Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Dostawę sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Gminy Dobra i jednostek budżetowych

  WÓJT GMINY DOBRA

ogłasza że :

przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego  od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:


„Dostawę sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Gminy Dobra i jednostek budżetowych”
 

Termin realizacji:   14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.

 

Przedmiotem zamówienia są:

1.        Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Gminy w Dobrej i jednostek budżetowych.

2.        Kod CPV 30.23.13.00-0, 30.21.31.00-6, 30.23.32.31-9, 30.23.12.50-4, 30.20.00.00-1, 30.24.10.00-0.

3.        Zakres zamówienia obejmuje:

a.       Komputery stacjonarne w ilości 14 szt. – zgodnie z Załącznikiem nr 1do SIWZ
b.       Serwery w ilości 2 szt. – zgodnie z Załącznikami nr 2, 2a do SIWZ

c.       Skanery w ilości 2 szt. – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ
d.       Komputery przenośne w ilości 2 szt. – zgodnie z Załącznikami nr 4, 4a do SIWZ

e.       Dysk zewnętrzny w ilości 1 szt. – zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ

f.        Szafa w ilości 1 szt. – zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ

g.       Monitory LCD w ilości 19 szt. – zgodnie z Załącznik nr 7 do SIWZ

h.       Drukarki w ilości 4 szt. – zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SIWZ

i.         Routery’y w ilości 2 szt. – zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SIWZ

j.         Projektor w ilości 1 szt. – zgodnie z Załącznikiem nr 10 do SIWZ

k.       UPS’y w ilości 3 szt. – zgodnie z Załącznikiem nr 11 do SIWZ

l.         Pen Drive’y w ilości 8 szt. – zgodnie z Załącznikiem nr 12 do SIWZ

 

W przetargu mogą wziąć udział oferenci, którzy spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określone w art.22 ust.1 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Dokumenty przetargowe można otrzymać w Wydziale ds. Komunalnych i Inwestycji Urzędu Gminy w Dobrej ul. Graniczna 24a, w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.


Zamawiający odstępuje od pobrania wadium.


Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Sylwia Godlewska – tel.091-422-39-22,  faks 091-422-39-20


Warunkiem udziału w przetargu jest złożenie oferty do dnia 11.02.2008r. do godz. 10,30.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 11.02.2008r. o godz. 11.00 w Sali Konferencyjnej „ 0”  Urzędu Gminy w Dobrej.

 

Kryteria oceny : 

Cena   -  100%

Wójt Gminy Dobra
Teresa Dera


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Ogloszenie (PDF, 42.87Kb) 2008-01-24 14:31:27 3

SWZ

Odwołania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Protest - komputery (EXE, 4.34Mb) 2008-02-01 22:53:36 24
Zawiadomienie o wniesieniu protestu - komputery (PDF, 23.72Kb) 2008-02-01 22:53:58 100
Zawiadomienie o wniesieniu protestu - komputery (JPG, 134.77Kb) 2008-02-15 08:32:50 69

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Uniewaznienie - komputery (JPG, 155.56Kb) 2008-02-15 08:33:04 37
Uniewaznienie - komputery (PDF, 30.83Kb) 2008-02-01 22:54:14 53

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
24 sty 2008

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
24 sty 2008, godz. 14:31

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
24 sty 2008, godz. 14:31