Łęgi, oświetlenie działka drogowa 33/11
WÓJT GMINY DOBRA
ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra
tel. (91) 422-39-22, fax (91) 422-39-20
e-mail: wydzial@dobraszczecinska.pl
ogłasza że :
przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:
„Łęgi, oświetlenie działka drogowa 33/11”
Kod CPV 45316100-6 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego, 45316100-5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej polegającej na budowie oświetlenia ulicznego w działce drogowej nr 33/11 w m. Łęgi.
- Zakres zamówienia obejmuje: wykonanie roboty budowlanej polegającej na budowie oświetlenia - wykonaniu 10 słupów oświetleniowych w działce drogowej nr 33/11 - ul. Na Świdwie w m. Łęgi. Szczegółowy zakres prac określony jest w załącznikach do SIWZ stanowiących załączniki nr 8. 9 i 10.
- Wykonawca zapewnia na własny koszt transport odpadów łącznie z masami ziemi do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji.
- Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia projektu czasowej organizacji ruchu drogowego i stosowania przy realizacji zadania.
- Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Termin wykonania zamówienia – maksymalnie do dnia 30.11.2011 r..
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru(jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
9. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące:
- posiadania wiedzy i doświadczenia, poprzez wykazanie, że: a) wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum jedną robotę budowlaną podobną do objętych przedmiotem zamówienia. Zamawiający uzna prace, gdy Wykonawca wykaże, że wykonał roboty budowlane polegające na budowie oświetlenia o wartości nie niższej niż 50.000zł brutto (każda ze wskazanych prac musi opiewać na kwotę nie niższą niż 50.000zł); b. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie, że: dysponują lub będą dysponować minimum po jednej osobie posiadającej uprawnienia:
- do kierowania robotami w zakresie prac elektrycznych
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
10. Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2 ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1. Oświadczenieo spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
2. Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (prace podobne),wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.
3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować.
4. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w ww. wykazie osób), posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do siwz.
11. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
12. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
13. Termin związania ofertą - 30 dni
14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
15. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
16. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
17.Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010, nr 113, poz. 759).
18. Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 8 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
19. Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Marta Dzierba, Liliana Toczek – tel. 091-422-39-22 Fax. 091-422-39-20
20.Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a, sekretariat pok. Nr 8, w terminie do dnia 12.10.2011r., do godz. 10:30
21. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 12.10.2011r. o godz. 11.00 w Urzędzie Gminy w Dobrej, Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a, sala konferencyjna
22. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu …………………………………. pod nr ………………………………….
Z up. Wójta Gminy
Rozalia Adamska
Sekretarz Gminy
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
1 (JPG, 1.03Mb) | 2011-09-23 11:44:51 | 58 | |
2 (JPG, 903.67Kb) | 2011-09-23 11:45:29 | 98 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Zalacznik nr 1 (PDF, 35.87Kb) | 2011-09-23 11:46:36 | 262 | |
Zalacznik nr 2 (PDF, 32.79Kb) | 2011-09-23 11:46:49 | 260 | |
Zalacznik nr 3 (PDF, 33.85Kb) | 2011-09-23 11:46:58 | 279 | |
Zalacznik nr 4 (PDF, 31.99Kb) | 2011-09-23 11:47:08 | 265 | |
Zalacznik nr 5 (PDF, 33.70Kb) | 2011-09-23 11:47:18 | 272 | |
Zalacznik nr 6 (PDF, 31.70Kb) | 2011-09-23 11:47:34 | 254 | |
Zalacznik nr 7 (PDF, 89.37Kb) | 2011-09-23 11:47:45 | 295 | |
Zalacznik nr 8 (PDF, 58.54Kb) | 2011-09-23 11:47:58 | 392 | |
Zalacznik nr 9.1 (PDF, 49.24Kb) | 2011-09-23 11:48:07 | 495 | |
Zalacznik nr 9.2 (PDF, 184.33Kb) | 2011-09-23 11:48:20 | 279 | |
Zalacznik nr 9.3 (PDF, 647.60Kb) | 2011-09-23 11:48:47 | 292 | |
Zalacznik nr 9.4 (PDF, 1.02Mb) | 2011-09-23 11:49:47 | 300 | |
Zalacznik nr 10 (PDF, 89.52Kb) | 2011-09-23 11:55:56 | 300 | |
SIWZ (PDF, 221.52Kb) | 2011-09-23 11:46:25 | 276 |
Wyjaśnienia i modyfikacje
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Odpowiedzi1 (JPG, 50.62Kb) | 2011-10-05 09:05:54 | 50 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Inforamcja o wynikach przetargu (JPG, 92.71Kb) | 2011-10-17 09:30:21 | 25 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Rozalia Adamska Data wytworzenia:
23 wrz 2011
Osoba dodająca informacje
Rozalia Adamska Data publikacji:
23 wrz 2011, godz. 11:41
Osoba aktualizująca informacje
Rozalia Adamska Data aktualizacji:
23 wrz 2011, godz. 11:41