Ogrodzenie boiska i budowa sceny w Dobrej - etap I budowa sceny
WÓJT GMINY DOBRA
ogłaszają że :
przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:
Ogrodzenie boiska i budowa sceny w Dobrej
– etap I budowa sceny
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sceny z zadaszeniem o konstrukcji stalowej na boisku w Dobrej
2. Zakres zamówienia przedstawiony jest w załącznikach nr: 6, 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia stanowiących przedmiar robót i projekt techniczny.
3. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Termin wykonania zamówienia nie może dłuższy niż do dnia 30.09.2009r.
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy
5) spełniają następujące warunki dodatkowe:
a) dysponują minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami konstrukcyjno- budowlanymi. Osoba/osoby te muszą przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego.
b) wykonali należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 pracę polegającą na wykonaniu obiektu o konstrukcji stalowej o wartości nie niższej niż 100 000zł.
7. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
8. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
9. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
10. Termin związania ofertą -30 dni
11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
12. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
13. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
14. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w
art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2008, nr 171, poz. 1058)
Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 3 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Marta Pisz – tel.091-422-39-22 Fax. 091-422-39-20
Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a sekretariat, pok. nr 8, w terminie do dnia 23.06.2009r., do godz. 10:30
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 23.06.2009r. o godz. 11.00 w Wydziale ds. Komunalnych i Inwestycji Urzędu Gminy w Dobrej, ul. Graniczna 24a.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 01.06.2009 pod nr 84763-2009.
Wójt
Teresa Dera
ogłaszają że :
przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:
Ogrodzenie boiska i budowa sceny w Dobrej
– etap I budowa sceny
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sceny z zadaszeniem o konstrukcji stalowej na boisku w Dobrej
2. Zakres zamówienia przedstawiony jest w załącznikach nr: 6, 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia stanowiących przedmiar robót i projekt techniczny.
3. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Termin wykonania zamówienia nie może dłuższy niż do dnia 30.09.2009r.
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy
5) spełniają następujące warunki dodatkowe:
a) dysponują minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami konstrukcyjno- budowlanymi. Osoba/osoby te muszą przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego.
b) wykonali należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 pracę polegającą na wykonaniu obiektu o konstrukcji stalowej o wartości nie niższej niż 100 000zł.
7. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
8. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
9. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
10. Termin związania ofertą -30 dni
11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
12. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
13. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
14. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w
art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2008, nr 171, poz. 1058)
Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 3 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Marta Pisz – tel.091-422-39-22 Fax. 091-422-39-20
Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a sekretariat, pok. nr 8, w terminie do dnia 23.06.2009r., do godz. 10:30
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 23.06.2009r. o godz. 11.00 w Wydziale ds. Komunalnych i Inwestycji Urzędu Gminy w Dobrej, ul. Graniczna 24a.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 01.06.2009 pod nr 84763-2009.
Wójt
Teresa Dera
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Ogloszenie - Ogrodzenie boiska i budowa sceny w Dobrej - etap I (PDF, 377.80Kb) | 2009-06-01 19:54:11 | 4 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Zalacznik nr 1 - oferta cenowa - Ogrodzenie boiska i budowa sceny w Dobrej - etap I (PDF, 28.74Kb) | 2009-06-01 19:54:31 | 22 | |
Zalacznik nr 2 - oswiadczenie - Ogrodzenie boiska i budowa sceny w Dobrej - etap I (PDF, 27.02Kb) | 2009-06-01 19:54:42 | 17 | |
Zalacznik nr 3 - wykaz osob - Ogrodzenie boiska i budowa sceny w Dobrej - etap I (PDF, 25.07Kb) | 2009-06-01 19:54:57 | 18 | |
Zalacznik nr 4 - wykaz prac podobnych - Ogrodzenie boiska i budowa sceny w Dobrej - etap I (PDF, 26.26Kb) | 2009-06-01 19:55:08 | 23 | |
Zalacznik nr 5 - projekt umowy - Ogrodzenie boiska i budowa sceny w Dobrej - etap I (PDF, 50.60Kb) | 2009-06-01 19:55:29 | 24 | |
Zalacznik nr 6 - przedmiar - Ogrodzenie boiska i budowa sceny w Dobrej - etap I (PDF, 40.00Kb) | 2009-06-01 19:55:44 | 47 | |
Zalacznik nr 7 - projekty techniczne - Ogrodzenie boiska i budowa sceny w Dobrej - etap I (EXE, 4.69Mb) | 2009-06-01 20:01:41 | 56 | |
SIWZ - Ogrodzenie boiska i budowa sceny w Dobrej - etap I (PDF, 139.09Kb) | 2009-06-01 19:54:11 | 37 |
Wyjaśnienia i modyfikacje
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
specyfikacja budowlana 1 (PDF, 407.98Kb) | 2009-06-03 18:55:40 | 1 | |
specyfikacja elektryczna (PDF, 65.18Kb) | 2009-06-03 18:56:10 | 10 | |
specyfikacja - kanalizacja deszczowa (PDF, 129.33Kb) | 2009-06-03 18:54:54 | 2 | |
Wyjasnienia (PDF, 100.68Kb) | 2009-06-03 18:54:28 | 2 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Zawiadomienie o uniewaznieniu postepowania (JPG, 133.45Kb) | 2009-07-02 21:06:56 | 2 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Łukasz Dziuban Data wytworzenia:
01 cze 2009
Osoba dodająca informacje
Łukasz Dziuban Data publikacji:
01 cze 2009, godz. 19:54
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
01 cze 2009, godz. 19:54