Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Przygotowanie i dostarczanie suchego prowiantu dla dzieci ze szkół podstawowych i gimnazjum na terenie Gminy Dobra

WÓJT GMINY DOBRA

ogłasza że :
przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:

Przygotowanie i dostarczanie suchego prowiantu dla dzieci ze szkół podstawowych i gimnazjum na terenie Gminy Dobra
Kod CPV 55.52.31.00-3, 15.89.42.10-6, 55.52.40.00-9, 55.32.10.00-6

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie „suchego prowiantu” dla dzieci ze szkół podstawowych i gimnazjum na terenie Gminy Dobra, którzy są uczestnikami projektu POKL/1/9.1.2/120/08 pn. „Wiem, potrafię, zdobędę – program zajęć edukacyjnych dla dzieci z terenu Gminy Dobra” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. w okresie
2. W okresie objętym zamówieniem przewiduje się wydanie łącznie ok. 600 zestawów „suchego prowiantu” tygodniowo.
3. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Termin wykonania zamówienia – od 02. 02. 2009 r. do 30.06.2009 r.
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy
5) spełniają następujące warunki dodatkowe:
a) Dołączą oświadczenie o miejscu wytwarzania posiłku wraz z dokładnym podaniem adresu i numeru telefonu zgodnie z załącznikiem nr 4
b) Dołączą kserokopię książeczki zdrowia sanepidowską osób biorących udział w przygotowaniu posiłku.
c) Dołączą decyzję wydaną przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej stwierdzająca spełnienie wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji, transporcie lub w obrocie oraz zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów.
d) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną pracę podobną do prac objętych przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 40.000 zł brutto każda, przy czym za pracę podobną do przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna usługę- pracę polegającą na systematycznym dostarczaniu gotowych zestawów żywieniowych

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
7. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
8. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
9. Termin związania ofertą -30 dni
10. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
12. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
13. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 3 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Sylwia Godlewska – tel.091-422-39-22 Fax. 091-422-39-20
Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a sekretariat, pok. nr 8, w terminie do dnia 22.01.2009r., do godz. 10:30
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 22.01.2009r. o godz. 11.00 w Sali Konferencyjnej „ 0” Urzędu Gminy w Dobrej.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 14.01.2009r. pod nr 16039-2009.

                                                                               Wójt
                                                                                 Teresa Dera

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Ogloszenie - posilki (PDF, 47.13Kb) 2009-01-14 20:08:41 15

SWZ

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Informacja o wynikach przetargu - posilki (PDF, 122.63Kb) 2009-01-28 13:33:45 32

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
14 sty 2009

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
14 sty 2009, godz. 20:08

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
14 sty 2009, godz. 20:08