Konserwacja i bieżące naprawy urządzeń wodno-melioracyjnych na terenie Gminy Dobra
WÓJT GMINY DOBRA
ogłasza że :
przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:
„Konserwację i bieżące naprawy urządzeń wodno-melioracyjnych na terenie Gminy Dobra”
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące prace przy konserwacji i naprawie urządzeń wodno-melioracyjnych zamawiane wg potrzeb na podstawie wykazu stanowiącego załącznik do SIWZ.
2. Zakres zamówienia obejmuje: wykonanie robót budowlanych obejmujących roboty przy konserwacji i naprawie urządzeń wodno-melioracyjnych zamawiane wg potrzeb na terenie Gminy Dobra
3. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Termin wykonania – od dnia podpisania umowy do 31.12.2010r.
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy
5) spełniają następujące warunki dodatkowe:
a) dysponują minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami melioracyjnymi. Osoba/osoby te muszą przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego.
b) wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 pracę podobną. Za prace podobne zamawiający uzna:
6) minimum jedną pracę, na którą umowa opiewała nie krócej niż 1 rok, a wartość wykonanych robót łącznie nie była niższa niż 400 000 zł brutto rocznie, przy czym prace te poległy na wykonaniu robót budowlanych melioracyjnych, tj. odtworzenie i remonty urządzeń wodno – melioracyjnych, konserwacja rowów, cieków wodnych i drenaży.
7. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
8. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
9. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
10. Termin związania ofertą -30 dni
11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
12. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
13. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
14. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w
art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2008, nr 171, poz. 1058)
Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 3 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Marta Pisz – tel.091-422-39-22 Fax. 091-422-39-20
Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a sekretariat, pok. nr 8, w terminie do dnia 27.01.2009r., do godz. 10:30
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 27.01.2009r. o godz. 11.00 w Sali Konferencyjnej „ 0” Urzędu Gminy w Dobrej.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 02.01.2009 pod nr 18-2009.
Wójt
Teresa Dera
ogłasza że :
przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:
„Konserwację i bieżące naprawy urządzeń wodno-melioracyjnych na terenie Gminy Dobra”
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące prace przy konserwacji i naprawie urządzeń wodno-melioracyjnych zamawiane wg potrzeb na podstawie wykazu stanowiącego załącznik do SIWZ.
2. Zakres zamówienia obejmuje: wykonanie robót budowlanych obejmujących roboty przy konserwacji i naprawie urządzeń wodno-melioracyjnych zamawiane wg potrzeb na terenie Gminy Dobra
3. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Termin wykonania – od dnia podpisania umowy do 31.12.2010r.
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy
5) spełniają następujące warunki dodatkowe:
a) dysponują minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami melioracyjnymi. Osoba/osoby te muszą przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego.
b) wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 pracę podobną. Za prace podobne zamawiający uzna:
6) minimum jedną pracę, na którą umowa opiewała nie krócej niż 1 rok, a wartość wykonanych robót łącznie nie była niższa niż 400 000 zł brutto rocznie, przy czym prace te poległy na wykonaniu robót budowlanych melioracyjnych, tj. odtworzenie i remonty urządzeń wodno – melioracyjnych, konserwacja rowów, cieków wodnych i drenaży.
7. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
8. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
9. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
10. Termin związania ofertą -30 dni
11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
12. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
13. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
14. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w
art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2008, nr 171, poz. 1058)
Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 3 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Marta Pisz – tel.091-422-39-22 Fax. 091-422-39-20
Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a sekretariat, pok. nr 8, w terminie do dnia 27.01.2009r., do godz. 10:30
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 27.01.2009r. o godz. 11.00 w Sali Konferencyjnej „ 0” Urzędu Gminy w Dobrej.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 02.01.2009 pod nr 18-2009.
Wójt
Teresa Dera
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Ogloszenie - melioracje (PDF, 240.24Kb) | 2009-01-02 13:41:56 | 24 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Zalacznik nr 1 - oferta cenowa - melioracje (PDF, 36.35Kb) | 2009-01-02 13:42:12 | 22 | |
Zalacznik nr 2 - oswiadczenie - melioracje (PDF, 34.50Kb) | 2009-01-02 13:42:42 | 19 | |
Zalacznik nr 3 - wykaz osob - melioracje (PDF, 32.56Kb) | 2009-01-02 13:42:57 | 29 | |
Zalacznik nr 4 - wykaz prac podobnych - melioracje (PDF, 33.89Kb) | 2009-01-02 13:43:08 | 31 | |
Zalacznik nr 5 - umowa - melioracje (PDF, 40.16Kb) | 2009-01-02 13:43:28 | 33 | |
Zalacznik nr 6 - wykaz nakladow rzeczowych - melioracje (PDF, 2.14Mb) | 2009-01-02 13:46:47 | 45 | |
SIWZ - melioracje (PDF, 150.69Kb) | 2009-01-02 13:41:56 | 43 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
informacja (PDF, 118.62Kb) | 2009-02-10 16:18:57 | 21 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Rozalia Adamska Data wytworzenia:
02 sty 2009
Osoba dodająca informacje
Łukasz Dziuban Data publikacji:
02 sty 2009, godz. 13:41
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
02 sty 2009, godz. 13:41