Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Dobra do szkół i ośrodków w roku szkolnym 2011/2012

 

WÓJT GMINY DOBRA

ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra

tel. (91) 422-39-22, fax (91) 422-39-20

e-mail: wydzial@dobraszczecinska.pl

www.bip.dobraszczecinska.pl

 

ogłasza że :

przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie  przetargu nieograniczonego  na usługi od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:

 

„Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Dobra do szkół i ośrodków w roku szkolnym 2011/2012”.

 

KOD CPV 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

 

Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego: jest dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Dobra do szkół i ośrodków w Tanowie, Policach i Szczecinie w roku szkolnym 2011/2012.

Zakres zamówienia obejmuje: Dowóz w poniedziałki i piątki 3 uczniów niepełnosprawnych przebywających w internatach oraz dowóz 10 uczniów niepełnosprawnych dziennie w dniach pracy szkół i ośrodków,  z terenu Gminy Dobra do Tanowa, Polic i Szczecina oraz z powrotem wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu.

Szczegółowy zakres zamówienia określony został w SIWZ oraz załącznikach.

Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Termin wykonania zamówienia – od 01.09.2011r. do 29.06.2012 r.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:

  1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz,

W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.

  1. Aktualny odpis z właściwego rejestru(jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24    ust. 1 pkt 2 ustawy,

W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

7. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące:

1)  posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, poprzez wykazanie, że:

a)   że posiadają wymaganą koncesję/ zezwolenie/licencję na prowadzenie działalności w zakresie transportu drogowego osób.

2)  wykazania się wiedzą i doświadczeniem w realizacji usług podobnych do objętych niniejszym postępowaniem poprzez wykazanie, że  wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzających, ze te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia  działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną pracę podobną do prac objętych przedmiotem zamówienia.

Za pracę podobną do przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna pracę polegającą na wykonywaniu dowozu uczniów do szkół lub ośrodków o wartości nie mniejszej niż 40.000,00 zł każda.

  1. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna, że powyższy warunek został spełniony gdy wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę od odpowiedzialności cywilnej, a w przypadku jej braku – innego dokumentu potwierdzającego, ze  wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 40.000,00 zł.

 

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

 

  1. Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2 ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
  2. Oświadczenieo spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz,

W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.

  1. Koncesję/zezwolenie/licencję na prowadzenie działalności polegającej na transporcie drogowym osób

W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa ten z wykonawców składających ofertę wspólna, który w ramach konsorcjum będzie odpowiadał za realizację prac objętych koncesją/zezwoleniem/licencją.

  1. Wykaz usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (prace podobne),wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że prace zostały wykonane należycie,

W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.

  1. Opłaconą polisęod odpowiedzialności cywilnej a w przypadku jej braku – innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 40.000,00 zł.

 

  1. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium:
  2. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
  3. Termin związania ofertą - 30 dni.-
  4. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
  5. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
  6. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
  7. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w
    art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień  publicznych (Dz. U. z 2010, nr 113, poz. 759 z późn. zm.)
  8. Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 3 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
  9. Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Marta Dzierba – tel. 91-422-39-22  Fax. 91-422-39-20.
  10. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a sekretariat,  pok. nr 8, w terminie do dnia 18.08.2011 r. do godz. 11:30.
  11. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 18.08.2011 r. o godz. 12.00 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Dobra, Wydział ds. Komunalnych  i Inwestycji, przy ul. Granicznej 24a.
  12. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych  w dniu ……………………..…….. pod nr …………….…………..

Wójt 

Teresa Dera 


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Ogloszenie (PDF, 320.00Kb) 2011-08-09 18:03:41 92

SWZ

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Zalacznik 1 (PDF, 38.45Kb) 2011-08-09 18:04:32 86
Zalacznik 2 (PDF, 43.91Kb) 2011-08-09 18:05:16 84
Zalacznik 3 (PDF, 44.97Kb) 2011-08-09 18:05:56 81
Zalacznik 4 (PDF, 29.68Kb) 2011-08-09 18:06:28 85
Zalacznik 5 (PDF, 59.89Kb) 2011-08-09 18:06:44 92
SIWZ (PDF, 241.64Kb) 2011-08-09 18:04:03 79

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Zawiadomienie o uniewaznieniu postepowania (JPG, 89.40Kb) 2011-08-30 14:28:39 45

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Rozalia Adamska

Data wytworzenia:
09 sie 2011

Osoba dodająca informacje

Rozalia Adamska

Data publikacji:
09 sie 2011, godz. 18:03

Osoba aktualizująca informacje

Rozalia Adamska

Data aktualizacji:
09 sie 2011, godz. 18:03