Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Odbiór selektywnie zebranych odpadów z terenu Gminy Dobra (II przetarg)

WÓJT GMINY DOBRA

ogłasza że :

przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego  na usługi od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:

„Odbiór selektywnie zebranych odpadów z terenugminy Dobra ”

1.      Przedmiotem zamówienia jest odbiór selektywnie zebranych odpadów  w postaci; PET, SZKŁO, PAPIER z terenów ogólnodostępnych z terenu gminy Dobra. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w rozdziale XIV SIWZ i załacznikach.

2.      Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3.      Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

4.      Termin wykonania zamówienia – od  dnia podpisania umowy  do  31.12.2011 r.

5.      O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:

1)  Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz,

W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.

2)  Aktualny odpis z właściwego rejestru(jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,

W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

 

6.      Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące:

 

a)    wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 prace podobne. Za prace podobne zamawiający uzna:

minimum dwie prace polegające na wywozie surowców wtórnych z pojemników, przy czym każda z minimum dwóch prac powinna obejmować okres nie krótszy niż pół roku kalendarzowego.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

7.    Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2 ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:

1)    Oświadczenieo spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz,

W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.

2)    Wykaz prac podobnych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (prace podobne),wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że prace zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,

3)    Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty podpisany Załącznik nr 6

W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.

 

11.   Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

12.  Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.

13.  Termin związania ofertą  - 30 dni

14.  Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

15.  Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.

16.  Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.

17.  Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w
art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień  publicznych (Dz.U. z 2010, nr 113, poz. 759)

18.  Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 8 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.

19.  Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Marta Pisz, Liliana Toczek – tel. 091-422-39-22  Fax. 091-422-39-20

20.  Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a, sekretariat pok. Nr 8, w terminie do dnia 28.12.2010r., do godz. 10:30

21.  Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 28.12.2010r. o godz. 11.00 w Urzędzie Gminy w Dobrej ul. Szczecińska 16a, sala konferencyjna

22.  Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 20.12.2010 r.

Wójt

Teresa Dera


Załączniki do pobrania

SWZ


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
20 gru 2010

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
20 gru 2010, godz. 21:09

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
20 gru 2010, godz. 21:09