Modernizacja dróg płytami drogowymi
Dobra: Modernizacja dróg płytami drogowymi
Numer ogłoszenia: 5613 - 2014; data zamieszczenia: 10.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:Urząd Gminy , ul. Szczecińska 16A, 72-003 Dobra, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3113048, faks 0914241545.
· Adres strony internetowej zamawiającego:www.bip.dobraszczecinska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Modernizacja dróg płytami drogowymi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dróg płytami drogowymi żelbetowymi pełnymi na terenie gminy Dobra.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
· Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
· Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dróg płytami drogowymi żelbetowymi pełnymi na terenie gminy Dobra
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):45.10.00.00-8, 45.23.30.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:Zakończenie: 30.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o O zamówienie mogą ubiegać się mogą wykonawcy, którzy wykażą wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, tj. roboty polegającej na budowie drogi, placu, parkingu z płyt drogowych lub kostki brukowej o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł, wykonanej w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o O zamówienie ubiegać się mogą wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują lub będą dysponować: - jedną osobą, która posiada zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie budowy dróg
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z rozdziałem I pkt 3; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; 2) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 6 zdanie drugie SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział III pkt 1 SIWZ)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobraszczecinska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dobra ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:27.01.2014 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Dobra ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra, sekretariat - pok. Nr 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt
Teresa Dera
Załączniki do pobrania
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
10.01.2014.12.21.58 siwz (PDF, 142.90Kb) | 2014-01-10 12:21:58 | 535 | |
10.01.2014.12.22.05 Zalacznik nr 1 oferta cenowa (PDF, 40.78Kb) | 2014-01-10 12:22:05 | 479 | |
10.01.2014.12.22.12 Zalacznik nr 2 wykaz robot (PDF, 46.27Kb) | 2014-01-10 12:22:12 | 468 | |
10.01.2014.12.22.19 Zalacznik nr 3 wykaz osob (PDF, 32.72Kb) | 2014-01-10 12:22:19 | 476 | |
10.01.2014.12.22.27 Zalacznik nr 4 oswiadczenie uprawnienia (PDF, 48.61Kb) | 2014-01-10 12:22:28 | 463 | |
10.01.2014.12.22.41 Zalacznik nr 5 wykluczenie (PDF, 29.64Kb) | 2014-01-10 12:22:41 | 469 | |
10.01.2014.12.24.04 Zalacznik nr 6 grupa kapitalowa (PDF, 47.03Kb) | 2014-01-10 12:24:04 | 475 | |
10.01.2014.12.24.19 Zalacznik nr 7 projekt umowy (PDF, 68.86Kb) | 2014-01-10 12:24:19 | 477 | |
10.01.2014.12.24.39 Zalacznik nr 8 Przedmiar Remont drogi z plyt zelbetowych (PDF, 50.67Kb) | 2014-01-10 12:24:39 | 568 | |
10.01.2014.12.24.52 Zalacznik nr 9 Przedmiar Droga tymczasowa z plyt zelbetowych (PDF, 50.46Kb) | 2014-01-10 12:24:52 | 564 |
Wyjaśnienia i modyfikacje
Ogłoszenia o zmianie ogłoszenia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
27.01.2014.09.18.50 modyfikacja plyty1 (JPEG, 311.21Kb) | 2014-01-27 09:18:50 | 70 | |
27.01.2014.09.19.10 modyfikacja plyty2 (JPEG, 335.03Kb) | 2014-01-27 09:19:10 | 85 | |
27.01.2014.09.19.21 modyfikacja plyty3 (JPEG, 109.68Kb) | 2014-01-27 09:19:21 | 81 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
27.02.2014.17.01.41 wyniki 001 (JPG, 113.48Kb) | 2014-02-27 17:01:41 | 90 | |
27.02.2014.17.02.07 wyniki 002 (JPG, 39.33Kb) | 2014-02-27 17:02:07 | 35 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Kinga Kowalewska Data wytworzenia:
10 sty 2014
Osoba dodająca informacje
Łukasz Dziuban Data publikacji:
10 sty 2014, godz. 12:21
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
10 sty 2014, godz. 12:21