Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Dostawa sprzętu komputerowego dla Gminy Dobra na potrzeby realizacji projektu POKL/1/9.1.2/120/08 pn. "Wiem, potrafię, zdobędę - program zajęć edukacyjnych dla dzieci z terenu Gminy Dobra" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

WÓJT GMINY DOBRA
ogłasza że:
przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na dostawy pn:

„Dostawa sprzętu komputerowego dla Gminy Dobra na potrzeby realizacji projektu POKL/1/9.1.2/120/08 pn. „Wiem, potrafię, zdobędę – program zajęć edukacyjnych dla dzieci z terenu Gminy Dobra” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego”.

Kod CPV 30.23.13.00-0, 30.21.31.00-6, 30.23.32.31-9, 30.23.12.50-4, 30.20.00.00-1, 30.24.10.00-0

1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu komputerowego dla Gminy Dobra na potrzeby realizacji projektu POKL/1/9.1.2/120/08 pn. „Wiem, potrafię, zdobędę – program zajęć edukacyjnych dla dzieci z terenu Gminy Dobra” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
a. Komputery stacjonarne w ilości 11 szt. – zgodnie z załącznikiem nr 1 opisane w ofercie technicznej nr 1.1 (zadanie 1 poz. 9, 10, zadanie 6 poz. 39, 40, zadanie 8 poz. 74 projektu POKL/1/9.1.2/120/08)
b. Monitory LCD w ilości 11 szt. – zgodnie z załącznikiem nr 2 opisane w ofercie technicznej nr 2.1 (zadanie 1 poz. 9, 10, zadanie 6 poz. 39, 40, zadanie 8 poz. 74 projektu POKL/1/9.1.2/120/08)
c. Komputery przenośne w ilości 6 szt. – zgodnie z załącznikiem nr 3 opisane w ofercie technicznej nr 3.1 (zadanie 1 poz. 3, 4, zadanie 6 poz. 36, 38 projektu POKL/1/9.1.2/120/08)
d. Urządzenia wielofunkcyjne w ilości 6 szt. – zgodnie z załącznikami nr 4 i 4a opisane w ofercie technicznej nr 4.1 i 4.1a (zadanie 1 poz. 5, zadanie 6 poz. 35 projektu POKL/1/9.1.2/120/08)
e. Projektory w ilości 5 szt. – zgodnie z załącznikiem nr 5 opisane w ofercie technicznej nr 5.1 (zadanie 6 poz. 34 projektu POKL/1/9.1.2/120/08)
f. Drukarki w ilości 5 szt. – zgodnie z załącznikiem nr 6 opisane w ofercie technicznej nr 6.1 (zadanie 8 poz. 74 projektu POKL/1/9.1.2/120/08).
3. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy;
5) spełniają następujące warunki dodatkowe:
a) wykażą należyte wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 dostaw (prac podobnych) sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 zł każda.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA.

7. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
8. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
9. Termin związania ofertą - 30 dni.

10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
11. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
12. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.

Dokumenty przetargowe można otrzymać nieodpłatnie w Wydziale ds. Komunalnych i Inwestycji Urzędu Gminy w Dobrej, ul. Graniczna 24a w godz. od 9.00 do 15.00 lub pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.

Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Joanna Hrabska, tel. 091 311 37 38 w godz. 9:00-15:00, fax. 091 424 15 45 (czynny całą dobę).

Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a sekretariat, pok. nr 8, w terminie do dnia 14.07.2008 r. do godz. 10:00.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 14.07.2008 r. o godz. 10:30 w sali konferencyjnej „0” Urzędu Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 04.072008 r. pod nr 151065-2008


                                                                                                                                                 Wójt Gminy
                                                                                                                                                 Teresa Dera

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Ogloszenie (PDF, 514.82Kb) 2008-07-04 15:01:08 5

SWZ

Wyjaśnienia i modyfikacje

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Modyfikacja (PDF, 674.91Kb) 2008-07-11 12:30:35 27

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Informacja o wynikach przetargu - (PDF, 448.17Kb) 2008-07-23 10:43:53 51

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
04 lip 2008

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
04 lip 2008, godz. 14:57

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
04 lip 2008, godz. 14:57