Modernizację budynku ul. Graniczna 24a na potrzeby Urzędu Gminy
WÓJT GMINY W DOBREJ
ul. Szczecińska 16a
tel. (091) 311-34-18 fax. 424-15-45
ogłasza że :
przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne z trybie przetargu nieograniczonego powyżej 60.000 euro na:
„Modernizację budynku ul. Graniczna 24a na potrzeby Urzędu Gminy”.
Termin realizacji: 3 miesiące od podpisania umowy
Przedmiotem zamówienia są:
Roboty budowlane polegające na wykonaniu wejścia do budynku wraz z zadaszonymi schodami zewnętrznymi i podnośnikiem dla osób niepełnosprawnych, odprowadzenie wód deszczowych do istniejącej studni kanalizacji deszczowej ,adaptacja i przebudowa części pomieszczeń parteru budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia na funkcję administracyjno – biurową filii Urzędu Gminy w Dobrej o pow. 189,4m2, instalacje wewnętrzne , przebudowa instalacji wod- kan w części sanitarno socjalnej, przebudowa instalacji c.o , instalacja elektryczna , instalacja oświetleniowa i sieć komputerowa.
Kod CPV - 45.32.10.00-0
W przetargu mogą wziąć udział oferenci, którzy spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określone w art.22 ust.1 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Dokumenty przetargowe można otrzymać nieodpłatnie w Urzędzie Gminy w Dobrej ul. Szczecińska 16 a ( pokój Nr 6 lub 7) w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
Zamawiający odstępuje od pobrania wadium.
Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami:
Irena Ziental – tel.091-311-34-18 Fax. 091-424-15-45
Warunkiem udziału w przetargu jest złożenie oferty do dnia 27.04.2007r. do godz. 10,30.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 27.04.2007r. o godz. 11.00 w Sali Konferencyjnej Urzędu Gminy 72-003 Dobra ul. Szczecińska 16a.
Kryteria oceny :
Cena - 100%
Termin związania ofertą - 30 dni.
Wójt Gminy Dobra
Teresa Dera
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Ogloszenie (PDF, 29.09Kb) | 2007-03-27 10:36:07 | 2 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Zalacznik nr 1 - oferta (PDF, 25.65Kb) | 2007-03-27 10:37:14 | 59 | |
Zalacznik nr 2 - oswiadczenie (PDF, 23.92Kb) | 2007-03-27 10:37:48 | 60 | |
Zalacznik nr 3 - wykaz osob (PDF, 29.31Kb) | 2007-03-27 10:38:17 | 54 | |
Zalacznik nr 4 - wykaz robot (PDF, 29.61Kb) | 2007-03-27 10:38:41 | 58 | |
Zalacznik nr 5 - projekt umowy (PDF, 49.44Kb) | 2007-03-27 10:39:11 | 63 | |
Zalacznik nr 6 - kosztorysy (EXE, 658.33Kb) | 2007-03-27 10:39:57 | 95 | |
Zalacznik nr 7 - projekty techniczne (EXE, 4.29Mb) | 2007-03-27 10:41:28 | 94 | |
Zalacznik nr 8 - specyfikacje (EXE, 481.38Kb) | 2007-03-27 10:42:33 | 63 | |
SIWZ (PDF, 105.94Kb) | 2007-03-27 10:36:49 | 79 |
Wyjaśnienia i modyfikacje
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Informacja (PDF, 20.33Kb) | 2007-04-25 10:44:54 | 18 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Informacja (PDF, 20.33Kb) | 2007-05-05 22:22:13 | 26 |
Udzielenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Informacja - umowa (PDF, 19.23Kb) | 2007-05-22 13:17:25 | 100 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Rozalia Adamska Data wytworzenia:
27 mar 2007
Osoba dodająca informacje
Łukasz Dziuban Data publikacji:
27 mar 2007, godz. 10:35
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
27 mar 2007, godz. 10:35