Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Dobra do szkół i ośrodków w roku szkolnym 2013/2014

WÓJT GMINY DOBRA

OGŁASZA, ŻE:
PRZYSTĘPUJE DO POSTĘPOWANIA O ZAMÓWIENIE PUBLICZNE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA USŁUGI O WARTOŚCI ZAMÓWIENIA MNIEJSZEJ OD KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 NA:

„Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Dobra do szkół i ośrodków w roku szkolnym 2013/2014”
Kod CPV 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

1. Przedmiotem zamówienia jest: dowóz 12 uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Dobra do szkół i ośrodków w Tanowie, Policach i Szczecinie w roku szkolnym 2013/2014.
2. Zakres zamówienia obejmuje: dowóz w poniedziałki i piątki 3 uczniów niepełnosprawnych przebywających w internatach oraz dowóz 9 uczniów niepełnosprawnych w dniach pracy szkół i ośrodków, z terenu Gminy Dobra do Tanowa, Polic i Szczecina oraz z powrotem wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu. Szczegółowy zakres zamówienia określony został w SIWZ oraz w załącznikach.
3. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Termin wykonania zamówienia – od dnia 02.09.2013 r. do dnia 27.06.2014 r.
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:
1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp), według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz;
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
7. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, poprzez wykazanie, że:
a) posiadają wymaganą koncesję/zezwolenie/licencję na prowadzenie działalności
w zakresie transportu drogowego osób.
2) posiadania wiedzy i doświadczenia, poprzez wykazanie, że:
a) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwie prace podobne do prac objętych przedmiotem zamówienia.
Za prace podobne do przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna prace polegające na wykonywaniu usług dowozu uczniów do szkół lub ośrodków o wartości nie mniejszej niż 55.000,00 zł brutto każda.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna, że powyższy warunek został spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę od odpowiedzialności cywilnej,
a w przypadku jej braku – innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej odpowiedzialności na kwotę co najmniej 80.000,00 zł.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
8. Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu,
o których mowa w pkt 2 ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp), według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik
w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
2) Koncesję/zezwolenie/licencję na prowadzenie działalności w zakresie transportu drogowego osób.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa ten z wykonawców składający ofertę, który w ramach konsorcjum będzie odpowiadał za realizacje prac objętych koncesją/zezwoleniem/licencją.
3) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek także złożyć: Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy albo informacja o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
4) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i zakresu, wartości, daty wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie wg wzoru według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.
Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, wymaga się przedłożenia pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich do wykonania części udzielonego zamówienia (jako podwykonawca na rzecz generalnego wykonawcy.
5) Opłaconą polisę od odpowiedzialności cywilnej, a w przypadku jej braku – innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 80.000,00 złotych.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa ten z wykonawców składający ofertę wspólną, który w ramach konsorcjum odpowiada za spełnianie tego warunku.
9. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
10. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
11. Termin związania ofertą – 30 dni.
12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
13. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
14. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w
art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).
16. Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy Dobra, Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a, 72-003 Dobra pok. 8 w godz. pon. 8:00-17:00, wt. 8:00-15:00, śr.-pt. 7:00-15:00 – odpłatnie (koszt ksero), lub można pobrać bezpłatnie ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
17. Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami: p. Aneta Abramowska lub p. Liliana Toczek – tel. 91-422-39-22 w kwestii procedury, p. Joanna Hrabska – tel. 91-311-37-38
w kwestiach merytorycznych, fax. 91-422-39-20.
18. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a, sekretariat
pok. Nr 8, w terminie do dnia 02.08.2013 r., do godz. 10:30.
19. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 02.08.2013 r. o godz. 11.00 w Urzędzie Gminy Dobra, Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a, sala konferencyjna.
20. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 24.07.2013 r. pod nr 292216-2013.

Wójt

Teresa Dera


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

SWZ

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
07.08.2013.16.09.42 wyniki dowoz (JPEG, 231.38Kb) 2013-08-07 16:09:42 10

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
24 lip 2013

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
24 lip 2013, godz. 12:30

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
24 lip 2013, godz. 12:30