Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Dostawa 3 samochodów osobowych na potrzeby Urzędu Gminy w Dobrej i jednostek budżetowych

WÓJT GMINY DOBRA

ogłasza że :
przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na dostawy od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:

Dostawa 3 samochodów osobowych na potrzeby
Urzędu Gminy w Dobrej i jednostek budżetowych

Kod CPV 34110000-1

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3 fabrycznie nowych samochodów osobowych na potrzeby Urzędu Gminy w Dobrej i jednostek budżetowych szczegółowo określonych w opisie przedmiotu zamówienia w SIWZ.
2. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy
6. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
7. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
8. Termin związania ofertą -30 dni
9. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
11. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
12. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
13. Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 3 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
14. Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Sylwia Godlewska – tel.091-422-39-22 Fax. 091-422-39-20 e-mail: przetargi1@dobraszczecinska.pl
15. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a sekretariat, pok. nr 8, w terminie do dnia 24.03.2009r., do godz. 10:30
16. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 24.03.2009r. o godz. 11.00 w Wydziale ds. Komunalnych i Inwestycji Urzędu Gminy w Dobrej ul. Graniczna 24a, 72-003 Dobra
17. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 16.03.2009r. pod nr 63836-2009.


                                                                          Wójt
                                                                           Teresa Dera

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Ogloszenie - Dostawa 3 samochodow osobowych (PDF, 374.66Kb) 2009-03-16 16:28:05 2

SWZ

Wyjaśnienia i modyfikacje

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Informacja o wynikach przetargu - Dostawa 3 samochodow osobowych (PDF, 29.21Kb) 2009-03-27 20:17:41 10

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
16 mar 2009

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
16 mar 2009, godz. 16:28

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
16 mar 2009, godz. 16:28