91) 422-39-20

e-mail: wydzial@dobraszczecinska.pl

www.bip.dobraszczecinska.pl

ogłasza że :

przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:

„Remont kościoła filialnego p.w. Św. Antoniego w miejscowości Buk”

45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych polegających na remoncie kościoła filialnego pw. Św. Antoniego w miejscowości Buk.

2. Zakres zamówienia obejmuje remont kościoła p.w. Św. Antoniego w Buku, gm. Dobra - montaż ściągów i wykonanie stropów wieży.

3. Wykonawca zapewnia na własny koszt transport odpadów łącznie z masami ziemi do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji.

4. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

6. Termin wykonania zamówienia nie może dłuższy niż do dnia 15.11.2010r.

7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:
  1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2

W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.

  1. Aktualny odpis z właściwego rejestru (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminy składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.

8. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące:

  1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

  2. posiadania wiedzy i doświadczenia, poprzez wykazanie, że:

      1. wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną robotę budowlaną podobną do objętych przedmiotem zamówienia. Za robotę budowlaną podobną zamawiający uzna: wykonanie prac polegających na wykonaniu remontu o wartości nie niższej niż 100.000 zł brutto każda ze wskazanych prac.

  3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie, że:

  1. dysponują lub będą dysponować minimum po jednej osobie posiadającej uprawnienia do:

- kierowania robotami budowlanymi.

9. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  1. Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2 ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:

  2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz,

W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.

  1. Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (prace podobne), wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,

W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.

  1. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do siwz,

W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować.

  1. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w ww. wykazie osób), posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do siwz.

10.

Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

11. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena - 100%.

12. Termin związania ofertą - 30 dni

13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

14. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.

15. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.

16. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007, nr 223, poz. 1655)

 

18. Dokumenty przetargowe można uzyskać w Biurze Parafialnym przy ul. Klasztornej 1 w Dobrej, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu telefonicznie (nr tel. 91-311-34-50) lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl - dział zamówienia publiczne.

19. Kontakt z oferentami pod numerem tel.091-422-39-22, 091-311-34-50, Fax. 091-422-39-20

20. Ofertę należy złożyć w Biurze Parafialnym przy ul. Klasztorna 1 w Dobrej, w terminie do dnia 08.09.2010r., do godz. 10:30

21. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 08.09.2010r. o godz. 11.00 w Biurze Parafialnym przy ul. Klasztornej 1 w Dobrej

22. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 24.08.2010 pod nr 262440-2010

 

 

P R O B O S Z C Z

o. Bogdan Wroński OFM Conv.


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

SWZ

Wynik postępowania


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
24 sie 2010

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
24 sie 2010, godz. 13:10

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
24 sie 2010, godz. 13:10