Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Remont drogi gminnej Bezrzecze-Redlica

v\:* {behavior:url(#default#VML);} o\:* {behavior:url(#default#VML);} w\:* {behavior:url(#default#VML);} .shape {behavior:url(#default#VML);}   /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable { mso-style-parent:""; font-size:10.0pt;"Times New Roman","serif";}  

WÓJT GMINY DOBRA

ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra

tel. (91) 422-39-22, fax (91) 422-39-20

e-mail: wydzial@dobraszczecinska.pl

www.bip.dobraszczecinska.pl


ogłaszają że :

przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:

Remont drogi gminnej Bezrzecze - Redlica

1.   Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu drogi gminnej Bezrzecze - Redlica  

2.   Zakres zamówienia obejmuje: przedstawiony jest w załącznikach nr: 6, 7, 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia stanowiących przedmiar robót, projekt techniczny oraz specyfikację techniczną.

3.   Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

4.   Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

5.   Termin wykonania zamówienia nie może dłuższy niż do dnia 30.08.2009r.

6.   O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1)   posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

2)  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia

3)       znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4)   nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy

5)   spełniają następujące warunki dodatkowe:

a)    dysponują minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi. Osoba/osoby te muszą przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego.

wykonali należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 prace polegającą na wykonaniu remontu nawierzchni ulicy metodą frezowania na podbudowie z kruszywa łamanego o wartości nie niższej niż 100 000zł. 

7.    Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

8.    Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

9.      Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%. 10.    Termin związania ofertą   -30 dni

11.    Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

12.    Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.

13.    Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.

14.    Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo Zamówień publicznych (Dz.U. z 2008, nr 171, poz. 1058)

Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 3 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.

Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Marta Pisz – tel.091-422-39-22 Fax. 091-422-39-20

Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a sekretariat, pok. nr 8, w terminie do dnia  19.06.2009r., do godz. 10:30

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 19.06.2009r. o godz. 11.00 w  Wydziale ds. Komunalnych i Inwestycji Urzędu Gminy w Dobrej, ul. Graniczna 24a.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu …………………. pod nr ……………..

Wójt Teresa Dera  

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
ogloszenie (JPG, 483.08Kb) 2009-05-29 15:01:30 1

SWZ

Wynik postępowania


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Rozalia Adamska

Data wytworzenia:
29 maj 2009

Osoba dodająca informacje

Rozalia Adamska

Data publikacji:
29 maj 2009, godz. 14:57

Osoba aktualizująca informacje

Rozalia Adamska

Data aktualizacji:
29 maj 2009, godz. 14:57