Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Dostawę sprzętu komputerowego do Publicznej Szkoły Podstawowej w Mierzynie

WÓJT GMINY DOBRA

OGŁASZA, ŻE:
PRZYSTĘPUJE DO POSTĘPOWANIA O ZAMÓWIENIE PUBLICZNE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA DOSTAWY O WARTOŚCI ZAMÓWIENIA MNIEJSZEJ OD KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 NA:

„Dostawę sprzętu komputerowego
do Publicznej Szkoły Podstawowej w Mierzynie”

Kod CPV 30200000-1 Urządzenia komputerowe, 30214000-2 Stacje robocze,

1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu komputerowego do Publicznej Szkoły Podstawowej w Mierzynie.
2. Zakres zamówienia obejmuje: dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz akcesoriów komputerowych do Publicznej Szkoły Podstawowej w Mierzynie, przy ul. Kolorowej 27. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 7 do SIWZ.
3. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Termin wykonania zamówienia – 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:

1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp), według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz;
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
4) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

7. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące:

1) posiadania wiedzy i doświadczenia, poprzez wykazanie, że:
a) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu dostawy sprzętu komputerowego związanego z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 80 000,00 zł brutto.

8. Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2 ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:

1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp), według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
2) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek także złożyć: Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy albo informacja o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
3) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie wg wzoru według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ,
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.
Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, wymaga się przedłożenia pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich do wykonania części udzielonego zamówienia (jako podwykonawca na rzecz generalnego wykonawcy.

9. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
10. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
11. Termin związania ofertą - 30 dni.
12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
13. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
14. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w
art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).
16. Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy Dobra Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a, 72-003 Dobra pok. 8 w godz. pon 8:00-17:00, wt 8:00-15:00, śr-pt 7:00-15:00 – odpłatnie (koszt ksero), lub można pobrać bezpłatnie ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
17. Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami: Aneta Abramowska – tel. 91-422-39-22
– w kwestii procedury, p. Joanna Hrabska – tel. 91-311-37-38 w kwestiach merytorycznych, fax. 91-422-39-20.
18. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a, sekretariat pok. Nr 8, w terminie do dnia 23.07.2013 r., do godz. 10:30.
19. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 23.07.2013 r. o godz. 11.00 w Urzędzie Gminy Dobra, Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a, sala konferencyjna.
20. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 12.07.2013 r. pod nr 141531-2013.

Wójt

Teresa Dera


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

SWZ

Wyjaśnienia i modyfikacje

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
17.07.2013.13.30.36 pytania 1 do dostawy konmputerow (JPEG, 259.09Kb) 2013-07-17 13:30:36 91

Wynik postępowania


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
12 lip 2013

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
12 lip 2013, godz. 11:17

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
12 lip 2013, godz. 11:17