Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Remont budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół w Dołujach, przy ul. Żubrzej 5 - I etap

WÓJT GMINY DOBRA
ogłasza że :
przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na

„Remont budynku Publicznej Szkoły Podstawowej
w Zespole Szkół w Dołujach, przy ul. Żubrzej 5 – I etap”


Kod CPV 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół w Dołujach, przy ul. Żubrzej 5. Kod CPV 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne.
2.Zakres zamówienia obejmuje: remont budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół w Dołujach, przy ul. Żubrzej 5, poprzez przeprowadzenie robót budowlanych, elektrycznych oraz remont instalacji sanitarnej i wod-kan. Szczegółowy zakres przedstawiony został w załącznikach nr: 8a, 8b, 8c i 9, do niniejszej SIWZ stanowiących przedmiary robót, kosztorys ślepy i specyfikację techniczną.
3.Wykonawca zapewnia na własny koszt transport odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji.
4.Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
5.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6.Termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż 45 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
7.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:
1)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz,
w przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.
2)aktualny odpis z właściwego rejestru (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
8.Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące:
1)posiadania wiedzy i doświadczenia, poprzez wykazanie, że:
a)wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum dwie roboty budowlane podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za robotę budowlaną podobną Zamawiający uzna: wykonanie prac polegających na budowie lub remoncie budynku nie mniejszego niż 100 m2 powierzchni użytkowej lub o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł każda, ze wskazaniem tych prac.
2)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie, że:
a)dysponują lub będą dysponować minimum po jednej osobie posiadającej uprawnienia do:
- pełnienia funkcji kierownika budowy,
- kierowania robotami ogólnobudowlanymi,
- kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
9. Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2 ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
2) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (prace podobne), wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.
3) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować.
4) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w ww. wykazie osób), posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do siwz.
10. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
11. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
12. Termin związania ofertą - 30 dni.
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
15. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
16. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.)
17. Dokumenty przetargowe można otrzymać w Zespole Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół w Dobrej, ul. Graniczna 31 w godz. od 9.00 do 15.00 lub pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
18. Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Joanna Hrabska, tel. 091 311 37 38 w godz. 9:00-15:00, fax. 091 424 15 45.
19. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a, sekretariat pok. Nr 8, w terminie do dnia 07.07.2010 r., do godz. 10:30.
20. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 07.07.2010 r. o godz. 11.00 w Urzędzie Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a, sala konferencyjna.
21. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 22.06.2010 r. pod nr 161177-2010.

Wójt
Teresa Dera

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Ogloszenie (PDF, 236.27Kb) 2010-06-22 20:50:18 22

SWZ

Wynik postępowania


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
22 cze 2010

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
22 cze 2010, godz. 20:50

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
22 cze 2010, godz. 20:50