Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Przebudowa drogi gminnej ul. Wiosennej w Skarbimierzycach

Przebudowa drogi gminnej ul. Wiosennej w Skarbimierzycach
Numer ogłoszenia: 41091 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Szczecińska 16A, 72-003 Dobra, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3113048, faks 0914241545.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dobraszczecinska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej ul. Wiosennej w Skarbimierzycach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi publicznej wraz z budową i przebudową zjazdów oraz z budową chodnika. Budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z budową zbiornika hybrydowego na wody deszczowe, przepompowni wód opadowych, budowa sieci elektroenergetycznej oświetlenia ulicznego, budowa wewnętrznej linii zasilającej, przebudowa sieci gazowej na dz. nr ewid. 13/27, 13/93, 13/98, 13/99, 13/101, 13/103, 13/105, 13/107, 13/109, 13/111, 16/1, 32, 34, 35/1, 36/1, 13/88 położonych w Skarbimierzycach..

II.1.5)

V

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi publicznej wraz z budową i przebudową zjazdów oraz z budową chodnika. Budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z budową zbiornika hybrydowego na wody deszczowe, przepompowni wód opadowych, budowa sieci elektroenergetycznej oświetlenia ulicznego, budowa wewnętrznej linii zasilającej, przebudowa sieci gazowej na dz. nr ewid. 13/27, 13/93, 13/98, 13/99, 13/101, 13/103, 13/105, 13/107, 13/109, 13/111, 16/1, 32, 34, 35/1, 36/1, 13/88 położonych w Skarbimierzycach. do 20% wartości zamówienia

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.30.00-9, 45.11.12.91-4, 45.23.13.00-8, 45.23.14.00-9, 45.23.12.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: posiadania wiedzy i doświadczenia Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunku: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą się wykonaniem co najmniej 5 robót budowlanych podobnych do robót objętych przedmiotem zamówienia, niezbędnych do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, tj.: a) 1 roboty polegającej na budowie drogi/chodnika/placu z kostki bukowej o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł brutto; b) 1 roboty polegającej na budowie zbiornika żelbetonowego zamkniętego podziemnego o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto; c) 1 roboty polegającej na budowie zbiornika retencyjnego ziemnego - otwartego o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto; d) 1 roboty polegającej na budowie kanalizacji deszczowej lub sanitarnej o przekroju min 500 mm i o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto; e) 1 roboty polegającej na budowie sieci oświetlenia ulicznego o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto. Wykonanych (zarówno a) ; b) ; c) ; d) ; e) ) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji obu robót podobnych w ramach jednej inwestycji, przy wyraźnym wskazaniu zakresu przedmiotowego każdej z robót podobnych realizowanych w ramach danej inwestycji.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunku: O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują lub będą dysponować minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie: a) Kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane drogowe, wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów Prawa budowlanego lub inne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, których zakres uprawnia do pełnienia funkcji kierownika. b) W specjalności instalacyjnej w zakresie sieci gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów Prawa budowlanego lub inne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, których zakres uprawnia do pełnienia funkcji kierownika. c) W specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (15kV) wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów Prawa budowlanego lub inne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, których zakres uprawnia do pełnienia funkcji kierownika.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

9) Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z rozdziałem I pkt 3; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; 2) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 6 zdanie drugie SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział III pkt 1 SIWZ); 3) proponowany przez Wykonawcę okres gwarancji w ramach kryterium - okres gwarancji wpisany w załącznik nr 1, pkt. 3.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - okres gwarancji - 20

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: 1) Konieczność przedłużenia terminu umownego z powodu: a) działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności; b) z przyczyn zależnych od Zamawiającego; c) nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w czasie realizacji robót, który przy składaniu ofert musi być normalnie brany pod uwagę (wyjątek stanowią przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof); d) w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych lub uzupełniających, których wykonanie ma wpływ na termin realizacji zamówienia; e) w przypadku konieczności usunięcia niewybuchów, niewypałów lub prowadzenia badań archeologicznych. 2) Ograniczenie zakresu robót wynikających z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego. 3) Konieczność wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz itp. 4) Konieczność wykonania robót zamiennych, niewykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, których wprowadzenie będzie konieczne dla wykonania całości robót i uzyskania założonego efektu użytkowego. 5) Zmiana przepisów, które skutkują zmianą pozwolenia na budowę wydanego dla realizowanego zamówienia. 6) Konieczność wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych np. nadzoru budowlanego, PIP itp. 7) Zmiana inspektora nadzoru, kierownika budowy, kierownika robót, koordynatora prac ze strony Zamawiającego. 8) Zmiana Podwykonawców robót z tym, że w przypadku zmiany podwykonawcy, który udostępnił podwykonawcy swój zasób w celu spełnienia warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że inny podwykonawca lub on sam spełnia je w stopniu niemniejszym niż wymagany w SIWZ. 9) Zmiana nr konta Wykonawcy lub innych danych podmiotowych. 10) Zmiana polegająca na wprowadzeniu w trakcie realizacji umowy szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji robót.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobraszczecinska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dobra ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2016 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Dobra ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Wójt Gminy Dobra
Teresa Dera

 


Załączniki do pobrania

SWZ

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
15.04.2016.10.17.35 siwz (DOC, 217.50Kb) 2016-04-15 10:17:35 214
15.04.2016.10.17.43 Zalacznik 1 Oferta cenowa (DOCX, 28.17Kb) 2016-04-15 10:17:43 135
15.04.2016.10.17.59 Zalacznik 2 Wykaz robot (DOC, 93.50Kb) 2016-04-15 10:17:59 131
15.04.2016.10.18.10 Zalacznik 3 Wykaz osob (DOC, 40.00Kb) 2016-04-15 10:18:10 126
15.04.2016.10.18.17 Zalacznik 4 Oswiadczenie uprawnienia (DOC, 32.00Kb) 2016-04-15 10:18:17 129
15.04.2016.10.18.28 Zalacznik 5 Wykluczenie (DOC, 83.50Kb) 2016-04-15 10:18:28 127
15.04.2016.10.18.39 Zalacznik 6 Grupa kapitalowa (DOC, 33.50Kb) 2016-04-15 10:18:39 129
15.04.2016.10.19.01 Zalacznik 7 Wzor umowy (DOC, 94.00Kb) 2016-04-15 10:19:01 138
15.04.2016.10.19.29 Zalacznik 8 Przedmiary (ZIP, 3.46Mb) 2016-04-15 10:19:29 207
15.04.2016.10.21.09 Zalacznik 9a Projekt (ZIP, 3.11Mb) 2016-04-15 10:21:09 163
15.04.2016.10.22.34 Zalacznik 9b Projekt (ZIP, 14.01Mb) 2016-04-15 10:22:34 164
15.04.2016.10.23.40 Zalacznik 9c Projekt (ZIP, 10.69Mb) 2016-04-15 10:23:40 151
15.04.2016.10.25.22 Zalacznik 9d Projekt (ZIP, 9.72Mb) 2016-04-15 10:25:23 152
15.04.2016.10.27.22 Zalacznik 9e Projekt (ZIP, 9.87Mb) 2016-04-15 10:27:22 148
15.04.2016.10.28.10 Zalacznik 9f Projekt (ZIP, 5.08Mb) 2016-04-15 10:28:10 144
15.04.2016.10.29.04 Zalacznik 9g Projekt (ZIP, 5.56Mb) 2016-04-15 10:29:04 140
15.04.2016.10.30.28 Zalacznik 9h Projekt (ZIP, 12.74Mb) 2016-04-15 10:30:28 145
15.04.2016.10.31.48 Zalacznik 9i Projekt (ZIP, 9.56Mb) 2016-04-15 10:31:48 145
15.04.2016.10.32.25 Zalacznik 9j Projekt (ZIP, 4.26Mb) 2016-04-15 10:32:25 145
15.04.2016.10.33.54 Zalacznik 10 Specyfikacja techniczna (ZIP, 11.82Mb) 2016-04-15 10:33:54 147

Wyjaśnienia i modyfikacje

Ogłoszenia o zmianie ogłoszenia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
04.05.2016.14.01.58 ogloszenie 2 (DOCX, 15.31Kb) 2016-05-04 14:01:58 61

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
02.06.2016.13.22.12 wyniki 1 (JPEG, 310.17Kb) 2016-06-02 13:22:12 66
02.06.2016.13.22.20 wyniki 2 (JPEG, 111.42Kb) 2016-06-02 13:22:20 77

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Helena Tomaszewska

Data wytworzenia:
15 kwi 2016

Osoba dodająca informacje

Kinga Kowalewska

Data publikacji:
15 kwi 2016, godz. 10:17

Osoba aktualizująca informacje

Kinga Kowalewska

Data aktualizacji:
15 kwi 2016, godz. 10:17