Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Buk - chodnik od p. Rudyka w kierunku p. Makulusa - etap I - przebudowa sieci telekomunikacyjnej

WÓJT GMINY DOBRA

ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra

tel. (91) 422-39-22, fax (91) 422-39-20

e-mail: wydzial@dobraszczecinska.pl

www.bip.dobraszczecinska.pl

ogłasza że :

przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego  na roboty budowlane od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:

 

„Buk – chodnik od p. Rudyka w kierunku p. Makulusa – etap I – przebudowa sieci telekomunikacyjnej ”

Kod CPV 45314200-3 Instalowanie linii telefonicznych

 

  1. Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika od p. Rudyka w kierunku p. Makulusa obręb Buk, gmina Dobra. Etap ten obejmuje przebudowę sieci telekomunikacyjnej.
  2. Zakres zamówienia obejmuje: przebudowę sieci telekomunikacyjnej w m. Buk na odcinku od p. Rudyka do p. Makulusa, zgodnie z załącznikami do SIWZ stanowiącymi dokumentację techniczną, którą sporządzono na całość zadania, a etap I, który jest przedmiotem niniejszego postępowania obejmuje jedynie przebudowę sieci telekomunikacyjnej.
  3. Szczegółowo prace ujęte w załącznikach 8,9,10 do SIWZ stanowiących dokumentację techniczną.
  4. Wykonawca zapewnia na własny koszt transport odpadów łącznie z masami ziemi do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji.
  5. Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia projektu czasowej organizacji ruchu drogowego i stosowania przy realizacji zadania.
  6. Wykonawca zobowiązuje się do regulacji istniejących studni kanalizacji sanitarnej i deszczowej, studzienek telekomunikacyjnych (pod nadzorem TP.S.A.) hydrantów p.poż., zasuw wodociągowych i gazociągowych do nowego poziomu modernizowanej drogi.
  7. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
  8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  9. Termin wykonania zamówienia – maksymalnie do dnia 15.10.2011 r.
  10. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:
  11. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz,

W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.

  1. Aktualny odpis z właściwego rejestru(jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,

W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

 

  1. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące:
  2. posiadania wiedzy i doświadczenia, poprzez wykazanie, że:
  3. wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum 1 pracę polegającą na wykonaniu minimum 300 m kanalizacji telekomunikacyjnej z rur PCV i Hdp oraz sieci telekomunikacyjnej rozdzielczej o wartości zamówienia minimum 60 000 zł brutto.

2) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie, że:

  1. dysponują lub będą dysponować minimum po jednej osobie posiadającej uprawnienia:

- do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowy sieci telekomunikacyjnych bez ograniczeń.

      Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

 

  1. Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2 ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:

 

  1. Oświadczenieo spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz,

W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.

  1. Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (prace podobne),wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,

W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.

  1. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę,  wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do siwz, 

W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować.

  1. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w ww. wykazie osób), posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do siwz.

 

  1.  Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  2. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
  3. Termin związania ofertą  - 30 dni
  4. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
  5. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
  6. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
  7. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w
    art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień  publicznych (Dz. U. z 2010, nr 113, poz. 759)
  8. Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 8 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
  9. Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Marta Dzierba, Liliana Toczek – tel. 091-422-39-22  Fax. 091-422-39-20
  10. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a, sekretariat pok. Nr 8, w terminie do dnia 24.08.2011r., do godz. 10:30
  11. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 24.08.2011r. o godz. 11.00 w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji, ul. Graniczna 24a, Dobra, sala konferencyjna.
  12. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu ………………….r. pod nr ……………………r.

Wójt Teresa Dera


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Ogloszenie (PDF, 136.25Kb) 2011-08-08 22:21:37 37

SWZ

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
ST D-00.00.00 Wymagania ogA lne (PDF, 150.43Kb) 2011-08-08 22:33:45 111
ST D-01.01.01 Odtworzenie trasy (PDF, 54.53Kb) 2011-08-08 22:33:55 112
ST D-01.02.02 ZdjA cie humusu (PDF, 36.52Kb) 2011-08-08 22:34:05 114
ST D-01.02.04 RozbiA rka elementA w drA g (PDF, 44.68Kb) 2011-08-08 22:34:13 113
ST D-01.03.04 Przebudowa i budowa kablowych linii teletechnicznych (PDF, 91.96Kb) 2011-08-08 22:34:24 1617
ST D-01.04.01 Regulacja wA azA w kanalizacji deszczowej (PDF, 47.45Kb) 2011-08-08 22:34:32 155
Zalacznik 1 oferta cenowa przetarg (PDF, 30.94Kb) 2011-08-08 22:22:05 113
ST D-02.01.01 Wykonanie wykopA w (PDF, 94.55Kb) 2011-08-08 22:34:43 109
ST D-02.03.01 Wykonanie nasypA w (PDF, 107.46Kb) 2011-08-08 22:34:54 654
Zalacznik 2 oswiadczenie wykluczenie (PDF, 26.49Kb) 2011-08-08 22:22:14 111
ST D-03.04.01 Studnie chA onne i wpusty deszczowe (PDF, 84.44Kb) 2011-08-08 22:35:06 274
Zalacznik 3 oswiadczenie warunki (PDF, 27.58Kb) 2011-08-08 22:22:22 109
ST D-04.01.01 Koryto z profilowaniem (PDF, 53.71Kb) 2011-08-08 22:35:16 112
ST D-04.04.02 Podbudowa z kruszywa A amanego (PDF, 91.67Kb) 2011-08-08 22:35:26 138
ST D-04.05.01 Podbudowa i ulepszone podA oA e z gruntu stabilizowanego cementem (PDF, 108.93Kb) 2011-08-08 22:35:37 172
Zalacznik 4 wykaz prac (PDF, 25.77Kb) 2011-08-08 22:22:33 119
ST D-05.03.01 Nawierzchnia z kostki kamiennej (PDF, 90.65Kb) 2011-08-08 22:35:50 220
ST D-05.03.23 Nawierzchnia z kostki betonowej (PDF, 116.49Kb) 2011-08-08 22:36:00 171
Zalacznik 5 wykaz osob (PDF, 27.41Kb) 2011-08-08 22:22:41 110
ST D-06.01.01 Umocnienie powierzchniowe skarp rowA w i A ciekA w (PDF, 46.76Kb) 2011-08-08 22:36:10 222
ST D-06.01.03 Umocnienie A ciekA w i skarp elem prefab (PDF, 42.68Kb) 2011-08-08 22:36:21 159
Zalacznik 6 oswiadczenie przetarg (PDF, 25.56Kb) 2011-08-08 22:22:49 110
ST D-07.06.01a Ogrodzenie z siatki metalowej przy posesjach (PDF, 111.76Kb) 2011-08-08 22:36:34 749
Zalacznik 7 projekt umowy (PDF, 83.67Kb) 2011-08-08 22:23:00 113
ST D-08.01.01 KrawA A niki betonowe (PDF, 74.64Kb) 2011-08-08 22:36:45 145
ST D-08.03.01 ObrzeA a chodnikowe (PDF, 58.57Kb) 2011-08-08 22:36:55 113
Zalacznik 8 przedmiar robA t teletechnicznych Buk (PDF, 25.10Kb) 2011-08-08 22:23:10 116
Zalacznik 9 projekt techniczny budowlany 1 (PDF, 1.80Mb) 2011-08-08 22:24:22 222
Zalacznik 9 projekt techniczny budowlany 2 (PDF, 3.61Mb) 2011-08-08 22:26:27 111
Zalacznik 9 projekt techniczny budowlany 3 (PDF, 1.87Mb) 2011-08-08 22:27:35 181
Zalacznik 9 projekt techniczny budowlany 4 (PDF, 3.02Mb) 2011-08-08 22:29:22 151
Zalacznik 9 projekt techniczny budowlany 5 (PDF, 2.89Mb) 2011-08-08 22:31:04 233
Zalacznik 9 projekt techniczny budowlany 6 (PDF, 1.05Mb) 2011-08-08 22:31:50 113
Zalacznik 9 projekt wykonawczy teletechnika (PDF, 2.04Mb) 2011-08-08 22:33:12 143
Zalacznik 10 specyfikacja techniczna (PDF, 68.24Kb) 2011-08-08 22:33:28 135
SIWZ (PDF, 214.21Kb) 2011-08-08 22:21:52 115

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Zawiadomienie o uniewaznieniu postepowania (JPG, 74.06Kb) 2011-09-05 16:31:18 55

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Rozalia Adamska

Data wytworzenia:
08 sie 2011

Osoba dodająca informacje

Rozalia Adamska

Data publikacji:
08 sie 2011, godz. 22:21

Osoba aktualizująca informacje

Rozalia Adamska

Data aktualizacji:
08 sie 2011, godz. 22:21