Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Dostawa mebli i wyposażenia do Publicznej Szkoły Podstawowej w Bezrzeczu

WÓJT GMINY DOBRA

ogłasza że :
przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na dostawy od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:

„Dostawa mebli i wyposażenia do Publicznej Szkoły Podstawowej w Bezrzeczu”

KOD CPV 39130000-1 Meble szkolne, 39130000-2 Meble biurowe

1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego: jest dostawa mebli i wyposażenia do Publicznej Szkoły Podstawowej w Bezrzeczu.
2. Zakres zamówienia obejmuje: Dostawę mebli szkolnych, biurowych oraz wyposażenia do Publicznej Szkoły Podstawowej w Bezrzeczu, przy ul. Górnej 3. Szczegółowy zakres zamówienia określony został w SIWZ oraz załącznikach.
3. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Termin wykonania zamówienia: 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:
1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
7. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
- zamawiający nie dokonuje sposobu spełniania warunku.
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
- zamawiający nie dokonuje sposobu spełniania warunku.
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz sposobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
- zamawiający nie dokonuje sposobu spełniania warunku.
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
- zamawiający nie dokonuje sposobu spełniania warunku.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

8. Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2 ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.

9. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium:
10. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
11. Termin związania ofertą - 30 dni.-
12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
13. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
14. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010, nr 113, poz. 759 z późn. zm.)
16. Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy Dobra Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 3 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
17. Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Liliana Toczek – tel. 91-422-39-22 fax. 91-422-39-20.
18. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a sekretariat, pok. nr 8, w terminie do dnia 16.04.2012 r. do godz. 10:30.
19. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 16.04.2012 r. o godz. 11:00 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Dobra, Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji, przy ul. Granicznej 24a.
20. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 06.04.2012 r. pod nr 79825-2012.

Wójt

Teresa Dera
 


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
ogloszenie dostawa mebli 001 (JPG, 161.60Kb) 2012-04-06 12:01:06 61
ogloszenie dostawa mebli 002 (JPG, 135.74Kb) 2012-04-06 12:01:22 85

SWZ

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Zalacznik nr 1 (PDF, 29.48Kb) 2012-04-06 12:01:22 139
Zalacznik nr 1a (PDF, 36.83Kb) 2012-04-06 12:01:38 136
Zalacznik nr 2 (PDF, 30.09Kb) 2012-04-06 12:01:48 101
Zalacznik nr 3 (PDF, 26.26Kb) 2012-04-06 12:02:00 99
Zalacznik nr 4 (PDF, 40.60Kb) 2012-04-06 12:02:26 94
Zalacznik nr 5 (PDF, 52.21Kb) 2012-04-06 12:02:46 190
SIWZ (PDF, 202.83Kb) 2012-04-06 12:01:06 108

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
wyniki dostawa mebli SP Bezrzecze 001 (JPG, 114.05Kb) 2012-04-26 20:05:22 15

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
06 kwi 2012

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
06 kwi 2012, godz. 12:01

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
06 kwi 2012, godz. 12:01