Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Promocję projektu POKL/ 1/ 9.1.2/120/08 pn. "Wiem, potrafię, zdobędę - program zajęć dla dzieci z terenu Gminy Dobra" współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

WÓJT GMINY DOBRA
ogłasza że:
przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na dostawy pn:

„Promocję projektu POKL/ 1/ 9.1.2/120/08 pn. „Wiem, potrafię, zdobędę - program zajęć dla dzieci z terenu Gminy Dobra” współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego”


Kod CPV 7440000-3, 74422000-3, 78000000-7, 78125000-9.

1. Przedmiotem zamówienia jest: przeprowadzenie kampanii reklamowo – promocyjnej na „Promocję projektu POKL/ 1/ 9.1.2/120/08 pn. „Wiem, potrafię, zdobędę - program zajęć dla dzieci z terenu Gminy Dobra” współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego”. Kampania reklamowo-promocyjna będzie obejmowała między innymi: wizualizację projektu, wydruk materiałów promocyjnych, ulotek, plakatów, listu przewodniego, wizytówek, stworzenie , utrzymanie i aktualizacja strony internetowej, a także wykonanie projektu logo / minimum 3 propozycje/ druk i dystrybucja wyprawek z logo (kurtka ortalionowa , czapeczka bawełniana z daszkiem typ basebolowa, bluza polar, koszulki bawełniane, itp. – szczegółowo określone
w rozdziale XIV SIWZ.
2. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy;
5) spełniają następujące warunki dodatkowe:
a) wykażą należyte wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 dostaw (prac podobnych) sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł każda.


Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA.

6. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
7. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
8. Termin związania ofertą - 30 dni.
9. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
10. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
11. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.

Dokumenty przetargowe można otrzymać nieodpłatnie w Wydziale ds. Komunalnych i Inwestycji Urzędu Gminy w Dobrej, ul. Graniczna 24a w godz. od 9.00 do 15.00 lub pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.

Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Małgorzata Redak, tel. 091 311 36 18 w godz. 9:00-15:00, fax. 091 424 15 45 (czynny całą dobę).

Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a sekretariat, pok. nr 8, w terminie do dnia 24.07.2008 r. do godz. 10:30.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 24.07.2008 r. o godz. 11:00 w sali konferencyjnej „0” Urzędu Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 16.07.2008 pod nr 161512-2008.



                                                                                          Z up. Wójta Gminy
                                                                                         mgr Rozalia Adamska
                                                                                          SEKRETARZ GMINY

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Ogloszenie (PDF, 615.21Kb) 2008-07-16 09:52:47 77

SWZ

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Zalacznik nr 1 - oferta cenowa (PDF, 72.55Kb) 2008-07-16 10:09:26 27
Zalacznik nr 2 - oswiadczenie (PDF, 63.49Kb) 2008-07-16 10:09:51 25
Zalacznik nr 3 - wykaz prac podobnych (PDF, 64.50Kb) 2008-07-16 10:10:05 39
Zalacznik nr 4 - wzor umowy (PDF, 99.96Kb) 2008-07-16 10:08:03 26
SIWZ (PDF, 296.52Kb) 2008-07-16 10:11:00 57

Wyjaśnienia i modyfikacje

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Przetarg - promocja (PDF, 133.63Kb) 2008-07-21 16:50:03 1
Przetarg promocja odpowiedzi (PDF, 376.41Kb) 2008-07-23 15:26:18 4

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Zawiadomienie o uniewaznieniu przetargu (PDF, 402.16Kb) 2008-08-08 22:42:13 2

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
16 lip 2008

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
16 lip 2008, godz. 09:52

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
16 lip 2008, godz. 09:52