Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Dobra w punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych położonym przy ul. Zwierzynieckiej 4 w miejscowości Dobra (w podziale na części)

Początek formularza

Ogłoszenie nr 615869-N-2018 z dnia 2018-09-12 r.

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Dobra w punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych położonym przy ul. Zwierzynieckiej 4 w miejscowości Dobra (w podziale na części)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu
 

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobra, krajowy numer identyfikacyjny 000533446, ul. ul. Szczecińska 16 a , 72-003 Dobra, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 913 113 048, e-mail przetargi@dobraszczecinska.pl, faks 914241545.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.dobraszczecinska.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
 

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
 

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
www.bip.dobraszczecinska.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.bip.dobraszczecinska.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie
 


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres
 

 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma papierowa
Adres:
Urząd Gminy ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra, sekretariat - pok nr 8


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Dobra w punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych położonym przy ul. Zwierzynieckiej 4 w miejscowości Dobra (w podziale na części)
Numer referencyjny: WKI.ZP.271.50.2018.LT
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOKu), który znajduje się przy ul. Zwierzynieckiej 4 w Dobrej w pobliżu Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt, w podziale na części: 1) Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 15 01 10* - opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone; 2) Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 16 01 03 – zużyte opony; 3) Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 16 02 16 – elementy usunięte ze zużytych urządzeń inne niż wymienione w 16 02 15*, w tym tonery i kartridże; 4) Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 16 80 01 – magnetyczne i optyczne nośnik danych; 5) Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 01 10 – odzież; 6) Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 01 11 – tekstylia, w tym gabarytowe, dywany, wykładziny, z wyłączeniem PCV, linoleum, itp.; 7) Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 01 27* – farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice zawierające substancje niebezpieczne; 8) Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 01 28 - farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice inne niż wymienione w 20 01 27*; 9) Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 18 01 09, 20 01 32 – przeterminowane leki; 10) Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 03 07 – odpady wielkogabarytowe, z wyłączeniem zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz odpadów remontowo – budowlanych; 11) Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 02 01 – odpady ulegające biodegradacji pochodzące z pielęgnacji przydomowych ogródków (trawa, gałęzie, liście, spady); 12) Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie EX20 03 99 – odpady budowlane i rozbiórkowe; 13) Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 15 01 07 – opakowania ze szkła; 14) Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 15 01 06 - zmieszane odpady opakowaniowe zawierające kody odpadów 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05; 15) Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 15 01 01 – opakowania z papieru i tektury; 16) Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 01 39 – tworzywa sztuczne zawierające PCV, takie jak wykładziny z linoleum, rury, płytki podłogowe, ramy okienne bez szyb ; 17) Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 01 36, 20 01 35 * czyli ZSEE - zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35 oraz zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki. 18) Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 01 33*; 20 01 34 - Baterie i akumulatory łącznie z bateriami i akumulatorami wymienionymi w 16 06 01, 16 06 02 lub 16 06 03 oraz niesortowane baterie i akumulatory zawierające te baterie; baterie i akumulatory inne niż wymienione w 20 01 33, baterie przenośne i stacjonarne stosowane w urządzeniach i sprzęcie domowym oraz akumulatory samochodowe; 19) Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 01 21 * - lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć, świetlówki, żarówki, jarzeniówki, 20) Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodach 13 02 … - przepracowane oleje silnikowe /odpadowe oleje silnikowe, przekładniowe i smarowe z każdego rodzaju maszyn używanych w gospodarstwie domowym oleje i smary plastyczne, mineralne syntetyczne, półsyntetyczne.

II.5) Główny kod CPV: 90533000-2
Dodatkowe kody CPV:

Kod CPV

90500000-2

90511000-2

90513100-7

90512000-9



II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy do 20% w zakresie podobnym do opisanego w niniejszym zamówieniu polegających na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z PSZOK, które będą rozliczane na warunkach analogicznych do umowy podstawowej tj. wg. stawek jednostkowych przyjętych w ofercie Wykonawcy
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2019-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Ubiegać się o udzielenie zamówienia mogą Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów o kodach odpowiednich dla poszczególnych części, na które składają ofertę tj. : 1. Wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2018 r. poz. 992 ze zmianami); 2. Wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzonego przez Wójta Gminy Dobra zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz.U. z 2017 poz. 1289 z późn. zm.)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



 

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku oferty wspólnej wyżej wymieniony odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Wyżej wymieniony dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Kopie zezwoleń, o których mowa w Rozdziale V ust. 1 pkt 2 lit a1) i a2).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
 

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełnioną ofertę cenową sporządzoną z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenia własne Wykonawcy - Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium
 


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
 


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
 


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:


Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
 


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
 


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
 


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
 


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

cena

60,00

termin płatności faktury

20,00

aspekty środowiskowe

20,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1) zwiększenia maksymalnego wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 ust. 1 niniejszej umowy – w przypadku konieczności zagospodarowania odpadów w ilościach przekraczających ilości wskazane w § 1 ust. 4 niniejszej umowy. 2) zwiększenia cen jednostkowych, o których mowa w §3 ust. 3 niniejszej umowy – w przypadku: a) zmiany stawki podatku VAT- w ten sposób, że cena netto pozostanie niezmieniona, a zmianie ulegnie jedynie podatek VAT, b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne: jeżeli zmiany te miały wpływ na koszty wykonania zamówienie przez Wykonawcę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-09-21, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. RODO 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, zamawiający informuje, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych są: Gmina Dobra – Urząd Gminy Dobra z siedzibą w Dobrej, ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra; 2) inspektor ochrony danych osobowych w Gminie Dobra – Urzędzie Gminy Dobra: dane kontaktowe: tel. 91 4241957, e-mail: inspektorodo@dobraszczecinska.pl; informacja pod linkiem: /artykul/ochrona-danych-osobowych-rodo; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego nr WKI.ZP.271.50.2018.LT na „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Dobra w punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych położonym przy ul. Zwierzynieckiej 4 w miejscowości Dobra (w podziale na części).”. 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.), dalej „PZP”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

 

Część nr:

1

Nazwa:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Dobra w punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych położonym przy ul. Zwierzynieckiej 4 w miejscowości Dobra (w podziale na części)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 15 01 10* - opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90533000-2, 90500000-2, 90511000-2, 90513100-7, 90512000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

termin płatności faktury

20,00

aspekty środowiskowe

20,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
 

Część nr:

2

Nazwa:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Dobra w punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych położonym przy ul. Zwierzynieckiej 4 w miejscowości Dobra (w podziale na części)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2) Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 16 01 03 – zużyte opony;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90533000-2, 90500000-2, 90511000-2, 90513100-7, 90512000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

termin płatności faktury

20,00

aspekty środowiskowe

20,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
 

Część nr:

3

Nazwa:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Dobra w punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych położonym przy ul. Zwierzynieckiej 4 w miejscowości Dobra (w podziale na części)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3) Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 16 02 16 – elementy usunięte ze zużytych urządzeń inne niż wymienione w 16 02 15*, w tym tonery i kartridże;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90533000-2, 90500000-2, 90511000-2, 90513100-7, 90512000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

termin płatności faktury

20,00

aspekty środowiskowe

20,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
 

Część nr:

4

Nazwa:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Dobra w punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych położonym przy ul. Zwierzynieckiej 4 w miejscowości Dobra (w podziale na części)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4) Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 16 80 01 – magnetyczne i optyczne nośnik danych;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90533000-2, 90500000-2, 90511000-2, 90513100-7, 90512000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

termin płatności faktury

20,00

aspekty środowiskowe

20,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
 

Część nr:

5

Nazwa:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Dobra w punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych położonym przy ul. Zwierzynieckiej 4 w miejscowości Dobra (w podziale na części)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:5) Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 01 10 – odzież;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90533000-2, 90500000-2, 90511000-2, 90513100-7, 90512000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

termin płatności faktury

20,00

aspekty środowiskowe

20,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
 

Część nr:

6

Nazwa:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Dobra w punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych położonym przy ul. Zwierzynieckiej 4 w miejscowości Dobra (w podziale na części)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:6) Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 01 11 – tekstylia, w tym gabarytowe, dywany, wykładziny, z wyłączeniem PCV, linoleum, itp.;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90533000-2, 90500000-2, 90511000-2, 90513100-7, 90512000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

termin płatności faktury

20,00

aspekty środowiskowe

20,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
 

Część nr:

7

Nazwa:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Dobra w punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych położonym przy ul. Zwierzynieckiej 4 w miejscowości Dobra (w podziale na części)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:7) Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 01 27* – farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice zawierające substancje niebezpieczne;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90533000-2, 90500000-2, 90511000-2, 90513100-7, 90512000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

termin płatności faktury

20,00

aspekty środowiskowe

20,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
 

Część nr:

8

Nazwa:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Dobra w punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych położonym przy ul. Zwierzynieckiej 4 w miejscowości Dobra (w podziale na części)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:8) Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 01 28 - farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice inne niż wymienione w 20 01 27*;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90533000-2, 90500000-2, 90511000-2, 90513100-7, 90512000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

termin płatności faktury

20,00

aspekty środowiskowe

20,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
 

Część nr:

9

Nazwa:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Dobra w punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych położonym przy ul. Zwierzynieckiej 4 w miejscowości Dobra (w podziale na części)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:9) Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 18 01 09, 20 01 32 – przeterminowane leki;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90533000-2, 90500000-2, 90511000-2, 90513100-7, 90512000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

termin płatności faktury

20,00

aspekty środowiskowe

0,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
 

Część nr:

10

Nazwa:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Dobra w punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych położonym przy ul. Zwierzynieckiej 4 w miejscowości Dobra (w podziale na części)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:10) Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 03 07 – odpady wielkogabarytowe, z wyłączeniem zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz odpadów remontowo – budowlanych;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90533000-2, 90500000-2, 90511000-2, 90513100-7, 90512000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

termin płatności faktury

20,00

aspekty środowiskowe

20,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
 

Część nr:

11

Nazwa:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Dobra w punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych położonym przy ul. Zwierzynieckiej 4 w miejscowości Dobra (w podziale na części)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:11) Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 02 01 – odpady ulegające biodegradacji pochodzące z pielęgnacji przydomowych ogródków (trawa, gałęzie, liście, spady);
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90533000-2, 90500000-2, 90511000-2, 90513100-7, 90512000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

termin płatności faktury

20,00

aspekty środowiskowe

20,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
 

Część nr:

12

Nazwa:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Dobra w punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych położonym przy ul. Zwierzynieckiej 4 w miejscowości Dobra (w podziale na części)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:12) Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie EX20 03 99 – odpady budowlane i rozbiórkowe;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90533000-2, 90500000-2, 90511000-2, 90513100-7, 90512000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

termin płatności faktury

20,00

aspekty środowiskowe

20,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
 

Część nr:

13

Nazwa:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Dobra w punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych położonym przy ul. Zwierzynieckiej 4 w miejscowości Dobra (w podziale na części)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:13) Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 15 01 07 – opakowania ze szkła;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90533000-2, 90500000-2, 90511000-2, 90513100-7, 90512000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

termin płatności faktury

20,00

aspekty środowiskowe

20,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
 

Część nr:

14

Nazwa:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Dobra w punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych położonym przy ul. Zwierzynieckiej 4 w miejscowości Dobra (w podziale na części)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:14) Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 15 01 06 - zmieszane odpady opakowaniowe zawierające kody odpadów 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90533000-2, 90500000-2, 90511000-2, 90513100-7, 90512000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

termin płatności faktury

20,00

aspekty środowiskowe

20,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
 

Część nr:

15

Nazwa:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Dobra w punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych położonym przy ul. Zwierzynieckiej 4 w miejscowości Dobra (w podziale na części)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:15) Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 15 01 01 – opakowania z papieru i tektury;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90533000-2, 90500000-2, 90511000-2, 90513100-7, 90512000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

termin płatności faktury

20,00

aspekty środowiskowe

20,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
 

Część nr:

16

Nazwa:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Dobra w punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych położonym przy ul. Zwierzynieckiej 4 w miejscowości Dobra (w podziale na części)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:16) Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 01 39 – tworzywa sztuczne zawierające PCV, takie jak wykładziny z linoleum, rury, płytki podłogowe, ramy okienne bez szyb ;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90533000-2, 90500000-2, 90511000-2, 90513100-7, 90512000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

termin płatności faktury

20,00

aspekty środowiskowe

20,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
 

Część nr:

17

Nazwa:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Dobra w punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych położonym przy ul. Zwierzynieckiej 4 w miejscowości Dobra (w podziale na części)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:17) Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 01 36, 20 01 35 * czyli ZSEE - zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35 oraz zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90533000-2, 90500000-2, 90511000-2, 90513100-7, 90512000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

termin płatności faktury

20,00

aspekty środowiskowe

20,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
 

Część nr:

18

Nazwa:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Dobra w punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych położonym przy ul. Zwierzynieckiej 4 w miejscowości Dobra (w podziale na części)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:18) Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 01 33*; 20 01 34 - Baterie i akumulatory łącznie z bateriami i akumulatorami wymienionymi w 16 06 01, 16 06 02 lub 16 06 03 oraz niesortowane baterie i akumulatory zawierające te baterie; baterie i akumulatory inne niż wymienione w 20 01 33, baterie przenośne i stacjonarne stosowane w urządzeniach i sprzęcie domowym oraz akumulatory samochodowe;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90533000-2, 90500000-2, 90511000-2, 90513100-7, 90512000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

termin płatności faktury

20,00

aspekty środowiskowe

20,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
 

Część nr:

19

Nazwa:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Dobra w punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych położonym przy ul. Zwierzynieckiej 4 w miejscowości Dobra (w podziale na części)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:19) Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 01 21 * - lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć, świetlówki, żarówki, jarzeniówki;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90533000-2, 90500000-2, 90511000-2, 90513100-7, 90512000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

termin płatności faktury

20,00

aspekty środowiskowe

20,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
 

Część nr:

20

Nazwa:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Dobra w punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych położonym przy ul. Zwierzynieckiej 4 w miejscowości Dobra (w podziale na części)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:20) Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodach 13 02 … - przepracowane oleje silnikowe /odpadowe oleje silnikowe, przekładniowe i smarowe z każdego rodzaju maszyn używanych w gospodarstwie domowym oleje i smary plastyczne, mineralne syntetyczne, półsyntetyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90533000-2, 90500000-2, 90511000-2, 90513100-7, 90512000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

termin płatności faktury

20,00

aspekty środowiskowe

20,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
12.09.2018.12.33.26 Ogloszenie (DOCX, 32.99Kb) 2018-09-12 12:33:26 39

SWZ

Wyjaśnienia i modyfikacje

Informacja z otwarcia ofert

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
27.09.2018.12.10.42 otwarcie (PDF, 343.04Kb) 2018-09-27 12:10:42 25

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
10.10.2018.13.27.24 wynik 50 2018 (PDF, 835.71Kb) 2018-10-10 13:27:24 55

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Aneta Abramowska

Data wytworzenia:
12 wrz 2018

Osoba dodająca informacje

Kinga Kowalewska

Data publikacji:
12 wrz 2018, godz. 12:33

Osoba aktualizująca informacje

Kinga Kowalewska

Data aktualizacji:
12 wrz 2018, godz. 12:33