Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Modernizację budynku ul. Graniczna 24a na potrzeby Urzędu Gminy

WÓJT   GMINY  W   DOBREJ

ul. Szczecińska 16a

tel. (091) 311-34-18   fax.  424-15-45

                                

ogłasza że :

przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne z trybie przetargu nieograniczonego powyżej 60.000 euro na:  

 

„Modernizację budynku ul. Graniczna 24a na potrzeby Urzędu Gminy”.

 

Termin  realizacji:  3 miesiące od podpisania umowy

 

Przedmiotem zamówienia są:

Roboty budowlane polegające na wykonaniu wejścia do budynku  wraz z zadaszonymi schodami zewnętrznymi i podnośnikiem dla osób niepełnosprawnych, odprowadzenie wód deszczowych do istniejącej studni kanalizacji deszczowej ,adaptacja i przebudowa części pomieszczeń parteru budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia  na funkcję administracyjno – biurową filii Urzędu Gminy w Dobrej o pow. 189,4m2, instalacje wewnętrzne , przebudowa instalacji wod- kan w części sanitarno socjalnej, przebudowa instalacji c.o , instalacja elektryczna , instalacja oświetleniowa i sieć komputerowa.

Kod CPV - 45.32.10.00-0

W przetargu mogą wziąć udział oferenci, którzy spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określone w art.22 ust.1 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Dokumenty przetargowe można otrzymać nieodpłatnie w Urzędzie Gminy w Dobrej ul. Szczecińska 16 a ( pokój Nr 6 lub 7) w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.

 

Zamawiający odstępuje od pobrania wadium.

Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami:

Irena Ziental – tel.091-311-34-18 Fax. 091-424-15-45

 

Warunkiem udziału w przetargu jest złożenie oferty do dnia 27.04.2007r. do godz. 10,30.

 

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 27.04.2007r. o godz. 11.00 w Sali Konferencyjnej  Urzędu Gminy 72-003 Dobra ul. Szczecińska 16a.

 

Kryteria oceny : 

Cena   -  100%

Termin związania ofertą - 30 dni.

 

Wójt Gminy Dobra

Teresa Dera


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Ogloszenie (PDF, 29.09Kb) 2007-03-27 10:36:07 2

SWZ

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Zalacznik nr 1 - oferta (PDF, 25.65Kb) 2007-03-27 10:37:14 59
Zalacznik nr 2 - oswiadczenie (PDF, 23.92Kb) 2007-03-27 10:37:48 60
Zalacznik nr 3 - wykaz osob (PDF, 29.31Kb) 2007-03-27 10:38:17 54
Zalacznik nr 4 - wykaz robot (PDF, 29.61Kb) 2007-03-27 10:38:41 58
Zalacznik nr 5 - projekt umowy (PDF, 49.44Kb) 2007-03-27 10:39:11 63
Zalacznik nr 6 - kosztorysy (EXE, 658.33Kb) 2007-03-27 10:39:57 95
Zalacznik nr 7 - projekty techniczne (EXE, 4.29Mb) 2007-03-27 10:41:28 94
Zalacznik nr 8 - specyfikacje (EXE, 481.38Kb) 2007-03-27 10:42:33 63
SIWZ (PDF, 105.94Kb) 2007-03-27 10:36:49 79

Wyjaśnienia i modyfikacje

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Informacja (PDF, 20.33Kb) 2007-04-25 10:44:54 18

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Informacja (PDF, 20.33Kb) 2007-05-05 22:22:13 26

Udzielenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Informacja - umowa (PDF, 19.23Kb) 2007-05-22 13:17:25 100

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Rozalia Adamska

Data wytworzenia:
27 mar 2007

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
27 mar 2007, godz. 10:35

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
27 mar 2007, godz. 10:35