Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Przebudowa drogi gminnej na odcinku Bezrzecze-Redlica ( etap II)

WÓJT GMINY DOBRA

ogłasza że :
przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:

 

„Przebudowa drogi gminnej na odcinku Bezrzecze-Redlica ( etap II)”

Kod CPV 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

 

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej na odcinku Bezrzecze- Redlica – etap II.
2. Zakres zamówienia obejmuje: przebudowę odcinka drogi gminnej na trasie Bezrzecze – Redlica etap II, zgodnie z załącznikami do SIWZ stanowiącymi dokumentację techniczną.
3. Szczegółowe prace ujęto w załącznikach 8,9,10 do SIWZ stanowiących dokumentację techniczną.
4. Zamówienie jest dofinansowane w ramach „Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych – Etap II Bezpieczeństwo – Dostępność – Rozwój”.
5. Wykonawca zapewnia na własny koszt transport odpadów łącznie z masami ziemi do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji.
6. Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia projektu czasowej organizacji ruchu drogowego i stosowania przy realizacji zadania.
7. Wykonawca zobowiązuje się do regulacji istniejących studni kanalizacji sanitarnej i deszczowej, studzienek telekomunikacyjnych (pod nadzorem TP.S.A.) hydrantów p.poż., zasuw wodociągowych i gazociągowych do nowego poziomu modernizowanej drogi.
8. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
10. Termin wykonania zamówienia – maksymalnie do dnia 30.08.2013 r.
11. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:
1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
12. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące:
1) posiadania wiedzy i doświadczenia, poprzez wykazanie, że:
a) wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum 1 pracę polegającą na wykonaniu drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego o wartości zamówienia minimum 2 000 000 zł brutto.
2) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie, że:
a) dysponują lub będą dysponować minimum po jednej osobie posiadającej uprawnienia:
- do kierowania robotami budowlanymi w zakresie prac drogowych.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
13. Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2 ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
2) Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (prace podobne), wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.
3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować.
4) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w ww. wykazie os&´b), posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do siwz.
14. Zamawiający żąda wniesienia wadium.
Wadium należy wnieść w wysokości 50 000 zł (słownie pięćdziesiąt tysięcy złotych) w terminie do dnia 14.02.2013 r. do godziny 9.30.
15. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) w pieniądzu,
2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) w gwarancjach bankowych,
4) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 119, poz. 1158, z późn. zm.)
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy przelewem na konto Urzędu Gminy w Dobrej: Bank PEKAO S.A. II Oddział Szczecin, nr 91 1240 3927 1111 0000 4099 2097.
Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
Wadium wniesione w formie innej niż w pieniądzu należy wnieść w osobnej kopercie opisanej nazwą zamówienia i dopiskiem WADIUM do kasy Urzędu Gminy Dobra (pon 8:-17:00, wt. i pt. 10:00-14:00, śr. i czw. 7:00-14:00).
16. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
17. Termin związania ofertą - 30 dni.
18. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
19. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
20. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
21. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w
art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010, nr 113, poz. 759).
22. Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 8 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl &? dział zamówienia publiczne.
23. Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Marta Dzierba, Liliana Toczek – tel. 091-422-39-22 Fax. 091-422-39-20
24. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a, sekretariat pok. Nr 8, w terminie do dnia 14.02.2013r., do godz. 9:30.
25. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 14.02.2013r. o godz. 10.00 w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji, ul. Graniczna 24a, Dobra, sala konferencyjna.
26. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 30.01.2013r. pod nr 15931 - 2013.

Wójt

Teresa Dera

´

?


Załączniki do pobrania

SWZ

Wyjaśnienia i modyfikacje

Ogłoszenia o zmianie ogłoszenia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
ZMIANA REDLICA 04 02 2013 (JPG, 69.79Kb) 2013-02-01 14:36:41 55

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
29.03.2013.14.43.39 Wyniki Redlica 002 (JPG, 101.76Kb) 2013-03-29 14:43:39 28

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
30 sty 2013

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
30 sty 2013, godz. 14:39

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
30 sty 2013, godz. 14:39