Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Dostawę sprzętu komputerowego dla Gminy Dobra


WÓJT GMINY DOBRA

ogłasza że:
przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na dostawy pn:


„Dostawę sprzętu komputerowego dla Gminy Dobra”
Kod CPV 30.23.11.00-5, 30.23.13.00-0


1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu komputerowego dla Gminy Dobra
2. Zakres zamówienia obejmuje:
a. Komputery stacjonarne w ilości 5 szt. – zgodnie z załącznikiem Nr 1 opisane w ofercie technicznej nr 1.1
b. Monitory LCD w ilości 3 szt. – zgodnie z załącznikiem Nr 2 opisane w ofercie technicznej nr 2.1
c. UPS’y w ilości 10 szt. – zgodnie z załącznikiem Nr 3 opisane w ofercie technicznej nr 3.1
3. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy;
5) spełniają następujące warunki dodatkowe:
a) wykażą należyte wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 dostaw (prac podobnych) sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 15.000,00 zł każda.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA.
7. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
8. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
9. Termin związania ofertą - 30 dni.
10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
11. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
12. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.

Dokumenty przetargowe można otrzymać nieodpłatnie w Wydziale ds. Komunalnych i Inwestycji Urzędu Gminy w Dobrej, ul. Graniczna 24a w godz. od 9.00 do 15.00 lub pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.

Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Marta Pisz, tel. 091 422 39 22 w godz. 9:00-15:00, fax. 091 422 39 20 (czynny całą dobę).

Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a sekretariat, pok. nr 8, w terminie do dnia 01.10.2008 r. do godz. 10:30.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 01.10.2008 r. o godz. 11:00 w sali konferencyjnej „0” Urzędu Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 19.09.2008 r.

                                                                                      Wójt
                                                                                       Teresa Dera

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Ogloszenie (PDF, 220.59Kb) 2008-09-19 18:55:16 38
Ogloszenie (PDF, 220.59Kb) 2008-09-19 19:14:51 32

SWZ

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Zalacznik Nr 1.1, 2.1,3.1 (PDF, 58.04Kb) 2008-09-19 18:55:51 68
Zalacznik Nr 1, 2, 3 (PDF, 54.65Kb) 2008-09-19 18:55:40 74
Zalacznik Nr 4 - wzor umowy (PDF, 44.42Kb) 2008-09-19 18:57:12 60
Zalacznik Nr 5 - oswiadczenie (PDF, 26.59Kb) 2008-09-19 18:57:21 58
Zalacznik Nr 6 - wykaz prac podobnych (PDF, 25.63Kb) 2008-09-19 18:57:43 59
Zalacznik Nr 7 - oswiadczenie (PDF, 24.04Kb) 2008-09-19 18:57:57 50
Zalacznik Nr 8 - oferta cenowa (PDF, 37.86Kb) 2008-09-19 18:58:16 56
SIWZ (PDF, 129.17Kb) 2008-09-19 18:55:16 85

Wyjaśnienia i modyfikacje

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Zalacznik nr 8 oferta cenowa (DOC, 46.50Kb) 2008-09-30 14:16:44 89
Modyfikacja (PDF, 240.69Kb) 2008-09-30 14:16:31 48

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Informacja o wynikach przetargu (PDF, 107.84Kb) 2008-10-13 16:33:19 4

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
19 wrz 2008

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
19 wrz 2008, godz. 18:55

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
19 wrz 2008, godz. 18:55