Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla dzieci z Punktów Przedszkolnych Gminy Dobra
WÓJT GMINY DOBRA
ogłasza że :
przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na usługi od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:
Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla dzieci z Punktów Przedszkolnych Gminy Dobra
Kod CPV 55.32.00.00-9, 15.89.42.10-6, 55.32.20.00-3, 55.52.40.00-9, 55.32.10.00-6
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie posiłków dla dzieci z Punktów Przedszkolnych Gminy Dobra, finansowanych w ramach projektu POKL/1/9.1.1/28/08 pt.: „Jak dobrze być przedszkolakiem – alternatywne formy edukacji przedszkolnej w gminie Dobra” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu Państwa. Dożywianie obejmować będzie grupę ok. 120 dzieci w wieku przedszkolnym w okresie od 01.04.2009 r. do 31.08.2009r. i polegać będzie na przygotowaniu poporcjowanych posiłków przedszkolnych, dowiezieniu ich do 6 Punktów Przedszkolnych na terenie Gminy Dobra (szczegółowo określone w XIV rozdz. SIWZ).
2. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Termin wykonania zamówienia – od 01. 04. 2009 r. do 31.08.2009 r.
5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy
5) spełniają następujące warunki dodatkowe:
a) wykonali należycie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 prace podobne. Za prace podobne zamawiający uzna zrealizowane bądź będące w trakcie realizacji usługi polegające na systematycznym dostarczaniu gotowych zestawów żywieniowych o wartości nie mniejszej niż 30.000 zł każda.
b) Dołączą oświadczenie o miejscu wytwarzania posiłku wraz z dokładnym podaniem adresu i numeru telefonu zgodnie z załącznikiem nr 5
c) Dołączą kserokopię książeczki zdrowia osób biorących udział w przygotowaniu posiłku.
d) Dołączą decyzję wydaną przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej stwierdzająca spełnienie wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji, transporcie lub w obrocie oraz zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
6. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
7. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
8. Termin związania ofertą -30 dni
9. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
11. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
12. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 3 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Sylwia Godlewska – tel.091-422-39-22 Fax. 091-422-39-20
Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a sekretariat, pok. nr 8, w terminie do dnia 20.03.2009r., do godz. 10:30
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 20.03.2009r. o godz. 11.00 w Wydziale ds. Komunalnych i Inwestycji Urzędu Gminy w Dobrej ul. Graniczna 24a, 72-003 Dobra
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 12.03.2009 pod nr 60604-2009.
Wójt
Teresa Dera
ogłasza że :
przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na usługi od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:
Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla dzieci z Punktów Przedszkolnych Gminy Dobra
Kod CPV 55.32.00.00-9, 15.89.42.10-6, 55.32.20.00-3, 55.52.40.00-9, 55.32.10.00-6
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie posiłków dla dzieci z Punktów Przedszkolnych Gminy Dobra, finansowanych w ramach projektu POKL/1/9.1.1/28/08 pt.: „Jak dobrze być przedszkolakiem – alternatywne formy edukacji przedszkolnej w gminie Dobra” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu Państwa. Dożywianie obejmować będzie grupę ok. 120 dzieci w wieku przedszkolnym w okresie od 01.04.2009 r. do 31.08.2009r. i polegać będzie na przygotowaniu poporcjowanych posiłków przedszkolnych, dowiezieniu ich do 6 Punktów Przedszkolnych na terenie Gminy Dobra (szczegółowo określone w XIV rozdz. SIWZ).
2. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Termin wykonania zamówienia – od 01. 04. 2009 r. do 31.08.2009 r.
5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy
5) spełniają następujące warunki dodatkowe:
a) wykonali należycie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 prace podobne. Za prace podobne zamawiający uzna zrealizowane bądź będące w trakcie realizacji usługi polegające na systematycznym dostarczaniu gotowych zestawów żywieniowych o wartości nie mniejszej niż 30.000 zł każda.
b) Dołączą oświadczenie o miejscu wytwarzania posiłku wraz z dokładnym podaniem adresu i numeru telefonu zgodnie z załącznikiem nr 5
c) Dołączą kserokopię książeczki zdrowia osób biorących udział w przygotowaniu posiłku.
d) Dołączą decyzję wydaną przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej stwierdzająca spełnienie wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji, transporcie lub w obrocie oraz zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
6. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
7. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
8. Termin związania ofertą -30 dni
9. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
11. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
12. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 3 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Sylwia Godlewska – tel.091-422-39-22 Fax. 091-422-39-20
Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a sekretariat, pok. nr 8, w terminie do dnia 20.03.2009r., do godz. 10:30
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 20.03.2009r. o godz. 11.00 w Wydziale ds. Komunalnych i Inwestycji Urzędu Gminy w Dobrej ul. Graniczna 24a, 72-003 Dobra
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 12.03.2009 pod nr 60604-2009.
Wójt
Teresa Dera
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Ogloszenie - Przygotowanie i dostarczanie posilkow (PDF, 317.37Kb) | 2009-03-12 20:59:35 | 12 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Zalacznik nr 1 - oferta cenowa - Przygotowanie i dostarczanie posilkow (PDF, 55.38Kb) | 2009-03-12 20:59:51 | 25 | |
Zalacznik nr 2 - oswiadczenie - Przygotowanie i dostarczanie posilkow (PDF, 52.93Kb) | 2009-03-12 21:00:02 | 31 | |
Zalacznik nr 3 - wykaz osob - Przygotowanie i dostarczanie posilkow (PDF, 51.16Kb) | 2009-03-12 21:00:18 | 32 | |
Zalacznik nr 4 - wykaz prac podobnych - Przygotowanie i dostarczanie posilkow (PDF, 51.85Kb) | 2009-03-12 21:00:39 | 17 | |
Zalacznik nr 5 - oswiadczenie - Przygotowanie i dostarczanie posilkow (PDF, 49.16Kb) | 2009-03-12 21:00:54 | 23 | |
Zalacznik nr 6 - wzor umowy - Przygotowanie i dostarczanie posilkow (PDF, 62.46Kb) | 2009-03-12 21:01:07 | 118 | |
SIWZ - Przygotowanie i dostarczanie posilkow (PDF, 203.98Kb) | 2009-03-12 20:59:35 | 25 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Informacja o wynikach przetargu - Przygotowanie i dostarczanie posilkow (PDF, 135.71Kb) | 2009-03-25 18:26:28 | 257 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Łukasz Dziuban Data wytworzenia:
12 mar 2009
Osoba dodająca informacje
Łukasz Dziuban Data publikacji:
12 mar 2009, godz. 20:59
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
12 mar 2009, godz. 20:59