Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Dożywianie uczniów w szkołach na terenie Gminy Dobra

WÓJT  GMINY  DOBRA

ogłasza że :

przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego  na usługi od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8  pn.

 

Dożywianie uczniów w szkołach na terenie Gminy Dobra

Kod CPV 15.89.42.10

 

1.        Przedmiotem zamówienia jest dożywianie uczniów w szkołach na terenie Gminy Dobra w okresie od  10.09. 2008 r.  do  18.06.2009 r.  Kod CPV 15.89.42.10

Dożywianie   obejmować będzie grupę 120 uczniów i polegać będzie na przygotowaniu  zestawu  śniadaniowego w skład którego wchodzi 1bułka + owoc+ soczek owocowy i dowiezieniu go do szkół na terenie Gminy Dobra w godzinach od 9-11. (szczegółowo określone w XIV rozdz. SIWZ).

2.        Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

3.        Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

4.        Termin wykonania zamówienia 10.09.2008r. do 18.06.2009r. (ok. . 184 dni  nauki szkolnej)

5.        O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1)       posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

2)       posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

3)       znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4)       nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy

5)       spełniają następujące warunki dodatkowe:

a)       wykonali należycie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 prace podobne. Za prace podobne zamawiający uzna zrealizowane bądź będące w trakcie realizacji usługi polegające na systematycznym dostarczaniu gotowych zestawów żywieniowych o wartości nie mniejszej niż 30.000zł każda.

b)       Dołączą oświadczenie o miejscu wytwarzania posiłku wraz z dokładnym podaniem adresu i numeru telefonu zgodnie z załącznikiem nr 5

c)       Dołączą kserokopię książeczki zdrowia osób biorących udział w przygotowaniu posiłku.

d)       Dołączą decyzję wydaną przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej stwierdzająca spełnienie wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

6.        Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

7.        Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.

8.        Termin związania ofertą   -30 dni

9.        Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

10.     Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.

11.     Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.

Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 3 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.

Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Sylwia Godlewska – tel.091-422-39-22  Fax. 091-422-39-20 (czynny 24h)

Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a sekretariat, pok. nr 8, w terminie do dnia 05.08.2008r., do godz. 10:30

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 05.08.2008r. o godz. 11.00 w Sali Konferencyjnej „ 0”  Urzędu Gminy w Dobrej.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 25.07.2008r. pod nr 171961-2008

                                                                                                                                                                                                               Wójt

                                                                                                                                                                                                       Teresa Dera

                           


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Ogloszenie (PDF, 176.07Kb) 2008-07-25 19:55:12 7

SWZ

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Zawiadomienie o uniewaznieniu przetargu (JPG, 349.11Kb) 2008-08-14 07:17:42 84

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Rozalia Adamska

Data wytworzenia:
25 lip 2008

Osoba dodająca informacje

Rozalia Adamska

Data publikacji:
25 lip 2008, godz. 19:55

Osoba aktualizująca informacje

Rozalia Adamska

Data aktualizacji:
25 lip 2008, godz. 19:55