Dobra - budowa schroniska dla zwierząt - etap I
WÓJT GMINY DOBRA
ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra
tel. (91) 422-39-22, fax (91) 422-39-20
e-mail: wydzial@dobraszczecinska.pl
ogłasza że :
przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:
„Dobra - budowa schroniska dla zwierząt – etap I ”
Kod CPV 45231100-6 – Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
Kod CPV 45232420 -2 – Roboty w zakresie ścieków
- Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej przesyłowej i sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej na potrzeby inwestycji międzygminnego schroniska dla zwierząt. Uwaga- przedmiotowe postępowanie nie obejmuje budowy linii kablowej (elektrycznej)
- Zakres zamówienia obejmuje: budowę sieci wodociągowej przesyłowej i sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej na potrzeby inwestycji – budowa międzygminnego schroniska dla zwierząt.
- Szczegółowo prace ujęte w załącznikach 8,9,10 do SIWZ stanowiących dokumentację techniczną.
- Wykonawca zapewnia na własny koszt transport odpadów łącznie z masami ziemi do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji.
- Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia projektu czasowej organizacji ruchu drogowego i stosowania przy realizacji zadania.
- Wykonawca zobowiązuje się do regulacji istniejących studni kanalizacji sanitarnej i deszczowej, studzienek telekomunikacyjnych (pod nadzorem TP.S.A.) hydrantów p.poż., zasuw wodociągowych i gazociągowych do nowego poziomu modernizowanej drogi.
- Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Termin wykonania zamówienia – maksymalnie do dnia 30.11.2011 r.
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:
- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.
- Aktualny odpis z właściwego rejestru(jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
- Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące:
- posiadania wiedzy i doświadczenia, poprzez wykazanie, że:
- wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum 2 prace polegającą na wykonaniu
- pierwsza ze wskazanych prac – wykonanie sieci wodociągowej o długości minimum 1000 metrów, o wartości nie niższej niż 500.000 zł brutto
- druga ze wskazanych prac – wykonanie sieci sanitarnych z przepompownią ścieków o wartości min. 500.000 zł brutto.
2) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie, że:
- dysponują lub będą dysponować minimum jedną osobę posiadającej uprawnienia:
- do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci sanitarnych (wodociągowych i kanalizacyjnych)
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
- Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2 ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
- Oświadczenieo spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
- Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (prace podobne),wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.
- Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować.
- Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w ww. wykazie osób), posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do siwz.
- Zamawiający żąda wniesienia wadium.
Wadium należy wnieść w wysokości 40.000,00 zł (słownie czterdzieści tysięcy złotych) w terminie do dnia 12.08.2011 r. do godziny 10.30.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) w pieniądzu,
2)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) w gwarancjach bankowych,
4) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 119, poz. 1158, z późn. zm.)
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy przelewem na konto Urzędu Gminy w Dobrej: Bank PEKAO S.A. II Oddział Szczecin, nr 91 1240 3927 1111 0000 4099 2097
Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
Wadium musi stanowić zabezpieczenie na cały okres związania ofertą.
- Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
- Termin związania ofertą - 30 dni
- Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
- Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
- Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
-
Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w
art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010, nr 113, poz. 759) - Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 8 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
- Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Marta Dzierba, Liliana Toczek – tel. 091-422-39-22 Fax. 091-422-39-20
- Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a, sekretariat pok. Nr 8, w terminie do dnia 23.08.2011r., do godz. 10:30
- Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 23.08.2011r. o godz. 11.00 w Urzędzie Gminy w Dobrej, Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji
ul. Graniczna 24a, sala konferencyjna
- Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 08.08.2011r. pod nr 213843-2011 r.
Wójt
Teresa Dera
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Ogloszenie (PDF, 149.69Kb) | 2011-08-08 22:40:14 | 14 |
SWZ
Wyjaśnienia i modyfikacje
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
odpowiedzi schronisko 1z3 (JPG, 108.19Kb) | 2011-08-24 13:27:21 | 46 | |
zmiana wadium schronisko 001 (JPG, 80.96Kb) | 2011-08-09 17:39:31 | 51 | |
odpowiedzi schronisko 2z3 (JPG, 98.39Kb) | 2011-08-24 13:27:37 | 52 | |
odpowiedzi schronisko 3z3 (JPG, 63.63Kb) | 2011-08-24 13:27:56 | 42 | |
odpowiedzi schronisko (JPG, 76.68Kb) | 2011-08-16 22:03:57 | 54 | |
zmiana wadium schronisko (JPG, 58.23Kb) | 2011-08-09 17:39:18 | 63 |
Ogłoszenia o zmianie ogłoszenia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Informacja o przedluzeniu terminu skladania ofert (JPG, 62.34Kb) | 2011-08-19 14:23:13 | 34 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Informacja o wynikach przetargu (JPG, 97.38Kb) | 2011-09-01 14:35:56 | 97 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Rozalia Adamska Data wytworzenia:
08 sie 2011
Osoba dodająca informacje
Rozalia Adamska Data publikacji:
08 sie 2011, godz. 22:40
Osoba aktualizująca informacje
Rozalia Adamska Data aktualizacji:
08 sie 2011, godz. 22:40