Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Modernizacja drogi ul. Piaskowa w m. Wołczkowo

WÓJT  GMINY  DOBRA

ogłasza że :

przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego  od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na roboty budowlane pn.

 

Modernizacja drogi ul. Piaskowa w m. Wołczkowo

Kod CPV 45233120-6, 45233124-4

1.       Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych - ul. Piaskowa w m. Wołczkowo

2.       Zakres zamówienia obejmuje: wykonanie robót polegających na modernizacji- budowie drogi ul. Piaskowa w m. Wołczkowo.  Szczegółowy zakres przedstawiony jest w załącznikach nr: 6,7,8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia stanowiących przedmiar robót, projekty techniczne oraz specyfikacje techniczną.  

3.       Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

4.       Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

5.       Termin wykonania zamówienia nie może dłuższy niż 45dni kalendarzowych od dnia przekazania placu budowy.

6.       O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1)       posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

2)       posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

3)       znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4)       nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy

5)       spełniają następujące warunki dodatkowe:

a)       dysponują minimum  1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami  budowlanymi w zakresie prac drogowych. Osoba ta musi przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego,

b)             wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum dwóch prac polegających na wykonaniu (budowie) dróg o wartości nie mniejszej niż 200.000zł każda.

 

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

 

7.       Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

8.       Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.

9.       Termin związania ofertą   -30 dni

10.    Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

11.    Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.

12.    Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.

 

Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 3 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.

Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Sylwia Godlewska – tel.091-422-39-22  Fax. 091-422-39-20 (czynny 24h)

 

Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a sekretariat, pok. nr 8, w terminie do dnia 01.09.2008r., do godz. 10:30

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 01.09.2008r. o godz. 11.00 w Sali Konferencyjnej „ 0”  Urzędu Gminy w Dobrej.

 

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu ……………..pod nr …………..

                                                                                                                                                                                                 Wójt

                                                                                                                                                                                            Teresa Dera


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Ogloszenie (PDF, 254.44Kb) 2008-07-28 17:16:04 1

SWZ

Wyjaśnienia i modyfikacje

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Modyfikacja (PDF, 194.16Kb) 2008-08-20 14:32:58 4

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Informacja o wynikach przetargu (PDF, 272.84Kb) 2008-09-19 19:16:35 97

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Rozalia Adamska

Data wytworzenia:
28 lip 2008

Osoba dodająca informacje

Rozalia Adamska

Data publikacji:
28 lip 2008, godz. 17:16

Osoba aktualizująca informacje

Rozalia Adamska

Data aktualizacji:
28 lip 2008, godz. 17:16