Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Organizacja zajęć dodatkowych w ramach projektu pod nazwą "Nauka - lepsza przyszłość"

WÓJT GMINY DOBRA

przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na usługi od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:

Organizacja zajęć dodatkowych w ramach projektu pod nazwą „Nauka-lepsza przyszłość”. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX – Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 – Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych, świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 – Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych

Kod CPV 80100000-5 Usługi szkolnictwa podstawowego

1. Przedmiotem oraz zakresem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego świadczenie usług edukacyjnych obejmujących przeprowadzenie zajęć w ramach projektu „Nauka-lepsza przyszłość” w Publicznej Szkole Podstawowej w Dobrej. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX – Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 – Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych, świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 – Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych
2. Przewiduje się składanie ofert częściowych.

Numer części zamówienia

Nazwa części zamówienia

Liczba godzin

Część 1

Zajęcia matematyczne dla GRUPY I (15 osób)

70

Część 2

Zajęci przyrodnicze dla GRUPY I 15 osób)

70

Część 3

Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne z zakresu czytania, pisania i rozumowaniadla GRUPY I (5 osób) oraz dla GRUPY II (5 osób).

140

Część 4

Zajęcia wyrównawcze z języka polskiegodla GRUPY I (32 osoby)

70

Część 5

Zajęcia wyrównawcze z matematyki dla GRUPY I (32 osoby).

70

Część 6

Zajęcia z języka angielskiegodla GRUPY I (15 osób) oraz GRUPY II (15 osób)

120

Część 7

Zajęcia z języka angielskiego w formie konwersacji dla GRUPY I (15 osób)

60

Część 8

Zajęcia plastyczne dla GRUPY I (15 osób).

50

Część9

Zajęcia w Szkolnym Ośrodku Kariery dla GRUPY I (32 osób)

50

3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Termin wykonania zamówienia – od dnia 03.09.2012r. do dnia 28.06.2013 r.
5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:
1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
6. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące:
1) dysponują - osobami (nauczycielami) z wyższym wykształceniem kierunkowym opisanym poniżej i minimum rocznym doświadczeniem w pracy pedagogicznej.
Wymagania ogólne dotyczące kwalifikacji i wykształcenia zawodowego osób prowadzących zajęcia dydaktyczne we wszystkich szkołach: posiadanie wykształcenia i kwalifikacji zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenie szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. nr 20, poz. 400) w zakresie edukacji szkolnej. Wymagania dodatkowe zgodnie z Rozporządzeniem Ministerstwa Edukacji Narodowej z dnia 12.03.2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenie szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli Karta Nauczyciela Dz. U. z 2006 r. Nr 97 poz. 674 z późniejszymi zmianami dotyczą: prowadzenia zajęć dydaktyczno-wyrównawczych, oraz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych.


7.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

8. Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2 ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
2) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować.
3) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w ww. wykazie osób), posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do siwz.
9. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium:
10. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
11. Termin związania ofertą - 30 dni.-
12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
13. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
14. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w
art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010, nr 113, poz. 759 z późn. zm.)
16. Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy Dobra Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 3 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne (koszt ksero)
17. Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Marta Dzierba – tel. 91-422-39-22 fax. 91-422-39-20.
18. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a sekretariat, pok. nr 8, w terminie do dnia 16.08.2012 r. do godz. 10:30.
19. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 16.08.2012 r. o godz. 11:00 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Dobra, Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji, przy ul. Granicznej 24a.
20. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 06.08.2012 r. pod nr 169887-2012.

Wójt

Teresa Dera
 


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Ogloszenie 001 (JPG, 162.84Kb) 2012-08-06 16:27:58 100
Ogloszenie 002 (JPG, 169.33Kb) 2012-08-06 16:28:14 60
Ogloszenie 003 (JPG, 143.70Kb) 2012-08-06 16:28:36 52

SWZ

Wyjaśnienia i modyfikacje

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Sprostowanie 1z3 (JPG, 108.42Kb) 2012-08-08 08:46:07 87
Zalacznik Nr 1 - oferta cenowa do czesci 4 (PDF, 59.70Kb) 2012-08-08 08:46:47 59
Sprostowanie 002 (JPG, 196.00b) 2012-08-08 08:45:13 11
Sprostowanie 2z3 (JPG, 89.99Kb) 2012-08-08 08:46:16 93
Sprostowanie 3z3 (JPG, 70.80Kb) 2012-08-08 08:46:27 40

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
wyniki nauczyciele 001 (JPG, 132.69Kb) 2012-08-29 14:51:32 15
wyniki nauczyciele 002 (JPG, 73.23Kb) 2012-08-29 14:51:49 93

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
06 sie 2012

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
06 sie 2012, godz. 16:19

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
06 sie 2012, godz. 16:19