Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Łęgi, oświetlenie działka drogowa 33/11

 

WÓJT GMINY DOBRA

ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra

tel. (91) 422-39-22, fax (91) 422-39-20

e-mail: wydzial@dobraszczecinska.pl

www.bip.dobraszczecinska.pl

ogłasza że :

przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego  na roboty budowlane od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:

 „Łęgi, oświetlenie działka drogowa 33/11”

Kod CPV 45316100-6 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego, 45316100-5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

 

  1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej polegającej na budowie  oświetlenia ulicznego w działce drogowej nr 33/11 w m. Łęgi.
  2. Zakres zamówienia obejmuje: wykonanie roboty budowlanej polegającej na budowie oświetlenia - wykonaniu 10 słupów oświetleniowych w działce drogowej nr 33/11 - ul. Na Świdwie w m. Łęgi. Szczegółowy zakres prac określony jest w załącznikach do SIWZ stanowiących załączniki nr 8. 9 i 10.
  3. Wykonawca zapewnia na własny koszt transport odpadów łącznie z masami ziemi do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji.
  4.  Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia projektu czasowej organizacji ruchu drogowego i stosowania przy realizacji zadania.
  5. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
  6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  7. Termin wykonania zamówienia – maksymalnie do dnia 30.11.2011 r..
  8. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:                                                                                                                                                                                                                1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz,

W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.

2)  Aktualny odpis z właściwego rejestru(jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,

W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

9.  Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące:

  1. posiadania wiedzy i doświadczenia, poprzez wykazanie, że:                                                                                                                                        a) wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum jedną robotę budowlaną podobną do objętych przedmiotem zamówienia. Zamawiający uzna prace, gdy Wykonawca wykaże, że wykonał roboty budowlane polegające na budowie oświetlenia o wartości nie niższej niż 50.000zł brutto (każda ze wskazanych prac musi opiewać na kwotę nie niższą niż 50.000zł);                                                                                              b. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie, że:        dysponują lub będą dysponować minimum po jednej osobie posiadającej uprawnienia:

 

- do kierowania robotami w zakresie prac elektrycznych

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

10. Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2 ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:

1. Oświadczenieo spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz,

W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.

2. Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (prace podobne),wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,

W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.

3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę,  wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do siwz, 

W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować.

4. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w ww. wykazie osób), posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do siwz.

11.  Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

12. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.

13. Termin związania ofertą  - 30 dni

14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

15. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu. 

16. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.

17.Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień  publicznych (Dz.U. z 2010, nr 113, poz. 759).

18. Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 8 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.

19. Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Marta Dzierba, Liliana Toczek – tel. 091-422-39-22  Fax. 091-422-39-20

20.Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a, sekretariat pok. Nr 8, w terminie do dnia 12.10.2011r., do godz. 10:30

21. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 12.10.2011r. o godz. 11.00 w Urzędzie Gminy w Dobrej, Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a, sala konferencyjna

22. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu …………………………………. pod nr ………………………………….

  Z up. Wójta Gminy 

Rozalia Adamska 

Sekretarz  Gminy 


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
1 (JPG, 1.03Mb) 2011-09-23 11:44:51 58
2 (JPG, 903.67Kb) 2011-09-23 11:45:29 98

SWZ

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Zalacznik nr 1 (PDF, 35.87Kb) 2011-09-23 11:46:36 262
Zalacznik nr 2 (PDF, 32.79Kb) 2011-09-23 11:46:49 260
Zalacznik nr 3 (PDF, 33.85Kb) 2011-09-23 11:46:58 279
Zalacznik nr 4 (PDF, 31.99Kb) 2011-09-23 11:47:08 265
Zalacznik nr 5 (PDF, 33.70Kb) 2011-09-23 11:47:18 272
Zalacznik nr 6 (PDF, 31.70Kb) 2011-09-23 11:47:34 254
Zalacznik nr 7 (PDF, 89.37Kb) 2011-09-23 11:47:45 295
Zalacznik nr 8 (PDF, 58.54Kb) 2011-09-23 11:47:58 392
Zalacznik nr 9.1 (PDF, 49.24Kb) 2011-09-23 11:48:07 495
Zalacznik nr 9.2 (PDF, 184.33Kb) 2011-09-23 11:48:20 279
Zalacznik nr 9.3 (PDF, 647.60Kb) 2011-09-23 11:48:47 292
Zalacznik nr 9.4 (PDF, 1.02Mb) 2011-09-23 11:49:47 300
Zalacznik nr 10 (PDF, 89.52Kb) 2011-09-23 11:55:56 300
SIWZ (PDF, 221.52Kb) 2011-09-23 11:46:25 276

Wyjaśnienia i modyfikacje

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Odpowiedzi1 (JPG, 50.62Kb) 2011-10-05 09:05:54 50

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Inforamcja o wynikach przetargu (JPG, 92.71Kb) 2011-10-17 09:30:21 25

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Rozalia Adamska

Data wytworzenia:
23 wrz 2011

Osoba dodająca informacje

Rozalia Adamska

Data publikacji:
23 wrz 2011, godz. 11:41

Osoba aktualizująca informacje

Rozalia Adamska

Data aktualizacji:
23 wrz 2011, godz. 11:41