Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Mierzyn, modernizacja drogi ul. Zgodna wraz z infrastrukturą towarzyszącą

WÓJT GMINY DOBRA

 

ogłasza że :

przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego  na roboty budowlane od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:

„Mierzyn, modernizacja drogi ul. Zgodna wraz z infrastrukturą towarzyszącą”

Kod CPV 45233220-7 – roboty w zakresie nawierzchni dróg,

45232130-2 – roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

 

1.      Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie odcinka ul. Zgodnej w m. Mierzyn od skrzyżowania z ul. Tytusa wraz z kanalizacją sanitarną, siecią wodną i deszczową.

2.      Zakres zamówienia obejmuje: wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie odcinka ul. Zgodnej w m. Mierzyn od skrzyżowania z ul. Tytusa wraz z siecią wodną, siecią kanalizacji sanitarnej i deszczowej z przyłączami. Szczegółowo prace ujęte w załącznikach 8,9,10 do SIWZ stanowiących dokumentację techniczną.

3.      Wykonawca zapewnia na własny koszt transport odpadów łącznie z masami ziemi do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji.

4.      Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia projektu czasowej organizacji ruchu drogowego i stosowania przy realizacji zadania

5.      Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

6.      Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

7.      Termin wykonania zamówienia – maksymalnie do dnia 31.08.2011r.

8.      O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:

1)  Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz,

W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.

2)  Aktualny odpis z właściwego rejestru(jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,

W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

9.      Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące:

1)    posiadania wiedzy i doświadczenia, poprzez wykazanie, że:

wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum dwie roboty budowlane podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za robotę budowlaną podobną zamawiający uzna: wykonanie kanalizacji deszczowej za kwotę minimum 80.000zł oraz wykonanie nawierzchni drogi za kwotę minimum 100.000zł.

   2) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie, że:

a)    dysponują lub będą dysponować minimum po jednej osobie posiadającej uprawnienia:

- do kierowania robotami budowlanymi w zakresie prac drogowych

- do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci

      Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

 

10.   Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2 ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:

 

1)    Oświadczenieo spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz,

W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.

2)    Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (prace podobne),wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,

W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.

3)    Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę,  wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do siwz, 

W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować.

4)    Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w ww. wykazie osób), posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do siwz.

 

11.   Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

12.  Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.

13.  Termin związania ofertą  - 30 dni

14.  Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

15.  Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.

16.  Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.

17.  Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w
art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień  publicznych (Dz.U. z 2010, nr 113, poz. 759)

18.  Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 8 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.

19.  Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Marta Pisz, Liliana Toczek – tel. 091-422-39-22      end_of_the_skype_highlighting  Fax. 091-422-39-20

20.  Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a, sekretariat pok. Nr 8, w terminie do dnia 25.11.2010r., do godz. 10:30

21.  Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 25.11.2010r. o godz. 11.00 w Urzędzie Gminy w Dobrej ul. Szczecińska 16a, sala konferencyjna.

 

Wójt

Teresa Dera


Załączniki do pobrania

SWZ

Wyjaśnienia i modyfikacje

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Informacja o zmianie - Mierzyn, modernizacja drogi ul. Zgodna (1z2) (JPG, 106.67Kb) 2010-11-16 20:31:56 41
Mierzyn 1-1 - Mierzyn, modernizacja drogi ul. Zgodna (PDF, 1.02Mb) 2010-11-16 20:33:18 25
Mierzyn 1-2 - Mierzyn, modernizacja drogi ul. Zgodna (PDF, 303.28Kb) 2010-11-16 20:33:56 70
pytania i odpowiedzi (1z2) - Mierzyn, modernizacja drogi ul. Zgodna (JPG, 109.86Kb) 2010-12-01 16:53:10 32
ul. ZGODNA - ETAP I - PRZEKROJ KONSTRUKCYJNY NR 1 (PDF, 153.19Kb) 2010-12-01 16:56:10 12
Informacja o zmianie 2 - Mierzyn, modernizacja drogi ul. Zgodna (1z2) (JPG, 120.20Kb) 2010-11-17 11:31:08 58
Informacja o zmianie 2 - Mierzyn, modernizacja drogi ul. Zgodna (2z2) (JPG, 83.10Kb) 2010-11-17 11:31:29 29
Informacja o zmianie - Mierzyn, modernizacja drogi ul. Zgodna (2z2) (JPG, 41.69Kb) 2010-11-16 20:32:19 55
Mierzyn 2 - Mierzyn, modernizacja drogi ul. Zgodna (PDF, 218.37Kb) 2010-11-16 20:34:27 77
pytania i odpowiedzi (2z2) - Mierzyn, modernizacja drogi ul. Zgodna (JPG, 101.87Kb) 2010-12-01 16:53:32 82
ul. ZGODNA - ETAP I - PRZEKROJ KONSTRUKCYJNY NR 2 (PDF, 155.80Kb) 2010-12-01 16:57:24 51
profil rys nr 3 - Mierzyn, modernizacja drogi ul. Zgodna (JPG, 588.27Kb) 2010-11-16 20:35:27 84
profil rys nr 4 - Mierzyn, modernizacja drogi ul. Zgodna (JPG, 594.78Kb) 2010-11-16 20:36:18 42
profil rys nr 5 - Mierzyn, modernizacja drogi ul. Zgodna (JPG, 637.39Kb) 2010-11-16 20:41:08 74
najnowszy zalacznik nr 7 - Mierzyn, modernizacja drogi (DOC, 79.00Kb) 2010-12-09 18:14:35 26
Zalacznik nr 7 - projekt umowy poprawiony - Mierzyn, modernizacja drogi ul. Zgodna (DOC, 80.50Kb) 2010-12-03 22:15:24 40
ul. ZGODNA - ETAP I - PLAN SYTUACYJNO-WYSOKOSCIOWY (PDF, 250.62Kb) 2010-12-01 16:54:00 37
ul. ZGODNA - ETAP I - PROFIL PODLUZNY (PDF, 125.76Kb) 2010-12-01 16:54:36 61
zmiana - Mierzyn, modernizacja drogi (JPG, 66.04Kb) 2010-12-09 18:14:10 54
zmiana - Mierzyn, modernizacja drogi ul. Zgodna (PDF, 48.93Kb) 2010-12-03 22:15:13 24

Ogłoszenia o zmianie ogłoszenia

Wynik postępowania


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
05 lis 2010

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
05 lis 2010, godz. 15:55

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
05 lis 2010, godz. 15:55