Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

"Budowa remizy strażackiej w miejscowości Wołczkowo" Wraz z finansowaniem spłacanym przez Zamawiającego

WÓJT GMINY DOBRA

ogłaszają że :
przystępują do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:


„Budowa remizy strażackiej w miejscowości Wołczkowo”
Wraz z finansowaniem spłacanym przez Zamawiającego


1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie remizy strażackiej w miejscowości Wołczkowo łącznie z usługą finansowania inwestycji spłacaną przez Zamawiającego.
2. Zakres zamówienia obejmuje: wykonanie prac budowlanych szczegółowo przedstawionych przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych stanowiących załączniki nr 6a, 6b, 7a, 7b, 7c i 8 do SIWZ.
3. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Termin wykonania zamówienia – maksymalnie do dnia 30.11.2009r.
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy
5) spełniają następujące warunki dodatkowe:
a) dysponują minimum po jednej osobie posiadającej uprawnienia do: pełnienia funkcji kierownika budowy oraz minimum po 1 osobie posiadającej uprawnienia do kierowania robotami ogólnobudowlanymi, elektrycznymi i wod. – kan.. Osoby te musza przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego,
b) wykonali należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwie prace podobne do prac objętych przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 300.000 zł brutto każda, przy czym za pracę podobną do przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna pracę polegającą na wybudowaniu obiektu użyteczności publicznej.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
7. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
8. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
9. Termin związania ofertą -30 dni
10. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
12. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
13. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 3 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Sylwia Godlewska – tel.091-422-39-22 Fax. 091-422-39-20
Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a sekretariat, pok. nr 8, w terminie do dnia 17.12.2008r., do godz. 10:30
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 17.12.2008r. o godz. 11.00 w Sali Konferencyjnej „ 0” Urzędu Gminy w Dobrej.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 13.11.2008 pod nr 310387-2008.

 

                                                                             Wójt
                                                                               Teresa Dera

 


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Ogloszenie - remiza wolczkowo (PDF, 243.18Kb) 2008-11-13 14:33:16 44

SWZ

Wyjaśnienia i modyfikacje

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
zmiana ogloszenia - remiza (PDF, 161.83Kb) 2008-12-03 14:18:33 2
zmiana - remiza wolczkowo (PDF, 336.54Kb) 2008-12-03 14:18:10 38

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Informajca o wynikach przetargu - remiza Wolczkowo (PDF, 209.75Kb) 2009-01-07 14:36:38 52

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
13 lis 2008

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
13 lis 2008, godz. 14:33

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
13 lis 2008, godz. 14:33