Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Budowa parkingu przy drodze gminnej w Bezrzeczu

WÓJT GMINY DOBRA


ogłasza że :

przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:


Budowa parkingu przy drodze gminnej w Bezrzeczu

Kod CPV 45223300-9

1. Przedmiotem zamówienia jest: budowa parkingu przy drodze gminnej w Bezrzeczu

2. Zakres zamówienia obejmuje budowę parkingu dla samochodów osobowych na terenie działek nr 24/44 i 24/48 wraz z kanalizacją deszczową na terenie działek nr 24/44, 24/48 i 30,obr. Bezrzecze, gm. Dobra, ul. Diamentowa, ul. Koralowa oraz:

a. regulacja istniejących studni kanalizacji sanitarnej i deszczowej, studzienek telekomunikacyjnych (pod nadzorem TP.S.A.) hydrantów p.poż., zasuw wodociągowych i gazociągowych, jeżeli zajdzie taka potrzeba.

b. Wykonawca zapewnia na własny koszt transport odpadów łącznie z masami ziemi do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji.

Szczegółowo określony opis robót do wykonania zawiera Przedmiar Robót - zał. Nr 6a,b, Projekty techniczne – zał. nr 7 i specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ.

3. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

5. Termin wykonania zamówienia – maksymalnie do dnia 30.06.2009r.

6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,

5) spełniają następujące warunki dodatkowe:

1. wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 prace podobne do objętej przedmiotem zamówienia, przy czym za pracę podobną do przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna pracę polegającą na układaniu nawierzchni z kostki betonowej o łącznej powierzchni nie mniej niż 1000 m² każda z robót lub o wartości nie niższej niż 100.000zł każda z robót.

2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie prac drogowych. Osoby te muszą przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

7. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

8. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.

9. Termin związania ofertą -30 dni

10. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

12. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.

13. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.

14. Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 3 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.

15. Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Marta Pisz – tel.091-422-39-22 Fax. 091-422-39-20

16. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a sekretariat, pok. nr 8, w terminie do dnia 10.03.2009r., do godz. 10:30

17. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 10.03.2009r. o godz. 11.00 w Sali Konferencyjnej „0” Urzędu Gminy w Dobrej.

18. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 10.02.09 r. pod nr 35873-2009.


                                                             Wójt

                                                               Teresa Dera


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
ogl (PDF, 314.59Kb) 2009-02-10 15:30:49 42

SWZ

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Zalacznik nr 1 - oferta cenowa (PDF, 28.96Kb) 2009-02-10 15:40:33 58
Zalacznik nr 2 - oswiadczenie (PDF, 27.00Kb) 2009-02-10 15:40:49 48
Zalacznik nr 3 - wykaz osob (PDF, 25.00Kb) 2009-02-10 15:41:25 43
Zalacznik nr 4 - wykaz prac podobnych (PDF, 26.58Kb) 2009-02-10 15:41:36 44
Zalacznik nr 5 - projekt umowy (PDF, 49.92Kb) 2009-02-10 15:46:40 55
Zalacznik 6a kosztorys A lepy (PDF, 124.36Kb) 2009-02-10 15:52:29 92
Zalacznik 6a PRZEDMIAR (PDF, 65.72Kb) 2009-02-10 15:52:10 151
Zalacznik nr 6b Przedmiar (PDF, 49.59Kb) 2009-02-10 15:53:02 902
Zalacznik nr 7 (PDF, 4.39Mb) 2009-02-10 18:46:06 100
Zalacznik nr 8 (PDF, 1.40Mb) 2009-02-10 18:46:13 68
SIWZ (PDF, 137.18Kb) 2009-02-10 15:33:45 79

Wynik postępowania


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Rozalia Adamska

Data wytworzenia:
10 lut 2009

Osoba dodająca informacje

Rozalia Adamska

Data publikacji:
10 lut 2009, godz. 15:30

Osoba aktualizująca informacje

Rozalia Adamska

Data aktualizacji:
10 lut 2009, godz. 15:30