Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Budowa parkingu wraz z chodnikiem do budynku biurowego oraz ogrodzenie terenu zaplecza Gminnego Ośrodka Kultury w Dobrej

WÓJT GMINY DOBRA
ogłasza że :
przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:

Budowa parkingu wraz z chodnikiem do budynku biurowego oraz ogrodzenie terenu zaplecza Gminnego Ośrodka Kultury w Dobrej
45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

1. Przedmiotem zamówienia jest: budowa parkingu wraz z chodnikiem do budynku biurowego oraz ogrodzenie terenu zaplecza Gminnego Ośrodka Kultury w Dobrej.
45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
2. Zakres zamówienia obejmuje budowa parkingu wraz z chodnikiem do budynku biurowego oraz ogrodzenie terenu zaplecza Gminnego Ośrodka Kultury w Dobrej.
3. Do zakresu zamówienia należy również:
a) regulacja istniejących studni kanalizacji sanitarnej i deszczowej, studzienek telekomunikacyjnych (pod nadzorem TP.S.A.) hydrantów p.poż., zasuw wodociągowych i gazociągowych do nowego poziomu modernizowanej drogi.
b) Wykonawca zapewnia na własny koszt transport odpadów łącznie z masami ziemi do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji.
4. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia – maksymalnie do 60 dni od dnia przekazania placu budowy.
7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
5) spełniają następujące warunki dodatkowe:
a) wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum:
• 1 prace polegającą na układaniu kostki brukowej o łącznej powierzchni minimum 350m2 lub o wartości minimum 50.000zł brutto.
• 1 prace polegającą na wykonaniu ogrodzenia z siatki o długości nie mniejszej niż 100mb lub o wartości nie mniejszej niż 30.000zł brutto
b) dysponują minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie prac drogowych. Osoba ta musi przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
8. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
9. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
10. Termin związania ofertą -30 dni
10. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
12. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
13. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
14. Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 3 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
15. Osoba uprawniona do kontaktów z Wykonawcami: Sylwia Godlewska – tel.091-422-39-22 Fax. 091-422-39-20
16. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a sekretariat, pok. nr 8, w terminie do dnia 10.08.2009r., do godz. 10:30
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 10.08.2009r. o godz. 11.00 w Wydziale ds. Komunalnych i Inwestycji Urzędu Gminy ul. Graniczna 24a, 72-003 Dobra.

Z up. Wójta Gminy
mgr Rozalia Adamska
SEKRETARZ GMINY

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Ogloszenie (PDF, 602.53Kb) 2009-07-20 22:34:04 3

SWZ

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
wyniki parking (JPG, 193.68Kb) 2009-09-30 20:24:53 1

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
20 lip 2009

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
20 lip 2009, godz. 22:34

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
20 lip 2009, godz. 22:34