Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Modernizację dróg płytami "JOMB" na terenie Gminy Dobra

WÓJT GMINY DOBRA
ogłasza że :
przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:

Modernizację dróg płytami „JOMB”
na terenie Gminy Dobra

Kod CPV 45233140-2 – Roboty drogowe, 45233220-7- Roboty w zakresie nawierzchni dróg.


1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji dróg płytami JOMB na terenie Gminy Dobra
2. Zakres zamówienia obejmuje roboty budowlane polegających na wykonaniu śladów jezdnych i wypełnień z płyt typu „JOMB” z podbudową z kruszywa łamanego naturalnego wykazane w załączonym projekcie – rysunku i przedmiarach robót stanowiącym załącznik nr 6 i specyfikacji technicznej nr 7 załączonej do SIWZ oraz regulacja istniejących studni kanalizacji sanitarnej i deszczowej, studzienek telekomunikacyjnych (pod nadzorem TP.S.A.) hydrantów p.poż., zasuw wodociągowych i gazociągowych do nowego poziomu modernizowanej drogi.
3. Wykonawca zapewnia na własny koszt transport odpadów łącznie z masami ziemi do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji.
4. Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia projektu czasowej organizacji ruchu drogowego i stosowania przy realizacji zadania.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości stosowania w wypełnieniu i podsypce kruszywa pochodzącego z rozbiórek budowlanych (gruzu budowlanego).
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zastosowania płyt JOMB z odzysku (używanych).
Zamawiający informuje, że w wariantach robót a3,a4, b3,b4, c3,c4 Wykonawca ma zastosować płyty JOMB używane będące własnością Zamawiającego w ilości ok. 700mb drogi i składowanych na ulicy Starowiejskiej w Bezrzeczu. Transport płyt Zamawiającego z miejsca składowania na ul. Starowiejskiej do miejsca wykonania roboty drogowej (na terenie Gminy Dobra) należy uwzględnić w kalkulacji cenowej do w/w wariantów.
7. Przewidywany procentowy udział robót o łącznej grubości:
a - 27,5cm – 25% (a1-6,25%, a2-6,25%, a3- 6,25%,, a4- 6,25% )
b - 39,5cm – 45% (b1-11,25%, b2-11,25%, b3- 11,25%, b4- 11,25%)
c -57,5cm– 25% (c1-6,25%, c2-6,25%, c3- 6,25%,, c4- 6,25% )
d- studzienki itp. – 5% (d1- 1,25%, d2-1,25%, d3- 1,25%, d4- 1,25%)
8. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
10. Termin wykonania zamówienia – maksymalnie do dnia 30.11.2010r.
11. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
5) spełniają następujące warunki dodatkowe:
a) wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwie prace podobne do prac objętych przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 300.000 zł brutto każda, przy czym za pracę podobną do przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna pracę polegającą na budowie lub przebudowie drogi z płyt jomb lub drogowych, lub budowie/ przebudowie drogi asfaltowej.

b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże się dysponowaniem minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami drogowymi. Osoby te muszą przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

12. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
1) Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3,4 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną
3) Wykaz wykonanych prac podobnych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ i zgodnie z zapisem pkt. 11.5).a niniejszego ogłoszenia) oraz dokumenty potwierdzające (np. referencje, protokoły odbioru), że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.
4) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ;
5) Dokumenty potwierdzające, że osoby, o których mowa w pkt 11 ppkt 5) lit. b ogłoszenia, posiadają wymagane uprawnienia oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego;
13. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
14. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
15. Termin związania ofertą -30 dni
16. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
17. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
18. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
19. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 3 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
20. Osoba uprawniona do kontaktów z Wykonawcami: Sylwia Godlewska – tel.091-422-39-22 Fax. 091-422-39-20
21. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a sekretariat, pok. nr 8, w terminie do dnia 23.02.2010r., do godz. 10:30
22. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 23.02.2010r. o godz. 11.00 w Sali Konferencyjnej w Urzędzie Gminy w Dobrej ul. Szczecińska 16a.
23. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 18.01.2010 pod nr 14024-2010.

Wójt
Teresa Dera





Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Ogloszenie - Modernizacja drog plytami JOMB na terenie Gminy Dobra (PDF, 804.95Kb) 2010-01-18 18:42:05 2

SWZ

Wyjaśnienia i modyfikacje

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Informacja o wynikach przetargu - Modernizacja drog plytami JOMB (PDF, 979.69Kb) 2010-03-18 14:24:48 29

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
18 sty 2010

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
18 sty 2010, godz. 18:42

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
18 sty 2010, godz. 18:42