Budowa kolektora kanalizacji deszczowej w ul. Okulickiego, Mierzyńskiej i Książackiej - II postępowanie
WÓJT GMINY DOBRA i PREZYDENT MIASTA SZCZECINA
ogłaszają że :
przystępują do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8
na:
Budowa kolektora kanalizacji deszczowej w ul. Okulickiego, Mierzyńskiej i Książackiej - II postępowanie
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kolektora deszczowego wzdłuż ulic Okulickiego, Mierzyńskiej i Książackiej.
2. Zakres zamówienia obejmuje: wykonanie robót polegających na budowie kolektora kanalizacji deszczowej w ulicy Okulickiego, Mierzyńskiej i Książackiej. Szczegółowy zakres przedstawiony jest w załącznikach nr: 6,7,8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia stanowiących przedmiar robót, projekty techniczne oraz specyfikacje techniczną.
3. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Termin wykonania zamówienia nie może dłuższy niż do 30.11.2009r.
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy
5) spełniają następujące warunki dodatkowe:
a) dysponują minimum 2 osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi (minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie prac instalacji wod-kan, oraz minimum jedna osoba do kierowania robotami budowlanymi w zakresie prac drogowych) Osoby te muszą przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego,
b) wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
• 1 pracę polegającą na wykonaniu sieci kanalizacji deszczowej lub sanitarnej ø600mm o łącznej długości minimum 1000m
oraz
• 1 pracę polegającą na odtworzeniu nawierzchni bitumicznej o łącznej długości minimum 1000m
oraz
• 1 pracę polegającą na odtworzeniu nawierzchni z płyt o łącznej długości 500m.
UWAGA: Prace podobne wymienione powyżej mogą być wykonane w jednym zamówieniu lub w oddzielnych zamówieniach.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
7. Zamawiający żąda wniesienia wadium.
1) Wadium należy wnieść w wysokości 80.000zł przed upływem terminu składania ofert. Decyduje data wpływu środków do Zamawiającego.
2) Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.:
a) pieniądzu – przelewem na konto Pekao S.A. II o/Szczecin nr 91 1240 3927 1111 0000 4099 2097 z dopiskiem „wadium - Budowa kolektora kanalizacji deszczowej w ulicy Okulickiego, Mierzyńskiej i Książackiej”
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 Nr 42, poz. 275).
3) Wadium w innych formach niż w pieniądzu musi być zdeponowane w kasie Urzędu Gminy w Dobrej ul. Szczecińska 16a. Kasa czynna pn. 9-17, wt, Pt 10-14, śr, czw. 7-14.
4) Zaleca się aby wraz z ofertą wykonawca złożył kserokopię potwierdzającą wniesienie wadium w pieniądzu lub stosownego dokumentu w przypadku wnoszenia wadium w jednej z form, o których mowa w ppkt. 2)b)- 2e)
5) Brak wniesienia wadium lub wadium wniesione w jednej z form, o których mowa w ppkt. 2)b)- 2e) niezawierające zobowiązań, o których mowa w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych spowoduje wykluczenie Wykonawcy (art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych).
8. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
9. Termin związania ofertą -30 dni
10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
11. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
12. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 3 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Sylwia Godlewska – tel.091-422-39-22 Fax. 091-422-39-20 (czynny 24h)
Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a sekretariat, pok. nr 8, w terminie do dnia 17.07.2008r., do godz. 10:30
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 17.07.2008r. o godz. 11.00 w Sali Konferencyjnej „ 0” Urzędu Gminy w Dobrej.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 26.06.2008 r. pod nr 141800-2008.
Wójt Gminy Dobra
Teresa Dera
ogłaszają że :
przystępują do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8
na:
Budowa kolektora kanalizacji deszczowej w ul. Okulickiego, Mierzyńskiej i Książackiej - II postępowanie
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kolektora deszczowego wzdłuż ulic Okulickiego, Mierzyńskiej i Książackiej.
2. Zakres zamówienia obejmuje: wykonanie robót polegających na budowie kolektora kanalizacji deszczowej w ulicy Okulickiego, Mierzyńskiej i Książackiej. Szczegółowy zakres przedstawiony jest w załącznikach nr: 6,7,8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia stanowiących przedmiar robót, projekty techniczne oraz specyfikacje techniczną.
3. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Termin wykonania zamówienia nie może dłuższy niż do 30.11.2009r.
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy
5) spełniają następujące warunki dodatkowe:
a) dysponują minimum 2 osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi (minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie prac instalacji wod-kan, oraz minimum jedna osoba do kierowania robotami budowlanymi w zakresie prac drogowych) Osoby te muszą przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego,
b) wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
• 1 pracę polegającą na wykonaniu sieci kanalizacji deszczowej lub sanitarnej ø600mm o łącznej długości minimum 1000m
oraz
• 1 pracę polegającą na odtworzeniu nawierzchni bitumicznej o łącznej długości minimum 1000m
oraz
• 1 pracę polegającą na odtworzeniu nawierzchni z płyt o łącznej długości 500m.
UWAGA: Prace podobne wymienione powyżej mogą być wykonane w jednym zamówieniu lub w oddzielnych zamówieniach.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
7. Zamawiający żąda wniesienia wadium.
1) Wadium należy wnieść w wysokości 80.000zł przed upływem terminu składania ofert. Decyduje data wpływu środków do Zamawiającego.
2) Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.:
a) pieniądzu – przelewem na konto Pekao S.A. II o/Szczecin nr 91 1240 3927 1111 0000 4099 2097 z dopiskiem „wadium - Budowa kolektora kanalizacji deszczowej w ulicy Okulickiego, Mierzyńskiej i Książackiej”
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 Nr 42, poz. 275).
3) Wadium w innych formach niż w pieniądzu musi być zdeponowane w kasie Urzędu Gminy w Dobrej ul. Szczecińska 16a. Kasa czynna pn. 9-17, wt, Pt 10-14, śr, czw. 7-14.
4) Zaleca się aby wraz z ofertą wykonawca złożył kserokopię potwierdzającą wniesienie wadium w pieniądzu lub stosownego dokumentu w przypadku wnoszenia wadium w jednej z form, o których mowa w ppkt. 2)b)- 2e)
5) Brak wniesienia wadium lub wadium wniesione w jednej z form, o których mowa w ppkt. 2)b)- 2e) niezawierające zobowiązań, o których mowa w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych spowoduje wykluczenie Wykonawcy (art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych).
8. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
9. Termin związania ofertą -30 dni
10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
11. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
12. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 3 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Sylwia Godlewska – tel.091-422-39-22 Fax. 091-422-39-20 (czynny 24h)
Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a sekretariat, pok. nr 8, w terminie do dnia 17.07.2008r., do godz. 10:30
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 17.07.2008r. o godz. 11.00 w Sali Konferencyjnej „ 0” Urzędu Gminy w Dobrej.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 26.06.2008 r. pod nr 141800-2008.
Wójt Gminy Dobra
Teresa Dera
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Ogloszenie (PDF, 535.70Kb) | 2008-06-26 14:42:37 | 6 |
SWZ
Wyjaśnienia i modyfikacje
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
przedmiar - branza instalacyjna w ul. Okulickiego (od S1 do S26) (PDF, 47.59Kb) | 2008-07-16 14:44:28 | 74 | |
pytania i odpowiedzi 1 (PDF, 267.50Kb) | 2008-07-14 19:19:25 | 69 | |
pytania i odpowiedzi 2 (PDF, 250.72Kb) | 2008-07-15 15:58:35 | 99 | |
pytania i odpowiedzi 3 (PDF, 456.73Kb) | 2008-07-18 19:27:26 | 19 | |
przedmiar - branza instalacyjna w ul. Mierzynskiej (od S26 do S78) (PDF, 47.19Kb) | 2008-07-16 14:44:00 | 15 | |
przedmiar - instalacje sanitarne w ul. Mierzynskiej (od S26 (79) do S128) (PDF, 48.68Kb) | 2008-07-16 14:44:48 | 78 | |
Modyfikacja (PDF, 200.31Kb) | 2008-07-16 14:43:48 | 3 | |
przedmiar - branza instalacyjno - technologiczna w ul. Ksiazackiej (PDF, 43.36Kb) | 2008-07-16 14:45:07 | 64 | |
Przetarg - kolektor (PDF, 327.83Kb) | 2008-07-21 16:49:42 | 28 | |
pytania i odpowiedzi (PDF, 210.87Kb) | 2008-07-07 16:33:43 | 60 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Informacja o wyniku przetargu kolektor (PDF, 309.32Kb) | 2008-07-28 17:33:13 | 39 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Łukasz Dziuban Data wytworzenia:
26 cze 2008
Osoba dodająca informacje
Łukasz Dziuban Data publikacji:
26 cze 2008, godz. 14:42
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
26 cze 2008, godz. 14:42