Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Modernizacja ogrzewania w szkole w Rzędzinach

WÓJT GMINY DOBRA
ogłasza że :
przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na roboty budowlane pn.:

„Modernizacja ogrzewania w szkole w Rzędzinach”.
Kod CPV 45330000-9, 45331100-7, 45331110-0

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ogrzewania w szkole w Rzędzinach.
2. Zakres zamówienia obejmuje: remont instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymianą kotła gazowego oraz remont instalacji wod-kan w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Rzędzinach. Szczegółowy zakres przedstawiony został w załącznikach nr: 6a, 6b, 6c, 7 i 8 do SIWZ stanowiących kosztorysy ślepe, specyfikację techniczną oraz projekt budowlany.
3. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia podpisania umowy.
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy;
5) spełniają następujące warunki dodatkowe:
a) dysponują minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych. Osoba ta musi przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego,
b) wykonali należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 prace polegające na wykonywaniu instalacji centralnego ogrzewania o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł każda.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
7. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
8. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
9. Termin związania ofertą - 30 dni.
10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
11. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
12. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.

Dokumenty przetargowe można otrzymać nieodpłatnie w Zespole Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół w Dobrej, ul. Graniczna 31 w godz. od 9.00 do 15.00 lub pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Joanna Hrabska, tel. 091 311 37 38 w godz. 9:00-15:00, fax. 091 424 15 45 (czynny całą dobę).

Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a sekretariat, pok. nr 8, w terminie do dnia 30.06.2008 r. do godz. 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 30.06.2008 r. o godz. 10:30 w sali konferencyjnej „ 0” Urzędu Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 10.06.2008 r. pod nr 124735-2008



                                                                                             Wójt Gminy
                                                                                             Teresa Dera

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Ogloszenie (PDF, 438.86Kb) 2008-06-10 11:59:00 75

SWZ

Odwołania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Protest (PDF, 476.12Kb) 2008-07-15 13:50:07 63
Zawiadomienie o wniesieniu protestu (PDF, 177.26Kb) 2008-07-15 13:49:02 20

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Informacja o wynikach przetargu (PDF, 310.39Kb) 2008-07-07 16:32:13 40

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
10 cze 2008

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
10 cze 2008, godz. 11:59

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
10 cze 2008, godz. 11:59