Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Odbiór i wywóz selektywnie zebranych odpadów komunalnych (frakcje: tworzywa sztuczne, papier, szkło) z pojemników zlokalizowanych na terenie gminy Dobra

WÓJT GMINY DOBRA

ogłasza że :
przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego  na usługi od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:

„Odbiór i wywóz selektywnie zebranych odpadów komunalnych (frakcje: tworzywa sztuczne, papier, szkło) z pojemników zlokalizowanych na terenie gminy Dobra”

1.    Przedmiotem zamówienia jest odbiór selektywnie zebranych odpadów  w postaci; PET, SZKŁO, PAPIER z terenów ogólnodostępnych z terenu gminy Dobra. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w rozdziale XIV SIWZ i załącznikach.
2.    Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3.    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4.    Termin wykonania zamówienia – od  dnia podpisania umowy  do  30.06.2013 r.
5.    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:
1)    Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.
2)    Aktualny odpis z właściwego rejestru (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.


6.    Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące:

a)    wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 prace podobne. Za prace podobne zamawiający uzna:
2 prace podobne polegające na wywozie surowców wtórnych z pojemników, przy czym każda  z nich powinna   obejmować okres nie krótszy niż pół roku kalendarzowego, a wartość  każdej z nich powinna być  nie mniejsza nić 50 000 zł.
b)    posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, poprzez wykazanie, że:
posiadają wymagane posiada  aktualne zezwolenie Wójta Gminy Dobra na odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Dobra  lub wpis do  rejestru działalności regulowanej w zakresie  odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Dobra  prowadzonego przez Wójta Gminy Dobra.

    Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
7.    Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2 ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
a)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
b)Wykaz prac podobnych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (prace podobne), wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że prace zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
c)Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty podpisany Załącznik nr 6
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.
d) Koncesję/zezwolenie/licencję na odbiór odpadów komunalnych (zgodnie z wymogami scharakteryzowanymi w  punkcie 6b niniejszego ogłoszenia)
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa ten z wykonawców składających ofertę wspólna, który w ramach konsorcjum będzie odpowiadał za realizację prac objętych koncesją/zezwoleniem/licencją.

11.    Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
12.    Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
13.    Termin związania ofertą  - 30 dni
14.    Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
15.    Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
16.    Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
17.    Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w
art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień  publicznych (Dz.U. z 2010, nr 113, poz. 759)
18.    Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 8 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
19.    Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Marta Dzierba, Liliana Toczek – tel. 091-422-39-22  Fax. 091-422-39-20
20.    Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a, sekretariat pok. Nr 8, w terminie do dnia 21.12.2012r., do godz. 11:30
21.    Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 21.12.2012r. o godz. 12.00 w Urzędzie Gminy w Dobrej, Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji, ul. Graniczna 24a, sala konferencyjna
22.    Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 12.12.2012 r. pod nr 263121-2012.

Wójt

Teresa Dera


Załączniki do pobrania

SWZ

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Zalacznik nr 1 oferta cenowa (PDF, 53.40Kb) 2012-12-12 14:42:11 144
Zalacznik nr 2 oswiadczenie wykluczenie (PDF, 49.08Kb) 2012-12-12 14:42:19 84
Zalacznik nr 3 oswiadczenie (PDF, 49.60Kb) 2012-12-12 14:42:28 129
Zalacznik nr 4 wykaz prac (PDF, 49.22Kb) 2012-12-12 14:42:36 148
Zalacznik nr 5 wzor umowy (PDF, 49.98Kb) 2012-12-12 14:42:47 148
Zalacznik nr 6 wykaz (PDF, 66.48Kb) 2012-12-12 14:42:55 136
SIWZ (PDF, 219.92Kb) 2012-12-12 14:42:01 204

Wyjaśnienia i modyfikacje

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
wyjasnienia odpady k 001 (JPG, 125.20Kb) 2012-12-18 14:23:25 87
Zalacznik nr 1 oferta cenowa POPRAWIONY (DOCX, 19.64Kb) 2012-12-18 14:24:07 70
wyjasnienia odpady k 002 (JPG, 60.54Kb) 2012-12-18 14:23:44 55
Zalacznik nr 6 POPRAWIONY (DOCX, 26.51Kb) 2012-12-18 14:24:30 95

Wynik postępowania


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
12 gru 2012

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
12 gru 2012, godz. 14:42

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
12 gru 2012, godz. 14:42