Mierzyn, budowa ulicy Ekologicznej
WÓJT GMINY DOBRA
ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra
tel. (91) 422-39-22, fax (91) 422-39-20
e-mail: wydzial@dobraszczecinska.pl
ogłasza że :
przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:
„Mierzyn, budowa ulicy Ekologicznej”
Kod CPV 45233000-9
-
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie drogi wraz z odwodnieniem w ulicy Ekologicznej w m. Mierzyn.
-
Zakres zamówienia obejmuje: wykonanie robót budowlanych polegających na budowie drogi wraz z odwodnieniem w ul. Ekologicznej w miejscowości Mierzyn. Szczegółowo prace ujęte w załącznikach 8,9,10 do SIWZ stanowiących dokumentację techniczną.
-
Wykonawca zapewnia na własny koszt transport odpadów łącznie z masami ziemi do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji.
-
Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia projektu czasowej organizacji ruchu drogowego i stosowania przy realizacji zadania
-
Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
-
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
-
Termin wykonania zamówienia - maksymalnie do dnia 30.11.2010 r.
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:
1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
-
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące:
1) posiadania wiedzy i doświadczenia, poprzez wykazanie, że:
a) wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwie roboty budowlane podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Zamawiający uzna prace, gdy Wykonawca wykaże, że wykonał budowę drogi wraz z odwodnieniem o wartości nie niższej niż 100.000zł brutto łącznie (każda ze wskazanych prac);
2) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie, że:
a) dysponują lub będą dysponować minimum po jednej osobie posiadającej uprawnienia:
- do kierowania robotami budowlanymi w zakresie prac drogowych
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
-
Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2 ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
-
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
-
Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (prace podobne), wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.
-
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować.
-
Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w ww. wykazie osób), posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do siwz.
-
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
-
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena - 100%.
-
Termin związania ofertą - 30 dni
-
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
-
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
-
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
-
Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w
art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007, nr 223, poz. 1655) -
Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 8 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl - dział zamówienia publiczne.
-
Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Marta Pisz, Liliana Toczek - tel. 091-422-39-22 Fax. 091-422-39-20
-
Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a, sekretariat pok. Nr 8, w terminie do dnia 17.09.2010r., do godz. 10:30
-
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 17.09.2010r. o godz. 11.00 w Urzędzie Gminy w Dobrej ul. Szczecińska 16a, sala konferencyjna
-
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 26.08.2010r. pod nr 232045-2010r.
Wójt
Teresa Dera
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Ogloszenie - Mierzyn, budowa ulicy Ekologicznej (PDF, 111.33Kb) | 2010-08-26 18:28:09 | 18 |
SWZ
Wyjaśnienia i modyfikacje
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Projekt budowlany kanalizacja deszczowa (PDF, 2.15Mb) | 2010-08-30 20:55:01 | 59 | |
zmiana ekologiczna (JPG, 62.75Kb) | 2010-08-30 20:52:05 | 90 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Zawiadomienie o uniewaznieniu postepowania (JPG, 77.94Kb) | 2010-10-26 10:49:46 | 17 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Łukasz Dziuban Data wytworzenia:
26 sie 2010
Osoba dodająca informacje
Łukasz Dziuban Data publikacji:
26 sie 2010, godz. 18:28
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
26 sie 2010, godz. 18:28