Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Dostawę sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Gminy Dobra i jednostek budżetowych

WÓJT GMINY DOBRA

ogłasza że :

przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego  od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:

„Dostawę sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Gminy Dobra i jednostek budżetowych”

 

Termin    realizacji:   14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.

Przedmiotem zamówienia są:

1.        Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Gminy w Dobrej i jednostek budżetowych.

2.         Kod CPV 30.23.13.00-0, 30.21.31.00-6, 30.23.32.31-9, 30.23.12.50-4, 30.20.00.00-1, 30.24.10.00-0.

3.        Zakres zamówienia obejmuje:

a.       Komputery stacjonarne w ilości 14 szt. – zgodnie z Załącznikiem nr 1 opisane w ofercie technicznej nr 1.1
b.       Serwery w ilości 2 szt. – zgodnie z Załącznikami nr 2, 2a opisane w ofercie technicznej nr 2.1 i 2.1a
c.       Skanery w ilości 2 szt. – zgodnie z Załącznikiem nr 3 opisane w ofercie technicznej nr 3.1
d.       Komputery przenośne w ilości 2 szt. – zgodnie z Załącznikami nr 4, 4a opisane w ofercie technicznej nr 4.1 i 4.1a
e.       Dysk zewnętrzny w ilości 1 szt. – zgodnie z Załącznikiem nr 5 opisane w ofercie technicznej nr 5.1
f.        Szafa w ilości 1 szt. – zgodnie z Załącznikiem nr 6 opisane w ofercie technicznej nr 6.1
g.       Monitory LCD w ilości 19 szt. – zgodnie z Załącznik nr 7 opisane w ofercie technicznej nr 7.1
h.       Drukarki w ilości 4 szt. – zgodnie z Załącznikiem nr 8 opisane w ofercie technicznej nr 8.1
i.         Routery’y w ilości 2 szt. – zgodnie z Załącznikiem nr 9 opisane w ofercie technicznej nr 9.1
j.         Projektor w ilości 1 szt. – zgodnie z Załącznikiem nr 10 opisane w ofercie technicznej nr 10.1
k.       UPS’y w ilości 3 szt. – zgodnie z Załącznikiem nr 11 opisane w ofercie technicznej nr 11.1
l.         Pen Drive’y w ilości 8 szt. – zgodnie z Załącznikiem nr 12 opisane w ofercie technicznej nr 12.1

 

W przetargu mogą wziąć udział oferenci, którzy spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określone w art.22 ust.1 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Dokumenty przetargowe można otrzymać w Wydziale ds. Komunalnych i Inwestycji Urzędu Gminy w Dobrej ul. Graniczna 24a, w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.

Zamawiający odstępuje od pobrania wadium.

 

Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Sylwia Godlewska – tel.091-422-39-22,  faks 091-422-39-20

Warunkiem udziału w przetargu jest złożenie oferty do dnia 13.02.2008r. do godz. 10,30.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 13.02.2008r. o godz. 11.00 w Sali Konferencyjnej „ 0”  Urzędu Gminy w Dobrej.

 

Kryteria oceny :  Cena   -  100%

Termin związania ofertą   -30 dni.

 

Wójt Gminy Dobra

Teresa Dera


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Ogloszenie (PDF, 43.41Kb) 2008-02-05 19:38:44 1

SWZ

Wyjaśnienia i modyfikacje

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
pytania i odpowiedzi - komputery (JPG, 132.32Kb) 2008-02-15 08:34:54 13
pytania i odpowiedzi - komputery (PDF, 23.56Kb) 2008-02-08 23:30:44 40

Wynik postępowania


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
05 lut 2008

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
05 lut 2008, godz. 19:38

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
05 lut 2008, godz. 19:38