Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Dobra - budowa schroniska dla zwierząt - etap I

WÓJT GMINY DOBRA

ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra

tel. (91) 422-39-22, fax (91) 422-39-20

e-mail: wydzial@dobraszczecinska.pl

www.bip.dobraszczecinska.pl

ogłasza że :

przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego  na roboty budowlane od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:

 

„Dobra - budowa schroniska dla zwierząt – etap I ”

Kod CPV 45231100-6 – Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

                        Kod CPV 45232420 -2 – Roboty w zakresie ścieków

 

  1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej przesyłowej i sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej na potrzeby inwestycji międzygminnego schroniska dla zwierząt. Uwaga- przedmiotowe postępowanie nie obejmuje budowy linii kablowej (elektrycznej)
  2. Zakres zamówienia obejmuje: budowę sieci wodociągowej przesyłowej i sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej na potrzeby inwestycji – budowa międzygminnego schroniska dla zwierząt.
  3. Szczegółowo prace ujęte w załącznikach 8,9,10 do SIWZ stanowiących dokumentację techniczną.
  4. Wykonawca zapewnia na własny koszt transport odpadów łącznie z masami ziemi do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji.
  5. Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia projektu czasowej organizacji ruchu drogowego i stosowania przy realizacji zadania.
  6. Wykonawca zobowiązuje się do regulacji istniejących studni kanalizacji sanitarnej i deszczowej, studzienek telekomunikacyjnych (pod nadzorem TP.S.A.) hydrantów p.poż., zasuw wodociągowych i gazociągowych do nowego poziomu modernizowanej drogi.
  7. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
  8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  9. Termin wykonania zamówienia – maksymalnie do dnia 30.11.2011 r.
  10. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:
  11. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz,

W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.

  1. Aktualny odpis z właściwego rejestru(jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,

W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

 

  1. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące:
  2. posiadania wiedzy i doświadczenia, poprzez wykazanie, że:
  3. wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum 2 prace polegającą na wykonaniu

- pierwsza ze wskazanych prac – wykonanie sieci wodociągowej o długości minimum 1000 metrów,  o wartości nie niższej niż 500.000 zł brutto

- druga ze wskazanych prac – wykonanie sieci sanitarnych z przepompownią ścieków o wartości  min. 500.000 zł brutto.

2) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie, że:

  1. dysponują lub będą dysponować minimum jedną osobę posiadającej uprawnienia:

- do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci sanitarnych (wodociągowych i kanalizacyjnych)

      Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

 

  1. Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2 ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:

 

  1. Oświadczenieo spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz,

W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.

  1. Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (prace podobne),wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,

W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.

  1. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę,  wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do siwz, 

W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować.

  1. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w ww. wykazie osób), posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do siwz.

 

  1. Zamawiający żąda wniesienia wadium.

Wadium należy wnieść w wysokości 40.000,00 zł (słownie czterdzieści tysięcy złotych) w terminie do dnia 12.08.2011 r. do godziny 10.30.

Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:

1) w pieniądzu,

2)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

3) w gwarancjach bankowych,

4) w gwarancjach ubezpieczeniowych,

5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 119, poz. 1158, z późn. zm.)

Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy przelewem na konto Urzędu Gminy w Dobrej: Bank PEKAO S.A. II Oddział Szczecin, nr 91 1240 3927 1111 0000 4099 2097

Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.

Wadium musi stanowić zabezpieczenie na cały okres związania ofertą.

 

  1. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
  2. Termin związania ofertą  - 30 dni
  3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
  4. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
  5. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
  6. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w
    art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień  publicznych (Dz.U. z 2010, nr 113, poz. 759)
  7. Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 8 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
  8. Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Marta Dzierba, Liliana Toczek – tel. 091-422-39-22  Fax. 091-422-39-20
  9. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a, sekretariat pok. Nr 8, w terminie do dnia 23.08.2011r., do godz. 10:30
  10. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 23.08.2011r. o godz. 11.00 w Urzędzie Gminy w Dobrej, Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji

ul. Graniczna 24a, sala konferencyjna

  1. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 08.08.2011r. pod nr 213843-2011 r.

 

    Wójt

Teresa Dera


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Ogloszenie (PDF, 149.69Kb) 2011-08-08 22:40:14 14

SWZ

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
1do2000 A1. (PDF, 901.49Kb) 2011-08-08 22:46:49 309
arkusz1 A0.. (PDF, 502.94Kb) 2011-08-08 22:44:57 289
rys.1 (PDF, 212.57Kb) 2011-08-08 22:49:23 358
Wod-kan rys.1-13 (PDF, 2.14Mb) 2011-08-08 23:02:33 319
Zalacznik 1 oferta cenowa (PDF, 35.33Kb) 2011-08-08 22:40:41 282
arkusz2 A0.. (PDF, 238.60Kb) 2011-08-08 22:45:18 286
rys.2 (PDF, 273.10Kb) 2011-08-08 22:49:41 298
Zalacznik 2 oswiadczenie wykluczenie (PDF, 32.46Kb) 2011-08-08 22:40:48 275
arkusz3 A0.. (PDF, 263.39Kb) 2011-08-08 22:45:41 454
rys.3 (PDF, 155.64Kb) 2011-08-08 22:49:55 306
Zalacznik 3 oswiadczenie warunki (PDF, 33.48Kb) 2011-08-08 22:40:56 279
arkusz4 A0.. (PDF, 317.82Kb) 2011-08-08 22:46:07 309
rys.4 (PDF, 123.34Kb) 2011-08-08 22:50:07 289
Zalacznik 4 wykaz prac (PDF, 31.58Kb) 2011-08-08 22:41:04 285
rys.5 (PDF, 104.73Kb) 2011-08-08 22:50:18 309
Zalacznik 5 wykaz osob (PDF, 33.13Kb) 2011-08-08 22:41:32 274
rys.6 (PDF, 108.10Kb) 2011-08-08 22:50:27 279
Zalacznik 6 oswiadczenie przetarg (PDF, 31.45Kb) 2011-08-08 22:41:43 276
rys.7 (PDF, 106.25Kb) 2011-08-08 22:50:38 332
Zalacznik 7 projekt umowy (PDF, 95.43Kb) 2011-08-08 22:41:53 275
rys.8 (PDF, 136.96Kb) 2011-08-08 22:50:50 300
Zalacznik 8 wod-kan Przedmiar (PDF, 108.16Kb) 2011-08-08 22:42:18 521
rys.9 (PDF, 122.91Kb) 2011-08-08 22:51:01 288
Zalacznik 9 projekt budowlany siec kanalizacji sanitarnej tlocznej (PDF, 80.21Kb) 2011-08-08 22:42:45 1056
Zalacznik 9 siec wodociA gowa (PDF, 80.49Kb) 2011-08-08 22:42:30 405
rys.10 (PDF, 116.16Kb) 2011-08-08 22:51:14 293
Zalacznik 10 BiOZ MEDIA (PDF, 90.61Kb) 2011-08-08 23:02:55 408
Zalacznik 10 opis techniczny (PDF, 97.67Kb) 2011-08-08 23:03:08 545
rys.11 (PDF, 149.08Kb) 2011-08-08 22:51:28 283
rys.12 (PDF, 144.54Kb) 2011-08-08 22:51:55 286
rys.13 (PDF, 149.53Kb) 2011-08-08 22:52:08 281
rys.14-2a (PDF, 86.86Kb) 2011-08-08 22:52:22 302
rys.14-2b (PDF, 67.35Kb) 2011-08-08 22:52:36 322
rys.14-2c (PDF, 97.59Kb) 2011-08-08 22:52:55 304
rys.14-2d (PDF, 113.20Kb) 2011-08-08 22:53:09 302
rys.14-2e (PDF, 154.89Kb) 2011-08-08 22:53:24 302
rys.14a (PDF, 157.64Kb) 2011-08-08 22:53:43 266
rys.14b (PDF, 151.88Kb) 2011-08-08 22:54:00 262
rys.14c (PDF, 165.81Kb) 2011-08-08 22:54:14 269
rys.14d (PDF, 147.33Kb) 2011-08-08 22:54:28 298
rys.14e (PDF, 578.39Kb) 2011-08-08 22:54:57 299
rys.15-2a (PDF, 93.35Kb) 2011-08-08 22:55:15 297
rys.15-2b (PDF, 92.54Kb) 2011-08-08 22:55:29 310
rys.15-2c (PDF, 101.35Kb) 2011-08-08 22:55:49 302
rys.15-2d (PDF, 59.56Kb) 2011-08-08 22:56:05 299
rys.15-2e (PDF, 85.42Kb) 2011-08-08 22:56:23 298
rys.15a (PDF, 83.06Kb) 2011-08-08 22:56:37 285
rys.15b (PDF, 63.07Kb) 2011-08-08 22:56:49 301
rys.15c (PDF, 77.25Kb) 2011-08-08 22:57:00 298
rys.15d (PDF, 106.75Kb) 2011-08-08 22:57:16 290
rys.15e (PDF, 117.23Kb) 2011-08-08 22:57:32 313
rys.16-2a (PDF, 105.91Kb) 2011-08-08 22:58:06 298
rys.16-2b (PDF, 88.08Kb) 2011-08-08 22:58:22 297
rys.16-2c (PDF, 89.10Kb) 2011-08-08 22:58:38 299
rys.16-2d (PDF, 94.98Kb) 2011-08-08 22:58:50 300
rys.16-2e (PDF, 89.44Kb) 2011-08-08 22:59:04 293
rys.16a (PDF, 129.05Kb) 2011-08-08 22:59:20 297
rys.16b (PDF, 149.84Kb) 2011-08-08 22:59:35 297
rys.16c (PDF, 136.83Kb) 2011-08-08 22:59:48 295
rys.16d (PDF, 134.11Kb) 2011-08-08 23:00:07 298
rys.16e (PDF, 170.64Kb) 2011-08-08 23:00:23 294
rys.16f (PDF, 681.10Kb) 2011-08-08 23:00:55 296
rys.17 (PDF, 117.36Kb) 2011-08-08 23:01:10 304
Dane techniczne pompowni (PDF, 1.20Mb) 2011-08-08 22:47:40 1140
SIWZ (PDF, 240.89Kb) 2011-08-08 22:40:30 577

Wyjaśnienia i modyfikacje

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
odpowiedzi schronisko 1z3 (JPG, 108.19Kb) 2011-08-24 13:27:21 46
zmiana wadium schronisko 001 (JPG, 80.96Kb) 2011-08-09 17:39:31 51
odpowiedzi schronisko 2z3 (JPG, 98.39Kb) 2011-08-24 13:27:37 52
odpowiedzi schronisko 3z3 (JPG, 63.63Kb) 2011-08-24 13:27:56 42
odpowiedzi schronisko (JPG, 76.68Kb) 2011-08-16 22:03:57 54
zmiana wadium schronisko (JPG, 58.23Kb) 2011-08-09 17:39:18 63

Ogłoszenia o zmianie ogłoszenia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Informacja o przedluzeniu terminu skladania ofert (JPG, 62.34Kb) 2011-08-19 14:23:13 34

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Informacja o wynikach przetargu (JPG, 97.38Kb) 2011-09-01 14:35:56 97

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Rozalia Adamska

Data wytworzenia:
08 sie 2011

Osoba dodająca informacje

Rozalia Adamska

Data publikacji:
08 sie 2011, godz. 22:40

Osoba aktualizująca informacje

Rozalia Adamska

Data aktualizacji:
08 sie 2011, godz. 22:40