Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla dzieci z Punktów Przedszkolnych Gminy Dobra

WÓJT GMINY DOBRA
ogłasza że :
przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na usługi od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 pn.


Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla dzieci z Punktów Przedszkolnych Gminy Dobra
Kod CPV 55.32.00.00-9, 15.89.42.10-6, 55.32.20.00-3, 55.52.40.00-9, 55.32.10.00-6


1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie posiłków dla dzieci z Punktów Przedszkolnych Gminy Dobra, finansowanych w ramach projektu POKL/1/9.1.1/28/08 pt.: „Jak dobrze być przedszkolakiem – alternatywne formy edukacji przedszkolnej w gminie Dobra” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu Państwa. Dożywianie obejmować będzie grupę ok. 127 dzieci w wieku przedszkolnym w okresie od 01.10.2008 r. do 31.08.2009r. i polegać będzie na przygotowaniu poporcjowanych posiłków przedszkolnych, dowiezieniu ich do 6 Punktów Przedszkolnych na terenie Gminy Dobra (szczegółowo określone w XIV rozdz. SIWZ).
2. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Termin wykonania zamówienia 01.10.2008r. do 31.08.2009r. (ok. 197 dni nauki przedszkolnej)
5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy
5) spełniają następujące warunki dodatkowe:
a) Dołączą oświadczenie o miejscu wytwarzania posiłku wraz z dokładnym podaniem adresu i numeru telefonu zgodnie z załącznikiem nr 4
b) Dołączą kserokopię książeczki zdrowia osób biorących udział w przygotowaniu posiłku.
c) Dołączą decyzję wydaną przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej stwierdzająca spełnienie wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji, transporcie lub w obrocie oraz zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
6. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
7. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
8. Termin związania ofertą -30 dni
9. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
10. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
11. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
12. Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 3 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
13. Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Sylwia Godlewska w sprawach proceduralnych –fax 091-422-39-20 lub Izabela Dryjańska w sprawach merytorycznych przedmiotu zamówienia – fax 091 311 36 18
14. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a sekretariat, pok. nr 8, w terminie do dnia 19.09.2008r., do godz. 10:30
15. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 19.09.2008r. o godz. 11.00 w Sali Konferencyjnej „ 0” Urzędu Gminy w Dobrej.
16. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 11.09.2008r. pod nr 213715-2008.


                                                                                                                           Wójt
                                                                                                                           Teresa Dera

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Ogloszenie (PDF, 546.81Kb) 2008-09-11 13:57:25 99

SWZ

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Zalacznik nr 1 - oferta cenowa (PDF, 54.71Kb) 2008-09-11 13:57:33 37
Zalacznik nr 2 - oswiadczenie (PDF, 52.26Kb) 2008-09-11 13:57:40 55
Zalacznik nr 3 - wykaz osob (PDF, 50.50Kb) 2008-09-11 13:57:48 46
Zalacznik nr 4 - oswiadczenie (PDF, 48.49Kb) 2008-09-11 13:57:55 42
Zalacznik nr 5 wzor umowy (PDF, 59.43Kb) 2008-09-11 13:58:03 67
SIWZ (PDF, 157.57Kb) 2008-09-11 13:57:25 74

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Informacja o wynikach przetargu (PDF, 261.53Kb) 2008-09-23 07:09:56 23

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
11 wrz 2008

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
11 wrz 2008, godz. 13:57

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
11 wrz 2008, godz. 13:57