Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Dożywianie uczniów w szkołach na terenie Gminy Dobra

WÓJT GMINY DOBRA

ogłasza że :
przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na usługi od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 pn.


Dożywianie uczniów w szkołach na terenie Gminy Dobra

Kod CPV 15.89.42.10


1. Przedmiotem zamówienia jest dożywianie uczniów w szkołach na terenie Gminy Dobra w okresie od 10.09. 2008 r. do 18.06.2009 r. Kod CPV 15.89.42.10
Dożywianie obejmować będzie grupę 120 uczniów i polegać będzie na przygotowaniu zestawu śniadaniowego w skład którego wchodzi 1bułka + owoc+ soczek owocowy i dowiezieniu go do szkół na terenie Gminy Dobra w godzinach od 9-11. (szczegółowo określone w XIV rozdz. SIWZ).
2. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Termin wykonania zamówienia 10.09.2008r. do 18.06.2009r. (ok. . 184 dni nauki szkolnej)
5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy
5) spełniają następujące warunki dodatkowe:
a) wykonali należycie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 prace podobne. Za prace podobne zamawiający uzna zrealizowane bądź będące w trakcie realizacji usługi polegające na systematycznym dostarczaniu gotowych zestawów żywieniowych o wartości nie mniejszej niż 30.000zł każda.
b) Dołączą oświadczenie o miejscu wytwarzania posiłku wraz z dokładnym podaniem adresu i numeru telefonu zgodnie z załącznikiem nr 5
c) Dołączą kserokopię książeczki zdrowia osób biorących udział w przygotowaniu posiłku.
d) Dołączą decyzję wydaną przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej stwierdzająca spełnienie wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
6. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
7. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
8. Termin związania ofertą -30 dni
9. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
10. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
11. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 3 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Sylwia Godlewska – tel.091-422-39-22 Fax. 091-422-39-20 (czynny 24h)
Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a sekretariat, pok. nr 8, w terminie do dnia 04.07.2008r., do godz. 10:30
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 04.07.2008r. o godz. 11.00 w Sali Konferencyjnej „ 0” Urzędu Gminy w Dobrej.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 25.06.2008 r. pod nr 139973-2008.



                                                                         Wójt Gminy Dobra
                                                                         Teres Dera

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Ogloszenie (PDF, 359.24Kb) 2008-06-25 14:26:04 35

SWZ

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Zalacznik nr 1 - oferta cenowa (PDF, 28.50Kb) 2008-06-25 14:26:20 25
Zalacznik nr 2 - oswiadczenie (PDF, 26.84Kb) 2008-06-25 14:26:30 19
Zalacznik nr 3 - wykaz osob (PDF, 25.04Kb) 2008-06-25 14:26:39 19
Zalacznik nr 4 - wykaz prac podobnych (PDF, 25.70Kb) 2008-06-25 14:26:48 27
Zalacznik nr 5 - oswiadczenie (PDF, 23.59Kb) 2008-06-25 14:27:00 19
Zalacznik nr 6 - wzor umowy (PDF, 31.07Kb) 2008-06-25 14:27:13 42
SIWZ (PDF, 128.81Kb) 2008-06-25 14:26:04 39

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Informacja o wynikach przetargu (PDF, 327.10Kb) 2008-07-14 18:11:59 63
Uniewaznienie postepowania - dozywianie (PDF, 189.93Kb) 2008-07-23 18:42:20 16

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
25 cze 2008

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
25 cze 2008, godz. 14:26

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
25 cze 2008, godz. 14:26