Buk - chodnik od p. Rudyka w kierunku p. Makulusa - etap I - przebudowa sieci telekomunikacyjnej
WÓJT GMINY DOBRA
ogłasza że :
przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:
„Buk – chodnik od p. Rudyka w kierunku p. Makulusa – etap I – przebudowa sieci telekomunikacyjnej ”
Kod CPV 45314200-3 Instalowanie linii telefonicznych
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika od p. Rudyka w kierunku p. Makulusa obręb Buk, gmina Dobra. Etap ten obejmuje przebudowę sieci telekomunikacyjnej.
2. Zakres zamówienia obejmuje: przebudowę sieci telekomunikacyjnej w m. Buk na odcinku od p. Rudyka do p. Makulusa, zgodnie z załącznikami do SIWZ stanowiącymi dokumentację techniczną, którą sporządzono na całość zadania, a etap I, który jest przedmiotem niniejszego postępowania obejmuje jedynie przebudowę sieci telekomunikacyjnej.
3. Szczegółowo prace ujęte w załącznikach 8,9,10 do SIWZ stanowiących dokumentację techniczną.
4. Wykonawca zapewnia na własny koszt transport odpadów łącznie z masami ziemi do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji.
5. Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia projektu czasowej organizacji ruchu drogowego i stosowania przy realizacji zadania.
6. Wykonawca zobowiązuje się do regulacji istniejących studni kanalizacji sanitarnej i deszczowej, studzienek telekomunikacyjnych (pod nadzorem TP.S.A.) hydrantów p.poż., zasuw wodociągowych i gazociągowych do nowego poziomu modernizowanej drogi.
7. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
9. Termin wykonania zamówienia – maksymalnie do dnia 15.10.2011 r.
10. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:
1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
11. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące:
1) posiadania wiedzy i doświadczenia, poprzez wykazanie, że:
a) wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum 1 pracę polegającą na wykonaniu minimum 300 m kanalizacji telekomunikacyjnej z rur PCV i Hdp oraz sieci telekomunikacyjnej rozdzielczej o wartości zamówienia minimum 60 000 zł brutto.
2) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie, że:
a) dysponują lub będą dysponować minimum po jednej osobie posiadającej uprawnienia:
- do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowy sieci telekomunikacyjnych bez ograniczeń.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
12. Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2 ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
2) Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (prace podobne), wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.
3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować.
4) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w ww. wykazie osób), posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do siwz.
13. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
14. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
15. Termin związania ofertą - 30 dni
16. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
17. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
18. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
19. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w
art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010, nr 113, poz. 759)
20. Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 8 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
21. Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Marta Dzierba, Liliana Toczek – tel. 091-422-39-22 Fax. 091-422-39-20
22. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a, sekretariat pok. Nr 8, w terminie do dnia 4.08.2011r., do godz. 10:30
23. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 4.08.2011r. o godz. 11.00 w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji, ul. Graniczna 24a, Dobra, sala konferencyjna.
24. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 18.07.2011 r. pod nr 195557-2011 r.
Wójt
Teresa Dera
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Ogloszenie (1z2) (JPG, 188.47Kb) | 2011-07-18 23:47:19 | 19 | |
Ogloszenie (2z2) (JPG, 180.34Kb) | 2011-07-18 23:47:51 | 92 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Zalacznik Nr 1 - oferta cenowa (PDF, 29.99Kb) | 2011-07-18 23:47:51 | 193 | |
Zalacznik Nr 2 - oswiadczenie (PDF, 25.55Kb) | 2011-07-18 23:48:06 | 202 | |
Zalacznik Nr 2 - oswiadczenie (PDF, 25.55Kb) | 2011-07-18 23:48:51 | 85 | |
Zalacznik Nr 3 - oswiadczenie (PDF, 26.66Kb) | 2011-07-18 23:49:08 | 201 | |
Zalacznik Nr 4 - wykaz prac (PDF, 24.96Kb) | 2011-07-18 23:49:22 | 192 | |
Zalacznik Nr 5 - wykaz osob (PDF, 26.57Kb) | 2011-07-18 23:49:34 | 201 | |
Zalacznik Nr 6 - oswiadczenie (PDF, 24.63Kb) | 2011-07-18 23:49:49 | 194 | |
Zalacznik nr 7 - wzor umowy (PDF, 82.61Kb) | 2011-07-18 23:50:11 | 204 | |
Zalacznik Nr 8 - przedmiar1 (PDF, 27.87Kb) | 2011-07-18 23:50:26 | 1168 | |
Zalacznik Nr 8 - przedmiar2 (PDF, 25.10Kb) | 2011-07-19 00:03:45 | 147 | |
Zalacznik Nr 8 - przedmiar2 (PDF, 25.10Kb) | 2011-07-18 23:50:40 | 211 | |
Zalacznik Nr 10 - specyfikacje techniczne (ZIP, 1.43Mb) | 2011-07-19 00:19:14 | 191 | |
SIWZ (PDF, 211.75Kb) | 2011-07-18 23:47:19 | 213 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
uniewaA nienie chodnik Buk (JPG, 69.09Kb) | 2011-08-05 20:13:43 | 59 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Łukasz Dziuban Data wytworzenia:
18 lip 2011
Osoba dodająca informacje
Łukasz Dziuban Data publikacji:
18 lip 2011, godz. 23:47
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
18 lip 2011, godz. 23:47