Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Promocja projektu POKL/1/9.1.2/120/08 pn. "Wiem, potrafię, zdobędę - program zajęć edukacyjnych dla dzieci z terenu Gminy Dobra" współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

WÓJT GMINY DOBRA

ogłasza że:
przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na usługi pn:

„Promocja projektu POKL/1/9.1.2/120/08 pn. „Wiem, potrafię, zdobędę - program zajęć edukacyjnych dla dzieci z terenu Gminy Dobra” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego”.

Kod CPV 7440000-3, 74422000-3, 78000000-7, 78125000-9.

1. Przedmiotem zamówienia jest: przeprowadzenie kampanii reklamowo – promocyjnej promocji projektu POKL/1/9.1.2/120/08 pn. „Wiem, potrafię, zdobędę - program zajęć edukacyjnych dla dzieci z terenu Gminy Dobra” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego”.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) logo – 1 szt. - opisane w załączniku Nr 1.1.,
2) strona internetowa – 1 - szt. - opisana w załączniku Nr 1.2.,
3) ulotki – 1000 szt. - opisane w załączniku Nr 1.3.,
4) plakaty – 200 szt. - opisane w załączniku Nr 1.4.,
5) papier projektowy - 1000 szt. - opisany w załączniku Nr 1.5.,
6) plan zajęć pozalekcyjnych z opisem – 500 szt. - opisany w załączniku Nr 1.6.,
7) naklejki – 1000 szt. - opisane w załączniku Nr 1.7.,
8) wizytówki – 500 szt. - opisane w załączniku Nr 1.8.,
9) tablice do biura projektu – 2 szt. - opisane w załączniku Nr 1.9.,
10) tablice do szkół i klubów – 8 szt. - opisane w załączniku Nr 1.10.,
11) witacze – 2 szt. - opisane w załączniku Nr 1.11.,
12) czapeczki baseballowe – 350 szt. - opisane w załączniku Nr 1.12.,
13) kurtki ortalionowe – 350 szt. – opisane w załączniku Nr 1.13.,
14) plecaki – 350 szt. – opisane w załączniku Nr 1.14.,
15) torby – 350 szt. – opisane w załączniku Nr 1.15.;
16) smycze – 800 szt. - opisane w załączniku Nr 1.16.,
17) notatniki – 500 szt. - opisane w załączniku Nr 1.17.,
18) długopisy - 1000 szt. - opisane w załączniku Nr 1.18.,
19) ołówki grafitowe – 800 szt. - opisane w załączniku Nr 1.19.,
20) etui z długopisem i ołówkiem – 350 szt. - opisane w załączniku Nr 1.20.,
21) koszulki bawełniane – 500 szt. - opisane w załączniku Nr 1.21.,
22) pamięć zewnętrzna – 400 szt. - opisana w załączniku Nr 1.22.
3. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Termin wykonania zamówienia:
1) 10 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy na wykonanie i dostarczenie: logo, wizualizacji projektu, ulotek, plakatów, wizytówek, koszulek, smyczy, długopisów;
2) 10 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy na przedstawienie projektu i utworzenie strony internetowej, zarejestrowanie domeny i serwera;
3) 15 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy na wykonanie i dostarczenie: tablic do biura projektu, tablic do klubów i szkół, ołówków, notatników;
4) 40 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy na wykonanie i zamontowanie witaczy;
5) pozostałe pozycje wymienione w § 1 ust. 2 należy wykonać i dostarczyć w terminie 20 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy;
6) do dnia 19.12.2009 r. aktualizacja i prowadzenie strony internetowej.
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy;
5) spełniają następujące warunki dodatkowe:
a) wykażą należyte wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 usług polegających na przygotowaniu i dostawie materiałów promocyjnych (prac podobnych) o wartości nie mniejszej niż 40.000,00 zł każda.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA.

7. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
8. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
9. Termin związania ofertą - 30 dni.
10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
11. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
12. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.

Dokumenty przetargowe można otrzymać nieodpłatnie w Wydziale ds. Komunalnych
i Inwestycji Urzędu Gminy w Dobrej, ul. Graniczna 24a w godz. od 9.00 do 15.00 lub pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.

Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Joanna Hrabska, tel. 091 311 37 38 w godz. 9:00-15:00, fax. 091 424 15 45 (czynny całą dobę).

Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a sekretariat, pok. nr 8, w terminie do dnia 02.09.2008 r. do godz. 10:00.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 02.09.2008 r. o godz. 10:30
w sali konferencyjnej „0” Urzędu Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 25.08.2008r. pod nr 199193-2008.


                                                                                      Wójt Gminy
                                                                                      Teresa Dera

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Ogloszenie (PDF, 775.40Kb) 2008-08-25 16:55:28 94

SWZ

Wyjaśnienia i modyfikacje

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
pytania i odpowiedzi (PDF, 620.65Kb) 2008-08-29 13:35:24 5

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Informacja o wynikach przetargu (PDF, 291.25Kb) 2008-09-04 12:06:34 19

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
25 sie 2008

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
25 sie 2008, godz. 16:55

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
25 sie 2008, godz. 16:55