Buk - chodnik od p. Rudyka w kierunku p. Makulusa - etap I - przebudowa sieci telekomunikacyjnej
WÓJT GMINY DOBRA
ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra
tel. (91) 422-39-22, fax (91) 422-39-20
e-mail: wydzial@dobraszczecinska.pl
ogłasza że :
przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:
„Buk – chodnik od p. Rudyka w kierunku p. Makulusa – etap I – przebudowa sieci telekomunikacyjnej ”
Kod CPV 45314200-3 Instalowanie linii telefonicznych
- Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika od p. Rudyka w kierunku p. Makulusa obręb Buk, gmina Dobra. Etap ten obejmuje przebudowę sieci telekomunikacyjnej.
- Zakres zamówienia obejmuje: przebudowę sieci telekomunikacyjnej w m. Buk na odcinku od p. Rudyka do p. Makulusa, zgodnie z załącznikami do SIWZ stanowiącymi dokumentację techniczną, którą sporządzono na całość zadania, a etap I, który jest przedmiotem niniejszego postępowania obejmuje jedynie przebudowę sieci telekomunikacyjnej.
- Szczegółowo prace ujęte w załącznikach 8,9,10 do SIWZ stanowiących dokumentację techniczną.
- Wykonawca zapewnia na własny koszt transport odpadów łącznie z masami ziemi do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji.
- Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia projektu czasowej organizacji ruchu drogowego i stosowania przy realizacji zadania.
- Wykonawca zobowiązuje się do regulacji istniejących studni kanalizacji sanitarnej i deszczowej, studzienek telekomunikacyjnych (pod nadzorem TP.S.A.) hydrantów p.poż., zasuw wodociągowych i gazociągowych do nowego poziomu modernizowanej drogi.
- Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Termin wykonania zamówienia – maksymalnie do dnia 15.10.2011 r.
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:
- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.
- Aktualny odpis z właściwego rejestru(jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
- Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące:
- posiadania wiedzy i doświadczenia, poprzez wykazanie, że:
- wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum 1 pracę polegającą na wykonaniu minimum 300 m kanalizacji telekomunikacyjnej z rur PCV i Hdp oraz sieci telekomunikacyjnej rozdzielczej o wartości zamówienia minimum 60 000 zł brutto.
2) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie, że:
- dysponują lub będą dysponować minimum po jednej osobie posiadającej uprawnienia:
- do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowy sieci telekomunikacyjnych bez ograniczeń.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
- Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2 ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
- Oświadczenieo spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
- Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (prace podobne),wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.
- Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować.
- Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w ww. wykazie osób), posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do siwz.
- Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
- Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
- Termin związania ofertą - 30 dni
- Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
- Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
- Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
-
Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w
art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010, nr 113, poz. 759) - Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 8 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
- Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Marta Dzierba, Liliana Toczek – tel. 091-422-39-22 Fax. 091-422-39-20
- Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a, sekretariat pok. Nr 8, w terminie do dnia 24.08.2011r., do godz. 10:30
- Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 24.08.2011r. o godz. 11.00 w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji, ul. Graniczna 24a, Dobra, sala konferencyjna.
- Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu ………………….r. pod nr ……………………r.
Wójt Teresa Dera
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Ogloszenie (PDF, 136.25Kb) | 2011-08-08 22:21:37 | 37 |
SWZ
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Zawiadomienie o uniewaznieniu postepowania (JPG, 74.06Kb) | 2011-09-05 16:31:18 | 55 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Rozalia Adamska Data wytworzenia:
08 sie 2011
Osoba dodająca informacje
Rozalia Adamska Data publikacji:
08 sie 2011, godz. 22:21
Osoba aktualizująca informacje
Rozalia Adamska Data aktualizacji:
08 sie 2011, godz. 22:21