Dożywianie uczniów w szkołach na terenie Gminy Dobra
WÓJT GMINY DOBRA
ogłasza że :
przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na usługi od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 pn.
Dożywianie uczniów w szkołach na terenie Gminy Dobra
Kod CPV 15.89.42.10
1. Przedmiotem zamówienia jest dożywianie uczniów w szkołach na terenie Gminy Dobra w okresie od 10.09. 2008 r. do 18.06.2009 r. Kod CPV 15.89.42.10
Dożywianie obejmować będzie grupę 120 uczniów i polegać będzie na przygotowaniu zestawu śniadaniowego w skład którego wchodzi 1bułka + owoc+ soczek owocowy i dowiezieniu go do szkół na terenie Gminy Dobra w godzinach od 9-11. (szczegółowo określone w XIV rozdz. SIWZ).
2. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Termin wykonania zamówienia 10.09.2008r. do 18.06.2009r. (ok. . 184 dni nauki szkolnej)
5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy
5) spełniają następujące warunki dodatkowe:
a) wykonali należycie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 prace podobne. Za prace podobne zamawiający uzna zrealizowane bądź będące w trakcie realizacji usługi polegające na systematycznym dostarczaniu gotowych zestawów żywieniowych o wartości nie mniejszej niż 30.000zł każda.
b) Dołączą oświadczenie o miejscu wytwarzania posiłku wraz z dokładnym podaniem adresu i numeru telefonu zgodnie z załącznikiem nr 5
c) Dołączą kserokopię książeczki zdrowia osób biorących udział w przygotowaniu posiłku.
d) Dołączą decyzję wydaną przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej stwierdzająca spełnienie wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
6. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
7. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
8. Termin związania ofertą -30 dni
9. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
10. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
11. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 3 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Sylwia Godlewska – tel.091-422-39-22 Fax. 091-422-39-20 (czynny 24h)
Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a sekretariat, pok. nr 8, w terminie do dnia 05.08.2008r., do godz. 10:30
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 05.08.2008r. o godz. 11.00 w Sali Konferencyjnej „ 0” Urzędu Gminy w Dobrej.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 25.07.2008r. pod nr 171961-2008
Wójt
Teresa Dera
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Ogloszenie (PDF, 176.07Kb) | 2008-07-25 19:55:12 | 7 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Zalacznik nr 1 - Oferta cenowa (PDF, 28.71Kb) | 2008-07-25 19:55:24 | 18 | |
Zalacznik nr 2 - Oswiadczenie (PDF, 27.03Kb) | 2008-07-25 19:55:36 | 14 | |
Zalacznik nr 3 - Wykaz osob (PDF, 25.18Kb) | 2008-07-25 19:55:48 | 20 | |
Zalacznik nr 4 - Wykaz prac podobnych (PDF, 25.94Kb) | 2008-07-25 19:55:59 | 24 | |
Zalacznik nr 5 - Oswiadczenie o miejscu przygotowywania posilku (PDF, 24.06Kb) | 2008-07-25 19:56:10 | 17 | |
Zalacznik nr 6 - Wzor umowy (PDF, 31.39Kb) | 2008-07-25 19:56:20 | 34 | |
SIWZ (PDF, 128.89Kb) | 2008-07-25 19:55:12 | 37 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Zawiadomienie o uniewaznieniu przetargu (JPG, 349.11Kb) | 2008-08-14 07:17:42 | 84 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Rozalia Adamska Data wytworzenia:
25 lip 2008
Osoba dodająca informacje
Rozalia Adamska Data publikacji:
25 lip 2008, godz. 19:55
Osoba aktualizująca informacje
Rozalia Adamska Data aktualizacji:
25 lip 2008, godz. 19:55