Dostawę sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Gminy w Dobrej
WÓJT GMINY W DOBREJ
ul. Szczecińska 16a
tel. (091) 311-34-18 fax. 424-15-45
ogłasza że :
przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:
„Dostawę sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Gminy w Dobrej”
Termin realizacji: 14 dni od daty podpisania umowy.
Przedmiotem zamówienia są:
Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Gminy w Dobrej.
W przetargu mogą wziąć udział oferenci, którzy spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określone w art.22 ust.1 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Dokumenty przetargowe można otrzymać nieodpłatnie w Urzędzie Gminy w Dobrej ul. Szczecińska 16a ( pokój Nr 6 lub 7) w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
Zamawiający odstępuje od pobrania wadium.
Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami:
Marta Pisz – tel.091-311-34-18 Fax. 091-424-15-45
Warunkiem udziału w przetargu jest złożenie oferty do dnia 06.09.2007r. do godz. 10,30.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 06.09.2007r. o godz. 11.00 w Sali Konferencyjnej „ 0” Urzędu Gminy w Dobrej.
Kryteria oceny :
Cena - 100%
Termin związania ofertą - 30 dni.
Wójt Gminy Dobra
Teresa Dera
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Ogloszenie (PDF, 28.40Kb) | 2007-08-28 23:16:22 | 43 |
SWZ
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Informacja o uniewaznieniu przetargu (PDF, 16.76Kb) | 2007-09-07 23:00:29 | 12 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Rozalia Adamska Data wytworzenia:
28 sie 2007
Osoba dodająca informacje
Łukasz Dziuban Data publikacji:
28 sie 2007, godz. 23:14
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
28 sie 2007, godz. 23:14